راهنمای قبل از خرید وان جکوزی+نکات طلایی و معیار انتخاب

راهنمای قبل از خرید وان جکوزی

راهنمای قبل از خرید وان جکوزی و آشنایی با این محصول ارزشمند در انتخاب صحیح شما موثر است. خرید جکوزی و استفاده از آن علاوه بر زیبایی بسیاری که به حمام و یا مکان مورد استفاده می بخشد، موجب می شود تا افراد بعد از سپری کردن یک روز سخت کاری با استراحت و آب تنی در وان جکوزی روح و جسم خود را به آرامش دعوت کنند. همچنین وان جکوزی مزایای بسیاری برای سلامت بدن دارد. اما موضوع مهم این است که برای بهره مندی از مزایای فراوان وان جکوزی باید بدانید که وان جکوزی دارای چه ویژگی هایی است و از میان انواع مختلف این محصول خرید کدام نوع وان جکوزی برای شما مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. در این مقاله از آیرال قرار است با بررسی کامل این نکات و ارائه راهنمای خرید وان جکوزی، آگاهی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

راهنمای وان جکوزی برای خرید ایده آل

وان جکوزی مخزنی عمیق است که از آب گرم پر می شود و فرد می تواند با دراز کشیدن درون وان جکوزی لذت آب تنی را تجربه کند. همچنین وان جکوزی دارای امکاناتی همچون جت های ماساژور است که با پرتاب کردن آب و هوا به داخل وان جکوزی بدن انسان را ماساژ می دهد و موجب تسکین دردهای عضلانی می شود. وان جکوزی در ابعاد، طرح و جنس  متفاوتی تولید می شود و شما می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود خرید وان جکوزی را انجام دهید.بنابراین راهنمایی صحیح قبل از خرید، برای انتخاب مناسب فضا، کاربرد و بودجه شما بسیار اهمیت دارد.اگر قصد خرید وان ساده یا خرید وان جکوزی دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای اجزای تشکیل دهنده وان جکوزی

راهنمای خرید وان جکوزی را مطالعه کرده و قبل از انتخاب حتما تا با امکانات و قطعات تشکیل دهنده وان جکوزی آشنا شوید. شناخت آپشن و اجزای وان جکوزی و اطلاع از نحوه کارکرد هر کدام از آن ها  موجب می شود که با آگاهی بیشتری برای خرید وان جکوزی قدم بردارید. در ادامه به بررسی دقیق تر این مورد خواهیم پرداخت. به طور کلی وان جکوزی دارای امکاناتی همچون موتور و بلوئر، جت فن، سیستم حفاظت جان،  سیستم تصفیه آب، هیتر، سنسور سطح آب، نور ال ای دی، پانل، زیر سری، شیر آلات و… است که در ادامه در مورد چند تا از مهمترین آنها را توضیح خواهیم داد.

جکوزی

موتور وان جکوزی

موتور وان جکوزی در واقع از اصلی ترین اجزای این محصول به شمار می رود. کارکرد موتور وان جکوزی به این صورت است که آب داخل وان را به سمت خود می کشد و مجددا از طریق جت ها با سرعت و قدرت بیشتری به داخل وان جکوزی پرتاب می کند. موتور وان جکوزی بسیار مقاوم در برابر گرما و سرما است. همچنین موتور وان جکوزی در قسمت زیرین وان جکوزی درون محفظه ای کشویی  تعبیه شده است تا دسترسی راحت را برای کاربران ایجاد کند. قدرت عملکرد موتور وان جکوزی ها متفاوت است و همین امر در قیمت گذاری و خرید وان جکوزی تاثیر گذار است.

بلوئر و جت فن

بلوئر و جت فن هر دو به عنوان ماساژور در وان جکوزی کارایی دارند. بلوئر هوا را به خود جذب کرده و از طریق سوراخ های داخل وان جکوزی به داخل آب پرتاب می کند و به بدن فرد یا افرادی که داخل وان جکوزی هستند برخورد می کند. این امر موجب می شود تا درد های بدنی افراد تسکین یابد. جت فن نیز کارکردی مشابه با بلوئر دارد. با این تفاوت که جت فن به جای هوا آب را با فشار زیاد به داخل وان جکوزی وارد می کند.

سیستم حفاظت جان

یکی از مهم ترین امکانات وان جکوزی وجود کلید محافظت از جان در این محصول است. از آنجا که وان جکوزی دارای موتور است و دائما با آب سر و کار دارد. در صورت اختلال و اتصال برق و همچنین نشت آب به قسمت های الکتریکی، سیستم محافظ جان برق اصلی را قطع کرده و از بروز هر گونه آسیب احتمالی جلوگیری می کند. در خرید وان جکوزی حتما به این نکته دقت داشته باشید که جکوزی که خریداری می کنید دارای سیستم محافظ جان باشد. این نکته مهمی امنیتی در راهنمای خرید وان جکوزی بود به آن پرداختیم بنابراین همیشه به خاطر داشته باشید. تمامی جکوزی های ساخت شرکت آیرال دارای کلید محافظ جان هستند.

تصفیه کننده آب

سیستم تصفیه آب نیز قطعه ای دیگر از وان جکوزی است که آب داخل وان را به طور خودکار تصفیه کرده و مجدد به به داخل وان جکوزی باز می گرداند. کیفیت تصفیه آب وان جکوزی بسیار مهم ست. البته دقت داشته باشید که هر چند ماه تصفیه آب وان جکوزی را تمیز کنید.

راهنمای انواع وان جکوزی موجود در بازار

همانطور که گفته شد وان جکوزی انواع مختلفی دارد و همین امر ممکن است موجب گمراهی بعضی افراد شود و قادر به تصمیم گیری درست نباشند. اگر شما هم قصد خرید وان ساده یا خرید وان جکوزی را دارید اما نمی دانید چه مدلی از این محصول برای شما مناسب تر است حتما به مطالعه ادامه این مطالب بپردازید تا با معرفی انواع این محصول شما را در خرید وان جکوزی راهنمایی کنیم.

وان جکوزی اکریلیک

وان جکوزی آکریلیک از پرفروش ترین وان جکوزی در بازار است. زیرا بدنه وان جکوزی اکریلیک از ورقه پلیمری ساخته شده است و همین امر باعث شده تا این محصول وزنی بسیار سبک داشته باشد. وان جکوزی آکریلیک در برابر ضربه نیز مقاومت خوبی دارد و ضد کپک و ضد خراش نیز است. تمیز کردن وان جکوزی اکریلیک بسیار آسان است. البته توجه داشت باشید که هنگام شست و شو و تمیز کردن وان جکوزی اکریلیک از فرچه های سخت برای این کار استفاده نکنید زیرا ممکن است بدنه وان دچار خراشیدگی شود. اما به طور کلی در راهنمای خرید وان جکوزی، جکوزی اکریلیک به دلیل وزن کم و مقاومت بالا و در نهایت قیمت مناسب بسیار توصیه می شود.

وان جکوزی فایبر گلاس

بدنه وان جکوزی فایبر گلاس نیز مانند وان جکوزی آکریلیک از پلاستیک ساخته شده است و وزن سبکی هم دارد. نگهداری وان جکوزی فایبر گلاس کمی حساس تر است زیرا مستعد لک و کپک است.

وان جکوزی ایستاده

وان جکوزی ایستاده از قدیمی تری نوع وان جکوزی است که دارای پایه است و به راحتی قابلیت جا به جایی دارد. تمیز کردن وان جکوزی ایستاده بسیار راحت است. همچنین قیمت مناسبی هم دارد.

وان جکوزی گوشه ای

وان جکوزی گوشه ای یا کنج طوری ساخته شده است که برای استفاده در گوشه دیوار و مکان های کوچک بسیار مناسب است. اگر حمام شما بسیار کوچک است و نمی خواهید فضای حمام را اشغال کنید خرید وان جکوزی گوشه ای برای شما مناسب ترین انتخاب است.

وان جکوزی مستطیل

وان جکوزی مستطیل نیز از رایج ترین مدل وان جکوزی در بازار است و هم در گوشه دیوار و هم وسط اتاق یا حمام قابل استفاده است.

وان جکوزی گرد

می توان گفت وان جکوزی گرد از نسل جدید و مدرن ترین نوع این محصول است. وان جکوزی گرد ظاهری بسیار شیک و خاص به مکان مورد نظر می بخشد. وان جکوزی گرد را می توان هم در سطح زمین نصب کرد و هم در داخل زمین نصب کرد که به آن مدل توکار گفته می شود. البته برای نصب وان جکوزی توکار نیاز به زیر سازی است. به طور کلی وان جکوزی گرد و وان جکوزی توکار جز لوکس ترین مدل این محصول محسوب می شود و خرید این نوع از وان جکوزی برای خانه های بزرگ و مدرن گزینه ای عالی به شمار می رود.

نکات طلایی قبل از خرید وان جکوزی

تا اینجا شما با امکانات و انواع مدل های وان جکوزی آشنا شدید قدم بعدی برای راهنمای خرید وان جکوزی بررسی و رعایت برخی نکات طلایی در انتخاب وان جکوزی است. برای خرید وان جکوزی با بهترین کیفیت و بالاترین بازدهی و همچنین مناسب ترین قیمت لازم است تا به نکات زیر توجه کنید.

به ابعاد وان جکوزی دقت کنید

یکی از نکات مهم در راهنمای خرید وان جکوزی توجه به ابعاد وان جکوزی است. اگر شما قصد خرید وان جکوزی را دارید باید توجه داشته باشید که قرار است وان جکوزی را در کجا نصب کنید. اصولا وان جکوزی در حمام، تراس و حیاط نصب می شود و متناسب با اندازه مکان مورد نظر باید وان جکوزی با ابعادی مناسب خریداری کنید. هر چه ابعاد وان جکوزی بیشتر باشد قیمت این محصول نیز بیشتر خواهد شد.

ظرفیت وان جکوزی از یک تا چند نفره

مسئله مهم بعدی در راهنمای خرید وان جکوزی ظرفیت و گنجایش این محصول است. در نظر داشته باشید که قرار است از وان جکوزی برای تفریح دوستانه و خانوادگی استفاده کنید یا فقط برای استراحت و آب درمانی به صورت تک نفره از وان جکوزی بهره خواهید برد. به طور کلی طبق راهنمای خرید وان جکوزی، ظرفیت این محصول در انواع مختلف تک نفره الی 8 نفره و حتی 12 نفره موجود است. البته لازم به ذکر است که جکوزی خانگی که برای محیط بسته ای همچون اتاق خواب و حمام طراحی می شود معمولا ظرفیت پایین تری دارد. اما خرید جکوزی فضای باز معمولا برای فضای بزرگ اتفاق می افتد و دارای گنجایش بیشتری است.

جنس بدنه وان جکوزی عامل مهم در قیمت

جنس بدنه وان جکوزی در انواع اکریلیک، فایبرگلاس و بادی موجود است. جنس وان جکوزی تاثیر مستقیمی بر روی قیمت این محصول دارد. پس هنگام خرید وان جکوزی حتما به جنس و کیفیت وان جکوزی و دوام و مقاومت آن دقت کنید تا بیشترین بازدهی را از محصول خود بگیرید. آیرال برای ساخت وان جکوزی های خود از ورقه های ABS ACRYLIC آنتی باکتریال استفاده می کند. همچنین این ورقه های اکریلیک دارای سه لایه با قطر شش میلی متر هستند. آنتی باکتریال بودن جنس بدنه وان جکوزی آیرال موجب می شود تا از رشد و تکثیر هر گونه قارچ و باکتری حمام جلوگیری شود و سلامت انسان حفظ شود.

جکوزی آکواریومی

وان جکوزی گارانتی و خدمات پس از فروش  دارد؟!

آخرین نکته و در واقع مهم ترین نکته در راهنمایی خرید وان جکوزی گارانتی و ضمانت وان جکوزی است. خرید از مرکزی معتبر موجب می شود تا شما وان جکوزی با ضمانت را خریداری کنید و خیالتان از بابت خدمات پس از فروش و رسیدگی به مشکلات احتمالی وان جکوزی در آینده راحت باشد. شرکت آیرال برای تمامی وان جکوزی های خود 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است و شما می توانید با خیالی راحت محصول خود را ثبت سفارش کنید یا به صورت حضوری خرید وان جکوزی را انجام دهید.

راهنمای مزیت های وان جکوزی

یکی از نکات مهم در تهیه وان جکوزی اطلاع از مزایا و کاربرد های این محصول است. شما با آگاهی از مزایای وان جکوزی می توانید با هدفی معین تر تصمیم به تهیه وان جکوزی بگیرید.

بهبود گردش خون در بدن توسط وان جکوزی

شنا کردن در وان آب گرم جکوزی به بهبود گردش خون در بدن کمک شایانی می کند. در واقع جت های ماساژ با ماساژ دادن بدن موجب شل شدن بدن، بالا رفتن ضربان قلب و باز شدن عروق می شود. از همین رو خون با سرعت بیشتری در رگ ها حرکت می کند.

کاهش درد های مفاصلی همچون آرتروز

دراز کشیدن در وان جکوزی به تسکین درد های مفاصلی همچون آرتروز بسیار کمک می کند. اگر شما هم از درد های آرتروز رنج می کشید می توانید به طور مستمر از وان جکوزی استفاده کنید و درد های خود را کاهش دهید.برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه میکنیم مقاله تاثیر جکوزی در آبدرمانی آرتروز را مطالعه کنید.

کنترل استرس و بهبود کیفیت خواب

از دیگر مزایای استفاده از وان جکوزی کنترل استرس و بهبود کیفیت خواب است. وان آب گرم جکوزی تمام خستگی ها را از بدن دور می کند و موجب ترشح هورمون شادی در بدن می شود. در نتیجه فرد حالتی ریلکس و راحت به خود می گیرد و به آرامش روحی می رسد و تمام اظطراب های خود را فراموش می کند. همین امر موجب می شود تا راحت تر به خواب رود و به مرور زمان مشکل کم خوابی خود را کاملا بر طرف سازد. از دیگر فواید و مزایای وان جکوزی می توان به  کمک به کاهش وزن، کاهش درد در دوران بارداری، کمک برای به دست آوردن قوای حرکتی بعد از عمل، کاهش درد دیسک کمر با جکوزی و مزایای بسیار دیگر اشاره کرد.

راهنمای خرید وان جکوزی از آیرال

در این مقاله از آیرال سعی کردیم تا با ارائه راهنمای خرید وان جکوزی و بررسی نکات مهم در انتخاب وان جکوزی مناسب، شما را برای داشتن خریدی مطمئن راهنمایی کنیم. شرکت آیرال تولید کننده وان جکوزی در انواع متفاوت برای خدمت رسانی به شما عزیران آماده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =