جکوزی برای کاهش درد دیسک کمر {آب درمانی درد کمر و سیاتیک}

تاثیر جکوزی در کاهش درد دیسک کمر

کمردرد یکی از مشکلات عمده سلامت در سرتاسر جهان است. درد دیسک کمر می‌تواند آنقدر دردناک باشد که بیمار با وجود دارو و درمان، همچنان به دنبال راه های مکمل دیگری برای کاهش درد خود باشد. یکی از راه‌های توصیه شده برای کمک به کاهش درد دیسک کمر، استفاده از وان آب گرم و جکوزی است. آب گرم درمانی طی قرن ها برای تسکین درد کمر مورد استفاده قرار گرفته است و امروزه پزشکان برای کمک به درمان برخی از بیماری ها به افراد توصیه می کنند از وان آب گرم استفاده کنند. بر اساس مطالعه ای که توسط مجله انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است، وان آب گرم می تواند درد بیماران مبتلا به کمر درد مزمن و دیسک کمر را بهبود بخشد.استفاده از جکوزی با کیفیت و طراحی شده بر اساس آخرین استاندارد روز دنیا، برای بیماران می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد.برای اطلاع از آخرین قیمت جکوزی خانگی میتوانید از فروشگاه آیرال استفاده کنید.

در این مقاله از آیرال با ما همراه باشید تا آب درمانی و تاثیر آب گرم جکوزی خانگی در تسکین درد دیسک کمر و سایر آسیب‌های کمر را بررسی کنیم.

جکوزی برای کاهش درد دیسک کمر

آب درمانی با جکوزی نوعی فیزیوتراپی است که از آب برای تسکین درد و حتی درمان کمک می گیریم. آب علاوه بر اینکه مایه  حیات است دارای خواص درمانی فراوانی هست. با قرارگیری در آب جکوزی، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. قرار گرفتن در آب گرم باعث گشاد شدن رگ ها و عروق می شود در نتیجه گردش خون را افزایش می دهد و این فرآیند باعث کاهش درد می شود.

جکوزی در کاهش درد دیسک کمر

همچنین دسترسی به استخرها و منابع آبگرم طبیعی برای بهره گیری از خواص درمانی شاید همیشه آسان نباشد؛ از این رو وان جکوزی ها امکان شبیه سازی آنها را در خانه برای شما ایجاد می کنند تا از مزیت های شگفت انگیز آن، درست در خانه خود لذت ببرید. جکوزی های آیرال به همه افراد کمک می‌کند تا در هر زمان و مکان، مسکن موثر کمردرد خود را پیدا کنند.

جکوزی و ورزش برای جلوگیری از ضعف عضلات کمر

تقویت ماهیچه های ناحیه کمر برای همه انسان ها یک ضرورت است و صرفا برای ورزشکاران نیست. تقویت ماهیچه ها در انجام صحیح و با انرژی کارهای روزانه، کاهش درد و آسیب به بدن بسیار کمک کننده است.ما در طول روز فعالیت های متعددی راه رفتن، نظافت، سرکار رفتن، رانندگی، جابجایی بار و خرید، ورزش، خوابیدن، نشستن، استحمام و … انجام می دهیم و نیاز به ماهیچه های کمر قدرتمند و سالم هستیم، بنابراین باید کارهای روزمره خود را به طرز صحیحی انجام بدهیم و همینطور ورزش و فعالیت هایی داشته باشیم که به تقویت ماهیچه های کمر کمک کند. ضعف عضلات کمر می تواند منجر به کمردرد مزمن و مداوم و آسیب عضلانی شود که در نهایت با عث دشواری در انجام فعالیت های روزانه می شود. تمرینات تقویتی عضلات کمر، باسن، شکم و لگن و استفاده از جکوزی به طور مرتب و صحیح در بهبود درد کمر بسیار موثر است.

چطور جکوزی برای کاهش درد کمر تاثیر می گذارد؟

  • گرمادرمانی
  • ماساژ درمانی
  • شناور بودن روی آب

 گرما درمانی

شما وقتی داخل وان جکوزی دراز می کشید و بدن شما در آب گرم فرو می رود. حرارت و دمای بدن شما بالا می رود و به مساوات آن جریان خون بدن شما نیز بیشتر می شود و در عملکرد سیستم گردش خون تاثیر مثبتی می گذارد. در این حالت بدن شما حالتی آزاد پیدا می کند و به طور آنی حس می کنید درد دیسک کمرتان خنثی شده است.

ماساژ درمانی

جکوزی ها مجهز به دستگاه  واتر جت هستند که این واتر جت ها با حباب هایی که در آب ایجاد می کنند، می توانند یک ماساژ عالی را به بدن شما هدیه دهند و موجب آرامش روح و جسم شما شوند.استفاده از ماساژ جکوزی بسیار در تسکین درد شما موثر خواهد بود. شما می توانید با نشستن و قرار دادن پشت خود به سمت جت واتر، نقاطی از بدن خود را که دردناک هستند آرام کنید. لازم است بدانید زیاده روی در استفاده از جت واتر های جکوزی می تواند نتیجه عکس داشته باشد.

شناور بودن روی آب

حرکاتی که داخل جکوزی انجام می شود، مانند شناور شدن در آب برای بهبود درد موثر است. با شناور شدن بدن انسان بر روی آب فشاری که بر روی مفاصل بدن هست کم میشود. همینطور راه رفتن در آب جکوزی هم به دلیل شناور شدن در آب آسان میشود. شخصی که کمر درد دارد میتواند با شناور شدن در آب حرکات مخصوص کمر درد را انجام دهد.

به قیمت خرید کن!
خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ...
ارزانترین قیمت

جکوزی در بهبود انواع درد و بیماری

استفاده از جکوزی مزایای زیادی برای سلامتی جسمی رو روحی ما دارد. از جمله این مزایا میتوان به تقویت سیستم قلبی بدن انسان، بهبود چروک پوست انسان، کالری سوزی و کاهش وزن، بهبود انواع درد مزمن، افزایش رشد مو، آرامش روحی و جسمی، خوب شدن گرفتگی در عضلات مختلف بدن ، بهبود سردرد، بهبود درد دیسک کمر و … اشاره کرد. از مزایای فراوانی که استفاده از جکوزی برای انسان دارد، ما اینجا در مورد تاثیر جکوزی در بهبود درد کمر صحبت می کنیم.

استفاده از جکوزی برای انواع کمر درد

شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا جکوزی برای انواع کمر درد مناسب است؟ و در جواب باید بگوییم بله، استفاده از جکوزی و آب گرم درمانی برای انواع کمر درد، درد های عضلانی، مفاصلی مفید است و برای تسکین  این درد ها می توانید از آب گرم جکوزی بهره ببرید.درد های کمر عوامل مختلفی دارند. مانند کمر درد هایی که به دلیل تغییر شکل در قوس ستون فقرات ایجاد می شود. افرادی که به این نوع کمر درد مبتلا هستند می توانند با استفاده از آب درمانی در جکوزی درد خود را کاهش دهند.

همچنین درد هایی مانند کوتاهی عضلات همسترینگ یا همان عضله های پشت ران که موجب ایجاد درد در ناحیه کمر می شود، فتق دیسک کمر و همچنین درد های سیاتیکی که با وارد شدن فشار به عصب سیاتیک ایجاد می شوند نیز با آب گرم و شناور شدن در جکوزی بهبود یابند.برای مطالعه بیشتر در منابع خارجی، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید. استفاده از جکوزی در آبدرمانی آرتروز و سایر بیماری ها نیز توسط پزشکان توصیه می شود.

جکوزی برای سیاتیک

از جمله دردهای شایع بین ایرانی ها درد سیاتیک هست که در جمع های مختلف ما میشنویم که فلان شخص از درد سیاتیک رنج میبرد. سیاتیک عصب بزرگی در بدن ما انسان ها است و در صورتی که به آن توسط دیسک در رفته یا به هر شکلی فشار وارد شود، درد شدیدی احساس می شود. اما راه حل آسان و سریع در منزل چیست؟ یکی از راه های کاهش درد و پیشگیری از وقوع درد استفاده از جکوزی است. جکوزی خانگی این امکان را به ما میدهد که در منزل از این محصول ارزشمند استفاده کنیم. جکوزی با استفاده از سه اصلی که در بالا ذکر کردیم یعنی گرما درمانی، ماساژ درمانی و شناور بودن روی آب تاثیر مثبت خود را در بهبود درد میگذارد. استفاده مداوم از جکوزی و جت های ماساژور میتواند بسیار زیاد در کاهش درد سیاتیک مفید باشد.

انجام تمرینات در جکوزی به منظور کاهش درد دیسک کمر

قرار گرفتن در آب گرم جکوزی، عضلات کمر را شل می کند و حالت انبساط پیدا می کند و موجب می شود، بدن انعطاف پذیر تر شود و در این حالت بدن آماده حرکات و تمرینات ورزشی است. تمرین دادن بدن در آب گرم بسیار در کاهش درد های مفاصل، عضلانی و دیسک کمر موثر می باشد. شما می توانید به صورت ایستاده و یا شناور، حرکات ورزشی را انجام دهید. بسیاری از متخصصان و پزشکان معتقد هستند که آب درمانی با جکوزی یا به عبارتی هیدروتراپی، بهترین کار برای بهبود و تسکین درد دیسک کمر و به طور کلی، انواع کمر درد است. چرا که قرار گرفتن و غوطه ور شدن ، راه رفتن و شناور شدن در آب، به طور آنی 90 درصد از وزن انسان را آزاد می کند و فرد احساس بی وزنی را در آب تجربه می کند. همین امر فشار را از روی ستون فقرات و کمر بر میدارد و به روند بهبود و کاهش درد دیسک کمر کمک می کند. به همین دلیل، عمدتا پزشکان برای بیمارانی که از درد دیسک کمر رنج می برند، آب درمانی و تمرین کردن در آب را تجویز میکنند.

جکوزی برای کاهش درد کمر

خرید جکوزی فضای باز آیرال، با امکانات ویژه خود می تواند یک انتخاب عالی برای این دسته افراد باشد.

طریقه انجام تمرینات ورزشی کاهش درد در جکوزی

همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم، حرکات ورزشی و انجام تمرین های کششی در جکوزی و آب گرم می تواند بدون آن که شما را خسته کند و به مفاصل و ستون فقرات شما فشار وارد کند، مشکلات دیسک کمر شما را کاهش و به مرور زمان بهبود بخشد.

وارد جکوزی شوید

برای شروع وارد جکوزی شوید و به گونه ای بایستید که آب تا سمت شکم و ناف شما برسد. با گرم کردن عضلات خود، بدنتان را آماده کنید. راه رفتن و پیاده روی در جکوزی، راه خوبی برای گرم کردن بدن می باشد.

عضلات بدن خود را بکشید

در مرحله بعد، سعی کنید عضلات بدن خود را بکشید، برای این کار به لبه جکوزی تکیه داده و با نگه داشتن ران پاهای خود به نوبت، زانوی خود را به سمت خود کش دهید. این کار را برای هر 2 پای خود انجام دهید.

عضلات سینه و لگن را کش بدهید

تمرین دیگر، کش دادن عضلات سینه و لگن است. با گرفتن لبه های جکوزی و باز کردن هر دو پا به عرض شانه، بدن و لگن خود را به سمت جلو بکشید. دقت داشته باشید که هر تمرین را 10 مرتبه و هر مرتبه به مدت 10 ثانیه انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

به عضلات کمر خود تمرین بدهید

برای حرکت بعدی باید پشتتان به دیوار جکوزی باشد. یکی از دستان خود را، برای مثال اول دست راست خود را به دیوار جکوزی تکیه دهید و آرنج دست چپ را به سمت دست راست کش دهید و در همین حال، زانوی پای راست خود را 90 درجه خم کنید. این تمرین را برای هر دو طرف انجام دهید. انجام این تمرین موجب می شود تا عضلات کمر شما تمرین داده شود و از حالت انقباض خارج شود.

درد پهلو، لگن و کمر خود را بهبود دهید

حرکت بعدی به این گونه است که شما باید رو به دیواره جکوزی بایستید و با دست های خود لبه جکوزی را بگیرید، دقت کنید که پاهای شما باید به سمت رو به رو باشد. سپس چند قدم به سمت راست بروید و بعد همان مسیر را به سمت چپ برگردید. در واقع شما با انجام این حرکت باعث می شوید تا آب گرم ضربه های آرام به پهلو و لگن شما وارد کند که موجب می شود قوای حرکتی لگن بیشتر شود و به سلامت کمر و تسکین درد کمر کمک  کند.

تمرین های زیادی برای کاهش درد دیسک کمر با استفاده از جکوزی و آب گرم درمانی وجود دارد که در این مقاله از آیرال به اختصار به چند مورد از آن ها اشاره شد.پیشنهاد میکنیم راهنمای استفاده از جکوزی را مطالعه کنید تا بتوانید حداکثر استفاده را از این وسیله ارزشمند داشته باشید.

جکوزی در کاهش درد دیسک کمر

استمرار در استفاده جکوزی برای بهبود درد کمر

طبیعتا هیچ بیماری و دردی به یک باره و در زمان کوتاه بهبود نمی یابد. برای مشاهده بهبودی و نتیجه کار باید صبور باشید و در انجام تمرینات و استفاده از جکوزی صبور باشید. دقت داشته باشید که اگر می خواهید جلسات آب درمانی در جکوزی را برای کاهش درد دیسک کمر شروع کنید، بهتر است 5 بار در هفته در فصل تابستان و 2 یا 3 بار در هفته در فصل زمستان این کار را انجام دهید و هر دفعه به مدت 25  دقیقه در جکوزی و آب گرم ورزش کنید تا شاهد نتایج مثبت آن بر روی کاهش درد دیسک کمر خود باشید.

آیا آب گرم برای کاهش درد کمر مفید است؟

از ورزشکاران حرفه ای گرفته تا بیماران فیزیوتراپی اکثرا از وان آب گرم برای کمردرد و تسکین آنی درد خود استفاده می کنند. در بسیاری از موارد، استفاده از وان آب گرم جکوزی برای تسکین درد دیسک کمر توسط پزشکان توصیه می شود. وان آب گرم برای درد دیسک کمر بسیار عالی است زیرا آب درمانی با جکوزی باعث می شود انعطاف پذیری ستون فقرات افزایش پیدا کند. یکی از علت های کمر درد، ضعیف بودن عضلات کمر است. با استفاده مداوم از جکوزی می توان این عضلات را سفت و قوی کرد تا از بروز این نوع دردها جلوگیری کرد.همچنین آب گرم جکوزی، ماهیچه ها را شل می کند و باعث ترشح اندورفین در بدن می شود که به کاهش درد کمک می کند. چه از کمردرد مزمن رنج می برید یا نیاز به تسکین موقت آن داشته باشید، استفاده از وان آب گرم می تواند به سلامت و تندرستی شما کمک کند.

چگونه وان آب گرم جکوزی به تسکین درد دیسک کمر کمک می کند؟

درمان با آب گرم، هزاران سال است که برای تسکین کمردرد استفاده می شود. یونانیان باستان، رومی ها، مصری ها و … می دانستند که آب گرم تاثیر شگفت انگیزی در کاهش درد کمر دارد  اما از دلایل علمی آن آگاه نبودند. اما اکنون، به لطف مطالعات بالینی مختلف و علم مدرن، دقیقاً می دانیم که وان آب گرم چگونه برای کمردرد و سایر دردها مفید است. اما وان آب گرم جکوزی چگونه به کاهش درد دیسک کمر کمک می کند؟ دلایل بسیار ساده است و محققان در طول زمان به آن پی برده اند.

جکوزی در کاهش درد دیسک کمر

گرمای آب و بهبود گردش خون

قرارگرفتن در معرض آب گرم جکوزی به بالا رفتن دمای بدن منجر می شود که باعث افزایش گردش خون، بهبود جریان خون و افزایش آرامش می شود.  به طور کلی، گرمای آب به ماهیچه های شما اجازه می دهد تا آرام شوند و درد مفاصل شما را کاهش می دهد. این مسئله برای افرادی که درد کمر، دیسک کمر و سیاتیک دارند بسیار مفید است و حتی در درازمدت، می توانید اتکای خود را به داروهای ضد التهاب و مسکن ها کاهش دهید، که ممکن است عوارض جانبی نامطلوبی نیز داشته باشند. همچنین با افزایش دمای بدن و بهبود جریان خون، منافذ پوست باز می شود و مواد سمی راحت‌تر از سیستم گردش خون حذف می‌شوند.

ماساژ جت ها در کاهش درد فوق العاده هستند!

یکی از مزایای عالی در مورد جکوزی ها، جت های قدرتمندی است که با پرتاب آب به بدن می تواند به محکم شدن و قوی شدن عضلات کمر کمک می کند. در نتیجه این فرآیند، فرد در اثر فعالیت های روزانه دچار درد کمر و سیاتیک نخواهد شد. همچنین ماساژ بدن با آب باعث می شود حس خوب و آرامش بخشی در فرد ایجاد شود و در جریان آن درد و التهاب بدن نیز کاهش می یابد. مزیت دیگر جت ها  این است که شما مجبور نیستید منتظر بمانید تا شخص دیگری شما را ماساژ دهد. هر زمان که نیاز داشتید، فقط به داخل وان آب گرم جکوزی بپرید.

جکوزی در کاهش درد دیسک کمر

انتخاب بهترین برند وان جکوزی خانگی با تنوعی که در بازار وجود دارد کمی کار دشواری است.برای راهنمایی در این زمینه مقاله ای که در آیرال منتشر شده است را حتما مطالعه بفرمایید.

شناور شدن یا انجام تمرینات در آب موثر در کاهش درد

وقتی که در جکوزی قرار می گیرید  و در آب شناور هستید، از فشاری که بر روی مفاصل و عضلات به خاطر وزن وارد می شود، کاسته می شود. باعث می شود احساس بی وزنی کنید وگرفتگی عضلات را بهبود می بخشد. در برخی از موارد، به علت وجود درد، امکان انجام تمرینات ورزشی بر روی زمین برای بیمار میسر نمی‌باشد. در چنین شرایطی آب‌درمانی می‌تواند کمک زیادی برای بیماران باشد. تکنیک‌های مورداستفاده در ورزش آب‌ درمانی برای کمردرد عبارت‌اند از: آبگرم درمانی، تمرینات ویژه در حالت ایستاده و یا شناور بودن بیمار، شنا و حرکات خاص با استفاده از تجهیزات تخصصی، مانند لوله‌های مخصوص، دستگاه‌های شناور کننده و یا دستگاه‌های مقاومتی برای دست یا پاها… .

همه این نکاتی که اشاره کردیم برای افرادی که دچار دردهای مفصلی، عضلانی، درد کمر، در رفتگی دیسک کمر و سیاتیک هستند، بسیار مفید است. البته توجه داشته باشید که تمرینات را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید تا از بروز آسیب به بدنتان جلوگیری نمایید.

کاهش استرس و درد دیسک کمر با جکوزی خانگی

استرس نه تنها بر سلامت عاطفی ، بلکه بر سلامت جسمانی نیز تأثیر می گذارد. استرس به طرق مختلف بر بدن تأثیر می گذارد، از نوسانات خلقی و سردرد گرفته تا نوسانات وزن. با این حال، یک عارضه جانبی که اغلب نادیده گرفته می شود، درد کمر و دیسک کمر است. وقتی استرس داریم، الگوهای تنفس ما تغییر می کند و باعث ایجاد فشار در قسمت میانی کمر می شود. وقتی دچار استرس می شویم، بدن به طور طبیعی هورمون های خاصی از جمله آدرنالین را ترشح می کند. آدرنالین فشار خون و ضربان قلب ما را افزایش می دهد و باعث می شود که عضلات اطراف ستون فقرات ما منقبض شوند. غوطه ور شدن در وان آب گرم جکوزی کل بدن را آرام می کند.، خلق و خو را بهتر می کند، استرس را کاهش می دهد و به کاهش درد دیسک کمر کمک می کند.

جکوزی برای کاهش درد کمر

درمان انواع درد کمر با جکوزی خانگی

آب درمانی با جکوزی علاوه بر اینکه یک درمان موثر برای درد دیسک کمر است، می تواند در درمان سایر کمردردها مانند سیاتیک و اسکولیوز( انحراف ستون فقرات) نیز کمک کند. اما نکته کلیدی در نحوه استفاده از آب است. اگر کمردرد دارید سعی کنید از شناور شدن برای کاهش فشار از روی ستون فقرات خود استفاده کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که در وان آب گرم بنشینید تا آب به گردن شما برسد اما بالای آن نباشد. این کار بدون اینکه به گردن و شانه های شما فشار بیاورد، موثر است.

  • درمان سیاتیک با جکوزی
  • درمان اسکولیوز با جکوزی
  • درمان انواع درد کمر با جکوزی

درمان سیاتیک با جکوزی

اگر سیاتیک دارید ( یک بیماری ناشی از آسیب عصبی در قسمت تحتانی ستون فقرات)، سعی کنید از ماساژ جت در قسمت تحتانی ستون فقرات استفاده کنید. این باعث افزایش جریان خون شده و درد کاهش می یابد.

درمان اسکولیوز با جکوزی

اگر به اسکولیوز مبتلا هستید ( بد شکلی ستون فقرات که در آن ستون مهره‌ها دارای انحنای غیرطبیعی و بد شکلی شدید هستند)، سعی کنید از غوطه ور شدن در آب گرم با جت های آب ملایم برای شل شدن عضلات و کاهش فشار از روی ستون فقرات استفاده کنید.

درمان انواع درد کمر با جکوزی

در کل فهمیدن اینکه چگونه درمان با وان آب گرم می تواند مشکلات کمر را برطرف کند دشوار نیست. وقتی ماهیچه ها شل می شوند، درد کاهش می یابد و شانس بهبودی خود را افزایش می دهید. وقتی از مزایای بی شمار سلامتی که جکوری آب گرم دارد آگاه شوید، متوجه می شوید که چرا بسیاری از افراد به این شکل از درمان روی آورده اند. طبق توضیحاتی که دادیم در صورتی که دچار دیسک کمر، سیاتیک و در رفتگی دیسک کمر هستید حتما با پزشک خود مشورت کنید و زیر نظر او از فواید جکوزی استفاده کنید. در صورتی که نظر پزشک متخصص شما مثبت باشد شما می توانید روزهایی در هفته را از جکوزی استفاده کنید و با بهره مندی از گرمای آب و ماساژ آن، گرفتگی، درد و خستگی عضلات کمر خود را از بین ببرید تا در کنار سایر روش های درمانی، سریع تر بتوانید بهبودی خود را به دست آورید.

آیا وان جکوزی آیرال، درد دیسک کمر را تسکین می دهد؟

اکنون با توجه به مزایای ذکر شده ، استفاده از جکوزی و وان آب گرم برای هر کسی که به دنبال درمان کمر درد خود است، یک انتخاب ایده ال است. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا جکوزی مناسبی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. برند آیرال معتبرترین تولید کننده جکوزی است که بهترین جکوزی ها را برای درمان دیسک کمر تولید می کند. اگر می‌خواهید درباره درمان دیسک کمر با جکوزی بیشتر بدانید، با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما با کمال میل به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ خواهیم داد و تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جکوزی در کاهش درد دیسک کمر

سوالات متداول

آیا وان آب گرم می تواند به کمردرد کمک کند؟

پاسخ بله است. وان آب گرم می تواند به کمردرد و سایر شرایطی که بر کمر شما تأثیر می گذارد، مانند سیاتیک و تنگی نخاع کمک کند.

چگونه وان آب گرم می تواند بر کمردرد شما تأثیر بگذارد؟

وان آب گرم به کاهش التهاب و تنش عضلانی که می تواند باعث درد در ناحیه کمر شود کمک می کند. گرمای آب به شل شدن ماهیچه ها و مفاصل کمک می کند که باعث کاهش درد و ناراحتی می شود. وان آب گرم همچنین شناوری را فراهم می کند که می تواند گردش خون را بهبود بخشد و سفتی عضلات کمر را کاهش دهد.

آیا وان آب گرم برای اسپاسم کمر مناسب است؟

وان آب گرم برای اسپاسم کمر بسیار عالی است زیرا ماهیچه ها را شل می کند و اندورفین ترشح می کند که به کاهش درد کمک می کند. چه از کمردرد مزمن رنج می برید یا نیاز به تسکین موقت یک آسیب قدیمی دارید، استفاده از وان آب گرم برای آرامش می تواند به سلامت و تندرستی کلی شما کمک کند!

هر روز نمیتونم برای استفاده از جکوزی بیرون برم راهکار چیست؟

شما می توانید با خرید جکوزی خانگی در ابعاد مناسب بر اساس فضای خانه خود، هر روز از مزایای جکوزی بهره مند شوید. راه اندازی جکوزی در کمترین زمان ممکن توسط شرکت آیرال انجام میشود. طرز استفاده و نگه داری این محصول هم بسیار آسان است و افراد در تمامی سنین میتونند از این محصول ارزشمند استفاده کنند.

نیاز به مشاوره در مورد جکوزی دارم، میتوانید کمک کنید؟

بله، کارشناسان آیرال همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند. میتوانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و قبل از تهیه جکوزی پاسخ تمام سوال های خود را بگیرید. با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =