بهترین برند وان جکوزی خانگی در بازار چیست؟

بهترین برند وان جکوزی خانگی

استفاده از بهترین برند وان جکوزی خانگی شما را از رفتن به استخرهای شلوغ بی نیاز خواهد کرد. با تمام مزایایی که جکوزی به همراه دارد، بعد از خرید تعجب خواهید کرد که چرا زودتر به آن فکر نکرده بودید! چه به دنبال استراحت در وان جکوزی پس از یک روز سخت کاری باشید یا صرفاً جهت درمان استفاده کنید، خرید وان جکوزی یا تعویض آن با یکی از بهترین وان جکوزی ها مزایای زیادی دارد و اگر هنوز در مورد خریدن یا نخریدن آن شک دارید، در نظر داشته باشید که استفاده از وان جکوزی در عین حال که ارزش خانه شما را افزایش می دهد، آن را جذاب تر می کند. هنگام خرید بهترین مارک وان جکوزی، به دنبال گزینه ای باشید که سبک بوده و اندازه مناسبی برای حمام شما داشته باشد، طراحی جذابی داشته باشد و شامل تمام آپشن های آب و ماساژ باشد که استرس را از بین برده و شما را به آرامش برساند. به همین دلیل در این مقاله از آیرال می‌خواهیم به معرفی یکی از بهترین برندهای وان جکوزی خانگی موجود در ایران و ویژگی‌های آن بپردازیم.

بهترین برند وان جکوزی خانگی ایرانی

در معرفی یکی از بهترین و معتبرترین برندها برای خرید جکوزی خانگی باید به برند آیرال اشاره کنیم.

برند آیرال در جهت خدمت رسانی و تامین نیازهای صنعت ساختمان از سال 1386 پا به عرضه­ ی تولید انواع وان، جکوزی، کابین دوش، پارتیشن و زیر دوشی گذاشته و توانسته طی این سالها خیل عظیمی از مشتریان را به خود جذب کند. این برند یک شرکت منحصر به فرد در صنعت ساختمان است که به جرات می توان گفت از لحاظ خدمات پس از فروش و کیفیت جزو بهترین شرکت های تولیدی در کشور است و با بهره گیری از نیروهای متخصص در حال برنامه ریزی جهت ورود به بازار کشورهای آسیای میانه، افغانستان و عراق می باشد. کارخانه آیرال به مساحت 5000 متر مربع در شهرک صنعتی صفادشت و دفتر مرکزی فروش در تهران می باشد و یکی از برترین تولید کننده های وان جکوزی خانگی در کشور است.

به قیمت خرید کن!
خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ...
ارزانترین قیمت

خرید بهترین مارک وان جکوزی خانگی

اگر قصد خرید بهترین وان جکوزی خانگی را دارید، باید اطلاعات کافی در مورد محصول داشته باشید تا انتخابی ایده آل داشته باشید. ما در متن زیر به بررسی چند مورد از مهمترین نکات می پردازیم.

  • جنس جکوزی خانگی
  • ابعاد جکوزی خانگی
  • ظرفیت جکوزی خانگی
  • پمپ یا موتور جکوزی خانگی

جکوزی بهترین برند

جنس جکوزی خانگی

لایه رویی وان جکوزی خانگی را ورق هایی تشکیل می دهند که در واقع آب در آن قرار می گیرد. این ورق ها در ضخامت های مختلف تهیه و استفاده می شوند. اغلب ضد آب و مقاوم در برابر خط و خش هستند و رویه ای فوق العاده نرم دارند تا باعث آسیب به پوست نشوند. مواد استفاده شده در ساخت این ورق بسیار مهم است. اگر بخواهید سال ها برای شما دوام داشته باشند، وان جکوزی ارزان قیمت خریداری نکنید.وان جکوزی های موجود در بازار از جنس فایبرگلاس یا ورق اکریلیک است. ورق های اکریلیک بهترین ورق برای ساخت بدنه وان جکوزی می باشد و هر چه اکریلیک این ورق ها خلوص بالاتری داشته باشد، مقاومت آنها در برابر خط و خش و خوردگی بیشتر است و در مقابل لکه و زرد شدن مقاومت بیشتری دارد. بدنه وان جکوزی های آیرال از آکریلیک آنتی باکتریال  است. جنس بدنه  ضد باکتری است تا برسلامت افراد اثر منفی نگذارد.ضخامت ورق وان جکوزی های خانگی آیرال 6 میلیمتر و 3 لایه است. شرکت آیرال برای استحکام و مقاوم سازی جکوزی یک لایه ورق ام دی اف 16 میلیمتری استفاده می کند و کل لگن و زیر محصول رو با مواد رزینی پوشش میدهد و از شاسی استیل 304 به شکل قوطی استفاده می کند. شاسی محصولات، تمام استیل با ضخامت 25×25 میلیمتر بوده که ضد زنگ و خوردگی می باشد.

ابعاد جکوزی خانگی

ابعاد وان جکوزی خانگی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید قبل از خرید در نظر گرفته شود. متراژ حمام و مساحتی که می توان به وان اختصاص داد را قبل از سفارش اندازه گیری کنید. اگر فضای زیادی برای وان جکوزی بزرگ ندارید، سعی کنید به دنبال جکوزی باشید که ابعاد کوچک‌تری داشته باشد تا به راحتی در فضای موجود جا شود. در نظر داشته باشید که اگر اگر قدتان بلند است، وان بلندتری را در نظر بگیرید. همچنین محل قرارگیری زهکش (سیفون) روی زمین را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که با پیکربندی تخلیه وان مطابقت دارد.

ظرفیت جکوزی خانگی

ظرفیت وان جکوزی هم به حجم آب و هم به تعداد نفراتی که قادر هستن از جکوزی استفاده کنند، اشاره دارد. یک وان حمام بزرگتر به آب بیشتری برای پر شدن نیاز دارد. ظرفیت حرارتی آبگرمکن خود را در نظر بگیرید. دفترچه راهنما یا برچسب راهنمای انرژی آبگرمکن را بررسی کنید تا مطمئن شوید آبگرمکن شما می تواند میزان آب مورد نیاز وان را تامین کند. هنگامی که وان با آب پر شود، بسیار سنگین می شود. وزن پر شده را در نظر بگیرید و بررسی کنید که وضعیت ساختاری خانه را به خطر نمی اندازد. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد که ساختارهای حمام را برای قرار دادن وان تقویت کنید. جکوزی ها را می توان  به یک نفره و چند نفره (خانگی) تقسیم بندی کرد. در شرکت آیرال جکوزی تک نفره، جکوزی 2 نفره، جکوزی ۴ نفره، جکوزی ۶ نفره، جکوزی ۸ نفره و … تولید میشود. جکوزی های چند نفره می توانند به جز در فضای خانه، در حیاط خانه های ویلایی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

پمپ یا موتور جکوزی خانگی

در بررسی تفاوت وان و جکوزی به نصب پمپ و موتور در جکوزی اشاره کردیم.اصلی‌ترین قطعه وان جکوزی خانگی، پمپ یا موتور جکوزی است و وظیفه آن به گردش درآوردن جریان آب در جکوزی است. قدرت بهترین برند جکوزی خانگی به قدرت پمپ یا موتور آن بستگی دارد و این توان در مدل‌های مختلف متفاوت است. به منظور افزایش بازده پمپ‌ها شدت جریان عبوری جت‌ها در حداکثر قرار میگیرد. موتور جکوزی آیرال تولید کشور ترکیه و تحت لیسانس ویرپول آمریکا می باشد. قدرت موتور جکوزی آیرال 1.2 اسب بخار می باشد. قدرت پرتاب آب یا HEAD موتور  12.5 متر طول می باشد. IPX  موتور جکوزی آیرال 5 است که بالاترین درصد ضد رطوبت و ضد رسوب را دارا می باشد. موتور جکوزی آیرال دارای کمترین میزان صدا و لرزش می باشد و حتی مصرف کننده متوجه صدای آن نخواهد شد.

بهترین مارک و برند جکوزی

بهترین طراحی وان جکوزی خانگی

برای انتخاب طرح بهترین وان جکوزی خانگی، به سبک دکوراسیون حمام خود توجه نمایید.استفاده از جکوزی گزینه بسیار مناسبی در طراحی حمام مدرن و کلاسیک است. اگر سبک حمامتان کلاسیک است، از وان جکوزی هایی استفاده کنید که ظاهر کلاسیک دارند و اگر سبک مدرن دارد، دستتان برای انتخاب کاملاً باز است و می توانید در بین تنوع محصولاتی که وجود دارد، یک طرح شیک و مطابق دکوراسیون حمامتان را خریداری نمایید. وان جکوزی ها در اشکال مختلفی از جمله مربع، مستطیل،گرد و بیضی طراحی می شوند که  عمدتا دارای یک لبه برای نشستن بر روی آنها و تکیه بر دیوارها است. وان جکوزی ایستاده، وان جکوزی کنج، وان جکوزی پلتفرم و وان جکوزی خوابیده طرح های مختلفی است که برای سلایق مختلف در نظر گرفته شده اند.

وان جکوزی ایستاده

وان جکوزی ایستاده وزن کمی دارد و جزء وان های سبک وزن به شمار می رود. وان جکوزی ایستاده به واسطه پایه هایی که دارد امکان جا به جایی دارد و در واقع یک محصول متحرک است که به راحتی می توان آن را حرکت داد و در جای دلخواه خود قرار داد. همچنین وجود پایه برای وان جکوزی ایستاده، تمیز کردن زیر وان را نیز آسان نموده است. وان جکوزی ایستاده از قدیمی ترین نوع وان جکوزی خانگی در بازار می باشد.

وان جکوزی کنج

این نوع وان جکوزی خانگی همانطور که از نامش مشخص است گوشه دیوار نصب می شود. طراحی وان جکوزی سه گوش کنج به گونه ای است که یک سمت آن دارای زاویه 90 درجه می باشد و طرف دیگر آن شکلی دایره ای دارد. این نوع طراحی دقیقا مناسب گوشه های دیوار است و موجب می شود تا افرادی که خانه کوچکی دارند و از فضای کافی در حمام خود بهره مند نیستند یا نمی خواهند جای زیادی را اشغال کنند، به راحتی بتوانند وان جکوزی کنج را در گوشه دیوار حمام خود نصب کنند و از آن استفاده کنند.

جکوزی گوشه بهترین مارک

وان جکوزی چهارگوش

وان جکوزی چهارگوش مناسب افرادی است که خانه ای بزرگ و همچنین فضایی آزاد برای حمام خود دارند. وان جکوزی چهارگوش قابلیت نصب در سطح زمین و همچنین داخل زمین را دارد. وان جکوزی چهارگوش ظاهری بسیار زیبا و شگفت انگیز به خانه می بخشد و به عبارتی یک انتخاب لاکچری برای خانه های بزرگ محسوب می شود.  این نوع وان جکوزی خانگی، هم در خانه و هم در فضای باز مانند حیاط قابل نصب می باشد.

وان جکوزی خوابیده

وان جکوزی خوابیده و وان جکوزی ایستاده از لحاظ طراحی و ساختاری تقریبا مشابه یک دیگر می باشند. اما وان جکوزی خوابیده پایه ندارد و ثابت است. به عبارتی ساده ترین نوع وان جکوزی خانگی همین وان جکوزی خوابیده می باشد.

انواع وان جکوزی خانگی

وان جکوزی های خانگی از جهت شکل ظاهری و طریقه نصب، عمدتا به دو نوع وان جکوزی رو کار و وان جکوزی توکار دسته بندی می شوند. افرادی که قصد نصب جکوزی در فضای باز یا فضای بسته دارند، میتوانند به هر دو روش روکار و توکار نصب و استفاده کنند.

وان جکوزی روکار

وان جکوزی رو کار دارای سیستم لوله کشی پیش ساخته می باشد. وان جکوزی رو کار قابل حمل می باشد و جنس این نوع وان عمدتا از اکریلیک، فایبر گلاس، چدن و کوارتز می باشد. وان جکوزی رو کار به دلیل دارا بودن سیستم لوله کشی پیش ساخته که توسط یک الی دو پمپ آب را به سمت چاه می کشد، دارای مشتریان زیادی است و استفاده از آن گسترده می باشد.

وان جکوزی توکار

وان جکوزی تو کار جلوه ای خاص و جذابیتی بی نهایت به خانه شما هدیه می دهد. وان جکوزی تو کار برای افرادی که خانه ای با فضای باز دارند یک گزینه عالی به شمار می رود. این نوع وان جکوزی خانگی، نسبت به وان جکوزی رو کار دارای ساختاری قدرتمندتر می باشد. ظرفیت وان جکوزی تو کار 3 نفر و حتی بیشتر را پاسخ گو می باشد . وان جکوزی تو کار دارای سیستم لوله کشی، پمپ و تصفیه جداگانه می باشد.

جکوزی توکار

بهترین مارک وان جکوزی خانگی

آپشن بهترین برند وان جکوزی خانگی

برای ساخت بهترین جکوزی خانگی یک سری قطعات ضروری و غیرضروری کنار هم قرار می گیرند. قطعات غیر ضروری، همان آپشن‌های جکوزی خانگی در وان جکوزی های مدرن به شمار می‌آیند و در تمامی مدل‌ها وجود ندارند. در ادامه به چند مورد از آپشن ها اشاره می کنیم.

جت یا ماساژور

در کل، جت ها به منظور آن طراحی شده اند تا بتوانند با ایجاد امواج درون آب خاصیت ماساژ درمانی را برای فرد تا حدودی فراهم کنند. جت جکوزی ها آب را با فشار زیاد به جکوزی وارد می کنند که در نهایت باعث ماساژ بدن می شوند.

بلوئر یا حباب ساز

جهت احساس آرامش بیشتر در جکوزی ها از بلوئر جکوزی استفاده می شود. بلوئر عملکردی مانند ماساژور را دارد. بلوئر به عنوان دمنده هوا برای ایجاد حباب در آب، در داخل جکوزی تعبیه شده و دارای کلید مجزا جهت خاموش و روش کردن می باشد. برخورد این حباب ها با سطح پوست احساس رضایت بیشتری در کاربران جکوزی خانگی ایجاد کرده و به تسکین دردها و گرفتگی های عضلانی کمک می کند.

شیر هوا

شیر هوا به منظور تنظیم میزان هوا در آب خروجی از ماساژورها در جکوزی تعبیه شده است. بدین ترتیب با استفاده از چرخاندن شیر هوا در جهت راست یا چپ می توان فشار هوای خروجی از ماساژورها را کم و زیاد کرد.

کلید محافظ جان

ایمنی در هر وسیله‌ای اهمیت بسیار بالایی دارد و لازم است هنگام خرید بهترین مارک جکوزی خانگی به این موضوع توجه کرد که وسیله خریداری شده کاملا ایمن باشد. دربرخی از جکوزی های خانگی سنسوری به نام سیستم محافظ جان وجود دارد که از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی حفاظت می کند و در صورت بروز اختلالات برقی، برق اصلی دستگاه را بطور کامل قطع می کند تا به فرد کوچکترین آسیبی نرسد. جکوزی های خانگی آیرال طوری طراحی شده اند که به هیچ وجه برق را به بدنه و آب داخل جکوزی انتقال نمی دهند و شما می توانید با خیالی آسوده از جکوزی های با سیستم حفاظت استفاده کنید.

زیرسری جکوزی خوب

زیر سری

زیرسری بالشتکی است که برای قرار گرفتن راحت سر ساخته شده و این امکان را فراهم می کند  تا شخص ساعتها در حالت درازکش و بدون خستگی، از بودن در جکوزی لذت ببرد. جنس بالشتک های زیرسری آیرال از جنس فوم فشرده بوده و برای قرارگیری سرکاملا مناسب و راحت است.

دستگیره جکوزی

دستگیره ها بر روی دیواره وان یا جکوزی پیچ شده و برای کمک در برخاستن جهت ورود و خروج استفاده می شود که معمولا فلزی با روکش پلاستیک یا چرم هستند. روکش استفاده شده باید اصطکاک مورد نیاز جهت کنترل بدن را ایجاد کند بطوریکه دست فرد هنگام جابجا شدن و استفاده از آن لیز نخورد. این موضوع بویژه برای افراد سالمند بسیار حائز اهمیت است.

چراغ هالوژن

برخی از جکوزی های خانگی مدرن به حالت فانتزی طراحی شده و دارای سیستم روشنایی هم هستند. نور و نورهای رنگی در جکوزی های خانگی میتواند در ایجاد حال و هوای رویایی به شما کمک کند. چراغ هالوژن باعث زیباتر شدن آب و محیط جکوزی شده  و خاصیت درمانی هم خواهد داشت. با آگاهی از روانشناسی رنگها می‌توانید نتیجه دلخواهتان را از نورپردازی جکوزی به دست آورید. به عنوان مثال اگر به دنبال آرامش یافتن هستید می‌توانید از لامپ و هالوژن‌هایی به رنگ آبی و سبز استفاده کنید. برای القای شادی به افراد می‌توانید از لامپ و هالوژن به رنگ زرد استفاده کنید. برای بالا بردن سطح انرژی نیز می‌توانید از نورپردازی به رنگ قرمز استفاده نمایید.

گارانتی در برند برتر جکوزی خانگی

طبیعتا هر تولید کننده ای باید جهت آرامش و امنیت خاطر مصرف کنندگان، محصول خود را گارانتی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، تعمیر و تعویض بدنه و یا قطعات پاسخگو باشد. بنابراین حتما قبل از خرید بهترین برند وان جکوزی خانگی، در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش تولید کننده پرس و جو کنید. وان جکوزی های خانگی آیرال دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

برندهای برتر وان جکوزی در نمایشگاه بین المللی

این شرکت پس از سالها فعالیت و تلاش جهت به روز بودن محصولات مطابق با خواسته مصرف کنندگان در راستای نشان دادن محصولات با کیفیت و استاندارد خود اقدام به شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نمود.

 روش خرید بهترین برند وان جکوزی خانگی

برای خرید بهترین برند وان جکوزی خانگی، ما در فروشگاه آیرال انواع و اقسام وان حمام ساده و وان جکوزی را با تنوع بی نظیر و قیمت های مناسب با عکس و ابعاد همراه با آپشن ها در اختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی با مقایسه مدل ها و ویژگی ها بهترین خرید را داشته باشید. با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید. در صورت نیاز کارشناسان ما برای بررسی ابعاد و نحوه نصب به محل اعزام میشوند. آیرال تولید کننده برتر وان و جکوزی در ایران است.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یازده =