طراحی حمام مدرن، زیبا و شیک 2024

حمام مدرن

حمام یکی از قسمت های لذت بخش خانه به حساب می آید، با اجرای ایده های خلاقانه می توان دکوراسیونی بی نظیر در فضای حمام ایجاد نمود. در گذشته نه چندان دور افراد خیلی به دکوراسیون حمام اهمیت نمی دادند و با بهره گیری از المان های ضروری به این کار بسنده می کردند. امروزه در دکوراسیون داخلی خانه ها علاوه بر طراحی سالن پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه، طراحی حمام و سرویس بهداشتی نیز مورد توجه افراد قرار می گیرد. خرید کابین دوش، خرید جکوزی و استفاده از تجهیزات این چنینی در طراحی حمام مدرن شما بسیار کمک کننده است.

حمام و سرویس بهداشتی مدرن

سبک مدرن محبوب ترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون حمام است. در ایران نیز اکثر افراد به سمت طراحی و اجرای سبک مدرن رفته اند تا با کمترین هزینه صاحب بهترین طراحی برای دکوراسیون حمام منزل خود باشند. برای طراحی حمام مدرن ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با الگوبرداری از این ایده ها فضایی متفاوت و شیک را در حمام منزل خود ایجاد کنید. در ادامه این مقاله از آیرال ایده هایی برای طراحی دکوراسیون حمام های مدرن و شیک را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این سبک دکوراسیون مورد توجه تان قرار بگیرد.

به قیمت خرید کن!
خرید بدون واسطه پارتیشن و کابین دوش حمام با امکان ساخت در ابعاد سفارشی...
ارزانترین قیمت

تجهیزات حمام مدرن

در طراحی دکوراسیون حمام مدرن یک سری تجهیزات به کار می رود که وجود برخی از این وسایل بسیار ضروری است و اما برخی دیگر برای زیبایی بیشتر دکوراسیون استفاده می شوند ولی ضروری نیستند. در زیر به صورت تیتر وار این تجهیزات را معرفی می کنیم و در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

  • استفاده از کابین دوش و پارتیشن های شیشه ای
  • تجهیز حمام با وان ساده و یا جکوزی
  • نصب سیستم تهویه قوی
  • نورپردازی حرفه ای حمام مدرن
  • استفاده از شیرآلات مرغوب و رنگ متناسب با دکوراسیون
  • نصب کابینت و شلف در حمام
  • استفاده از آینه با اشکال هندسی جذاب
  • گذاشتن شمع و عود
  • سینک روشویی متناسب با دکوراسیون
  • طراحی سقف
  • استفاده از چراغ ها و لوستر ها
  • و …

یک حمام مدرن و لاکچری چه ویژگی هایی دارد؟

محیط بزرگ: در وهله اول داشتن یک حمام مدرن نیازمند فضایی بزرگ است تا بتوان ایده های حمام لاکچری را در آن پیاده کرد.

آپشن های پیشرفته: در حمام مدرن امروزی از تجهیزات به روز مثل جکوزی جت دار یا وان حمام، تلویزیون، سیستم نورپردازی و سیستم صوتی استفاده می شود.

کاهش مصرف آب: از ویژگی های حمام مدرن کنترل مصرف آب و بهینه سازی آن است. این فرآیند با استفاده از تجهیزات کنترل مصرف آب اتفاق می افتد.

استفاده از شیشه و آینه: حمام مدرن باید المان هایی داشته باشد تا فضای باز و شفافی ایجاد کند. برای این منظور از کابین دوش های شیشه ای و یا از آینه ها در فضای حمام استفاده می شود تا زیبایی بصری و فضایی باز و نورانی ایجاد شود.

طراحی زیبا و چشم نواز: یکی دیگر از ویژگی های حمام مدرن و لاکچری داشتن طراحی زیبا و منحصر به فرد است که حالت لوکس و جذاب را به حمام بدهد و به چشم افراد زیبا به نظر برسد.

سیستم گرمایی مدرن: سیستم گرمایشی حمام های مدرن باید ساختاری به روز داشته باشد و هوایی گرم و دلپذیر ایجاد کند.

سیستم خوشبو کننده: یکی از ویژگی های مهم حمام مدرن بهداشت و بوی خوب آن است. برای این منظور از عطرها و شمع های خوشبو می توان استفاده کرد همچنین با تعبیه تهویه مناسب و حرفه ای فضایی دلنشین در حمام مدرن ایجاد می شود.

رنگ دکوراسیون حمام مدرن

دقت داشته باشید که رنگ بندی که در دکوراسیون داخلی به کار می برید تاثیر زیادی بر بزرگ یا کوچک تر دیده شدن فضا دارد. در سبک مدرن، رنگ های زمینی مثل طیف های قهوه ای و خاکی و رنگ های خنثی مثل طیف های سفید، مشکی و خاکستری کاربرد فراوانی دارند. می توانید در سبک مدرن برای حمام های بزرگ از رنگهای تیره استفاده کنید. دیوارها و کف را به رنگ های مشکی و خاکستری درآورید. همچنین می توانید از رنگ های سبز و آبی تیره بهره برده و جذابیت و تفاوت خوبی را به نمایش درآورید.

جکوزی 2 نفره
جکوزی دو نفره آیرال

جکوزی دونفره با شکل هندسی مستطیل در بین استفاده کنندگان بسیار محبوب است. این جکوزی مستطیل محبوب، پرفروش و کاربردی در ابعاد مختلف تولید می شود.با این جکوزی میتوانید حمامی شیک و زیبا طراحی کنید و از استفاده آن لذت ببرید.

رنگی که فضای حمام را بزرگ نشان می دهد

توجه داشته باشید برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضای حمام های کوچک بهتر است از کاشی و یا سرامیک ها با رنگ های روشن استفاده نمایید. اگر حمام کوچکی دارید و می خواهید از رنگ تیره استفاده کنید، اصلا نگران نباشید. رنگ تیره در کنار یک نورپردازی عالی می تواند جلوه ی زیبایی به محیط بدهد.

انتخاب پالت رنگی مناسب

انتخاب پالت رنگی از طیف های زمینی و خنثی، به حس و انرژی که در فضا می خواهید به وجود آورید، بستگی دارد. در واقع طیف های رنگی مشابه، به شما کمک می کند که یک محیط هماهنگ و با حس آرامش بخش داشته باشید. اما در مقابل با انتخاب پالت رنگی با طیف های متضاد، می توانید یک فضای پر انرژی و جذابی را ایجاد کنید. انتخابتان چه طیف های مشابه و چه طیف های متضاد باشد، باید بدانید که رنگ های تیره مثل مشکی و خاکستری، این روزها در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مدرن بسیار کاربرد دارد.

حمام مدرن

کفپوش و دیوارپوش در دکوراسیون حمام مدرن

کفپوش و دیوار پوش از مهمترین المان های یک حمام مدرن محسوب می شوند و باید برای آن ها از بهترین متریال استفاده کنید. استفاده از سرامیک بهترین انتخاب برای کف حمام است زیرا هم دوام خوبی دارد و هم بسیار درخشان و زیباست. توجه داشته باشید که حتما لازم نیست تمام دیوارپوش ها کاشی باشند. در واقع ترکیب سنگ و چوب در طراحی های حمام و سرویس بهداشتی امروزی بسیار زیبا می باشند. با ترکیب کاشی های مختلف با سایزهای متنوع در طراحی حمام خود تنوع ایجاد کنید. برای جلب توجه به دکوراسیون حمام بدون زیاده روی سعی کنید سایزهای مختلف کاشی را با هم ترکیب کنید. به عنوان یک قاعده کلی 2 الی 3 سایز را با هم ترکیب کنید. از سایزهای بزرگ برای کفپوش و از سایزهای کوچک برای دیوارپوش استفاده نمائید. کوچک ترین سایز کاشی را بر روی دیوار، در جایی که می خواهید مرکز توجه باشد بکار ببرید.

استفاده از کفشور خطی

یکی از انتخاب های لاکچری برای حمام های بزرگ و مدرن استفاده از کفشور خطی به جای کفشورهای ساده است. این کفشور ظاهری منحصر به فرد و مینیمال به حمام مدرن شما خواهد داد. ابعاد و شیوه تخلیه آب توسط کفشور خطی با کفشور های ساده مربعی و نقطه ای کاملا فرق دارد. این کفشور در اطراف و نزدیک دیواره ها تعبیه می شود و شکل مستطیلی بلند و باریکی دارد. از آنجایی که کفشور خطی ابعاد زیادی دارد می تواند به آسانی آب را تخلیه کند بدون اینکه نیازی به ایجاد شیب در کف حمام باشد. به دلیل کارآمد بودن این مدل کفشور، علاوه بر استفاده در حمام های مدرن و لوکس در سرویس بهداشتی و پارکینگ ها نیز استفاده می شود.

حمام مدرن کفپوش خطی

سیستم تخلیه با کفشورهای ساده نیازمند ایجاد شیب در کف حمام است و حتی گاهی شاهد جمع شدن آب و ایجاد حوضچه های آب آلوده در پیرامون این مدل کفشور هستیم که با کفشور های خطی این مشکل حل خواهد شد و همچنین جلوه ای مدرن به حمام خواهد بخشید.

در حمام های مدرن امروزی که از کفشور خطی استفاده می کنند دیگر خبری از گیر کردن مو و خروج حیوانات موذی از لوله ها نخواهد بود، زیرا کفشور های خطی فیلتر هایی دارند که مواد زائد در آن جمع می شود. بنابراین از مزیت های خوب استفاده از کفشور خطی، جلوگیری از گرفتگی سیستم تخلیه حمام است. پس یکی از روش های مدرنیته کردن حمام های امروزی استفاده از کفشور خطی است که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و لاکچری، راحتی تمیز کردن مواد زائد را هم فراهم می کند.

اهمیت سقف در دکوراسیون حمام

در اکثر حمام های مدرن از وان و جکوزی استفاده می شود. افراد برای داشتن لحظاتی آرامش بخش مدت زمان بیشتری نسبت به استحمام معمولی در وان و جکوزی سپری می کنند. به همین دلیل تصویر روبروی آنها سقف حمام خواهد بود. از طرفی به دلیل وجود دائمی رطوبت و نم در حمام ها، سقف حمام در زمان کوتاهتری نسبت به سایر بخش های منزل زیبایی خود را از دست می دهد. در نتیجه سقف در دکوراسیون حمام مدرن بسیار مهم است. یکی از روش ها برای زیبایی سقف استفاده از سقف کشسان است.

سقف کشسانی در حمام مدرن

سقف کشسان نوعی از سقف کاذب است که از پارچه ای با جنس PVC ساخته شده است و قابلیت کشسانی دارد. این پارچه بر روی پروفیل هایی نصب می شود و به دلیل داشتن خاصیت نورپردازی بر روی آن یکی از المان های مدرن در طراحی داخل حمام است. با توجه به نور خوبی که سقف کشسان دارد جلوه زیبایی در حمام مدرن ایجاد می کند. در صورتی که نمی خواهید از سقف کشسان استفاده کنید، می توانید سقف ساده را با نورپردازی های حرفه ای و فکر شده، زیبا و شکیل کنید.

استفاده از دیوایدر در حمام مدرن

پایه و اساس دکور مدرن، طراحی پلان باز است، یعنی این که تا حد امکان از دیوار گچی برای جدا کردن بخش ها استفاده نکنید. توجه داشته باشید که این اصل برای حمام هایی که علاوه بر فضای مخصوص دوش دارای وان، توالت یا روشویی هستند، کاربرد دارد. اگر چنین فضایی دارید، پیشنهاد می کنیم که فضای دوش را با دیوارگچی از بخش های دیگر جدا نکنید و به جای آن از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید و حمام شیشه ای پیاده سازی کنید.

حمام مدرن

حمام مدرن

استفاده از چوب در حمام مدرن

در حمام مدرن شما می توانید کمد و کابینت هایی را انتخاب کنید که طرح و رنگ چوب داشته باشند. چوب یکی از عنصرهای طبیعی می باشد که علاوه بر جریان انرژی مثبت و گرما در محیط، در کنار رنگ هایی مثل سفید می تواند یک حمام مدرن و زیبا را بسازد. استفاده از جکوزی ترموود و طرح چوب در این نوع طراحی گزینه بسیار خوبی است. حمام بخشی از یک بازسازی خانه است که با رطوبت سر و کار دارد به همین خاطر نباید به سراغ المان های فلزی بروید. برای این کار کابینت های چوبی دیواری انتخاب بهتری هستند و دیرتر پوسیده می شوند. برای خرید کابینت یا قفسه مدرن برای حمام باید به این نکته توجه کنید که به سراغ کابینت های تک رنگ و با سطح صاف بروید، زیرا هر گونه تغییر در طرح آن موجب فاصله با سبک مدرن می شود.

حمام مدرن زیبا

شیرآلات طلایی مشکی در حمام مدرن

شیرآلات طلایی چه به صورت براق و چه مات برای سبک مدرن کاربرد زیادی دارند. علاوه براین، می توانید از رنگهای مشکی مات در شیرآلات و سردوش ها استفاده کنید. در اغلب مدل های حمام مدرن و شیک، دوش درسقف نصب میشود و شیرآلات توکار اجرا میشوند تا تاسیسات اضافی در داخل دیوار قرار بگیرد.

حمام مدرن

آینه در سبک حمام مدرن

یکی دیگر از لوازم ضروری در حمام، آینه است که افراد با توجه به متراژ آن را خریداری می کنند. آینه ها چه بزرگ و چه کوچک نقش بسزایی در دکوراسیون حمام دارند. از آینه های بزرگ در قسمت های مختلف حمام می توان استفاده کرد ولی دیوار روبروی وان، دوش و همچنین درب از بهترین بخش ها برای نصب این آینه ها هستند. توجه داشته باشید که آینه بزرگ با انتشار نور بیشتر باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای حمام می شود. بنابراین بهتر است در فضای حمام های کوچک از آینه های دیواری بزرگ استفاده نمایید. اگر تمایل دارید وسایل مورد نیاز حمام را در مکانی مناسب قرار بدهید بهتر است از آینه های درب دار استفاده نمایید؛ زیرا این مدل آینه ها دارای فضایی کافی برای قرار دادن وسایل مختلف حمام می باشند.

برای دیوار دستشویی و حمام های مدرن می توانید آینه بدون قاب نصب کنید. البته گزینه های امروزی تر این نوع آینه ها، دارای نور مخفی نیز می باشند که جلوه فضا را بسیار شیک می کنند.

اشکال هندسی در حمام های مدرن

در سرویس بهداشتی مدرن اشکال هندسی و خطوط اهمیت زیادی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. وان، روشویی و آینه با اشکال هندسی خاص و منحصر به فرد می تواند فضای حمام را مدرن کند.

حمام مدرن

نور و تهویه در حمام مدرن

یکی دیگر از مهم ترین نکات در دیزاین داخلی حمام استفاده از نورپردازی مناسب است. اگر امکان نصب نورگیرهای سقفی و پنجره های بزرگ را دارید یک قدم بسیار مهم در این سبک جلو خواهید بود. نور و تهویه طبیعی علاوه بر اینکه در خشک شدن سریع حمام نقش دارد، امکان تعویض و به جریان انداختن هوای مطبوع را فراهم می کند. در حمام های کوچک به افراد توصیه می شود تا در حد امکان به طراحی پنجره هایی کوچکی بپردازند که بتوان نور طبیعی را جذب نمود اما اگر امکان این کار وجود نداشت باید به سراغ نورپردازی مصنوعی بروند.

بیشتر بخوانید: فواید آبدرمانی چیست؟

چراغ های مناسب برای نورپردازی حمام

نورپردازی در حمام های مدرن امروزی با روش های گوناگونی قابل اجراست. برای مثال در جکوزی که برای حمام مدرن به کار می رود می توان نورپردازی جداگانه ای انجام داد.  نورپردازی جکوزی را می توانید با رنگ های مختلف حتی به صورت چراغ های هفت رنگ انتخاب کنید. همچنین در سقف های کاذب به کار رفته در حمام نیز نورپردازی های مختص آن وجود دارد که به روشنایی محیط حمام کمک می کند. علاوه بر آن می توان از چراغ های مختلفی مناسب برای روشنایی فضای حمام استفاده کرد. در زیر به چند نمونه از این چراغ ها اشاره می کنیم.

هالوژنی

چراغ هالوژنی روشنایی قوی دارد و کیفیت نوری که ساطع می کند بسیار بالاست و برای حمام های مدرن می تواند مناسب باشد. اما باید توجه داشت که مصرف انرژی این چراغ ها بالاست و اگر برایتان مصرف انرژی خیلی اهمیت دارد می توانید از مدل های دیگر استفاده کنید.

چراغ LED

چراغ‌ های   LEDنمونه ای از چراغ هایی است که در  نورپردازی حمام نیز به کار می رود و به دلیل مصرف پایینی که دارد بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. این چراغ ها عمر بالایی دارند و در رنگ های مختلفی در بازار یافت می شوند..

فلورسنت

چراغ‌ های فلورسنت نیز مانند چراغ های ال ای دی مصرف انرژی پایینی دارند و با این حال مناسب برای روشنایی حمام هستند. این چراغ ها برای هماهنگی با دکور حمام مدرن در اندازه ها و شکل های متسفاوتی قابل تهیه هستند.

اکسسوری در حمام شیک مدرن

توجه داشته باشید که استفاده هوشمند از المان های تزئینی می تواند در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی حمام تاثیرگذار باشد. از جمله اکسسوری هایی که می توانید در حمام استفاده کنید، تابلوهایی از تصاویر طبیعت و آب های جاری است که در فنگ شویی سرویس بهداشتی نیز موثر می باشد. همچنین می توانید از گیاهان مناسب در سرویس بهداشتی استفاده و حمام خود را با آنها دیزاین کنید. گیاهان در حمام باعث  طراوت و شادابی می شوند و انرژی مثبت به محیط القا می کنند. همچنین می توانید برای تزیین کردن فضای حمام از شمع ها و گلبرگ های تزیینی زیبا و … استفاده نمایید. فضای مدرنی که در حمام و دستشویی می خواهید ایجاد کنید، نباید بیش از حد شلوغ باشد. پس تا حد امکان سعی کنید شوینده ها ، لوازم بهداشتی و همچنین تعداد دکوری هایی مثل تابلو و گلدان زیاد نباشد تا نظم سبک مدرن  را بر هم نزند. به یاد داشته باشید که از استفاده وسایلی در ابعاد بزرگ در طراحی حمام کوچک اجتناب کنید.

دکوراسیون حمام کوچک

با توجه به شرایط اقتصادی امروزه افراد به سمت خرید خانه های کوچک رفته اند. دکوراسیون حمام کوچک نیاز به دقت بیشتر و خلاقیت دارد؛ زیرا باید از کمترین فضا، بیشترین و بهترین استفاده را نمود. ما در این مقاله از آیرال به راهکارهایی که کمک شایانی به طراحی فضای حمام کوچک می کند، می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب کاشی مناسب در حمام مدرن کوچک

اگر حمام خانه شما کوچک است باید به سمت خرید کاشی هایی با مساحت بزرگ تر بروید زیرا کاشی های کوچک، فضا را نیز کوچک تر نشان می دهند و اصلا مناسب نیستند. به همین خاطر باید به سراغ خرید کاشی هایی بزرگ بروید تا کوچک بودن حمام به چشم نیاید. همچنین بهتر است از انواعی کاشی و سرامیک هایی که دارای طرح ساده هستند استفاده نمایید. در صورت تمایل به استفاده از انواع طرح دار، از نمونه هایی با طرح های بزرگ استفاده کنید، چرا که انجام این کار باعث جلب توجه افراد شده و کوچکی حمام به چشم نمی آید.

ترکیب کفپوش تیره با دیوارهای روشن در حمام مدرن کوچک

دیوارهای تیره فضای حمام های کوچک را دلگیر و کوچک نشان می دهند، این در حالیست که دیوارهای روشن نور را منعکس کرده و فضا را روشن تر نشان می دهند. بهتر است در حمام های کوچک از رنگ های روشن استفاده شود و برای جلوگیری از ایجاد یکنواخی ناشی از استفاده این رنگ می توان از یک رنگ غالب در کنار این رنگ نیز استفاده کرد؛ مثلا در صورت تمایل کفپوش تیره انتخاب کنید.

استفاده از روشویی بدون پایه و توالت فرنگی

دو مدل روشویی که این روزها پرکاربرد شده اند، روشویی های بدون پایه و استوانه ای هستند. پیشنهاد می کنیم که مدل بدون پایه را برای فضای کوچک و مدل استوانه ای را برای سرویس و حمام های بزرگ تهیه کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم که برای دستشویی های کوچک از توالت فرنگی وال هنگ که به دیوار نصب می شود، استفاده کنید.

طراحی حمام شیک 2023

افزودن کمد و شلف روی دیوار در حمام مدرن کوچک

اگر فضای کف حمام شما کوچک و محدود است، نگران نباشید. از دیوارها استفاده کنید. با نصب کابینت  و شلف های باریک و بلند بر روی دیوار می توانید فضای کافی برای قرار دادن لوازم و وسایل مورد نیاز فراهم کنید.

استفاده از پنجره سقفی در حمام مدرن کوچک

در صورتی که این امکان وجود دارد، می توانید نسبت به ساخت پنجره های سقفی در حمام اقدام نمایید. استفاده از این پنجره ها امکان ورود نور بیش تر به فضای حمام را ایجاد کرده و همین امر می تواند در بزرگ تر نشان دادن فضای حمام به شما کمک کند.

طراحی حمام مدرن

دکوراسیون حمام بزرگ

آیا به دنبال ایده های جذاب برای طراحی حمام بزرگ خود هستید؟ در این بخش از مقاله آیرال شما با چند ایده ی فوق العاده برای طراحی حمام بزرگ و  مدرن آشنا خواهید شد.

به قیمت خرید کن!
تجربه خرید مطمئن و دریافت لیست قیمت وان حمام از تولیدکننده وان در ایران
ارزانترین قیمت

وان و جکوزی خانگی در سبک حمام مدرن

اگر فضای حمام شما بزرگ است و تمایل دارید دکوراسیونی لاکچری و متفاوتی را برای حمام منزل خود طراحی کنید، بهتر است از یک وان یا جکوزی شیک و امروزی آیرال در فضای حمام استفاده نمایید. با غوطه ور شدن در وان و جکوزی می توانید به آرامشی باور نکردنی دست یابید. به همین خاطر این بخش از حمام بسیار پرطرفدار است و افراد بسیاری اقدام به خرید وان و جکوزی حمام می کنند. وان و جکوزی باید از لحاظ ابعاد متناسب با حمام انتخاب شده و رنگ آن در کنار کاشی ها جلوه ی بسیار خوبی داشته باشد. برای مشاهده و خرید وان حتما از فروشگاه آنلاین آیرال دیدن کنید.کارشناسان فروش ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما و مشاوره رایگان برای انتخاب مناسب شما هستند.

جکوزی آیرال

کابین دوش گزینه فوق العاده در طراحی حمام زیبا

در دکوراسیون حمام مدرن کابین دوش نقش بسیار پررنگی پیدا کرده است. این اتاقک های شیشه ای حتی برای حمام های کوچک هم کاربرد داشته و مفید می باشند. پارتیشن حمام یا کابین دوش را در مدل های مختلفی می توان سفارش داد که ابعاد آن ها بر اساس اندازه حمام شما تولید می شود و میتواند فضای دوش را از دیگر قسمت های حمام جدا کند و برای فضاهایی که حمام و دستشویی مشترک می باشند بسیار کاربردی هست. نمونه ای از کابین دوش آیرال را در عکس زیر می توانید مشاهده نمایید.

کابین دوش آیرال

کابین دوش آیرال

کابین دوش

برای مشاهده نمونه های جذاب و شیک و خرید کابین دوش حتما از فروشگاه آنلاین آیرال دیدن کنید.کارشناسان فروش ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما و مشاوره رایگان برای انتخاب مناسب شما هستند.

استفاده از زیردوشی در کابین دوش

زیردوشی یکی از تجهیزات پیشرفته است که در قسمت کف کابین دوش نصب می شود. در حمام مدرن که فضای بزرگی دارد و یا سرویس بهداشتی و حمام مشترک است برای رعایت کردن بهداشت و عدم نفوذ آب به سایر بخش ها از زیر دوشی استفاده می شود. کابین دوش فضای دوش را از سایر بخش ها جدا می کند اما اگر از زیردوشی استفاده نشود آب به سایر بخش ها ریخته می شود که از نظر بهداشتی صحیح نیست. نصب زیردوشی  باعث دوام و طول عمر بالای تجهیزات دیگر حمام می شود. همچنین با توجه به جنس زیر دوشی ها و ضد لغزش و امن بودن آنها ، ایمنی را افزایش می دهند.

استفاده از فرش،لوستر،مبل و شزلون

آیا تا به حال به استفاده از فرش در طراحی حمام فکر کرده اید؟ شاید در ابتدا این ایده کمی نامعقول به نظر آید، اما استفاده از یک فرش مناسب حمام می تواند در طراحی فضایی لوکس به شما کمک کند. در حمام های مدرن از صندلی هایی با اشکال هندسی خاص و همچنین مبل های شزلون و نیمکت در کنار وان استفاده می شود که فضای مدرن را رمانتیک می کند. البته استفاده ازین وسایل مناسب فضای بسیار بزرگ می باشد و با بسیاری از آپارتمان های ایرانی تناسب ندارند. اگر شما به دنبال ایجاد یک ظاهری زیبا و برجسته کردن فضای سرویس بهداشتی خود هستید ، یک لوستر می تواند گزینه ای عالی برای زیبا سازی فضای شما باشد. بکارگیری این المان نمایی لوکس ایجاد می کند. این وسیله روشنایی در سبک هایی مانند مدرن و روستیک جایگاه ویژه ای دارد. لوسترها حتی در حمام های کوچک نیز تاثیرگذاری فراوانی دارند. این راهکار امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

طراحی حمام مدرن

حمام مدرن و سیستم گرمایشی پیشرفته

در طراحی حمام مدرن، سعی می شود تا با بکارگیری روش های مختلف به راحتی و آسایش بیشتر افراد کمک شود. همانطور که گفتیم انواع طراحی ها و سیستم های پیشرفته در حمام های مدرن به کار می رود یکی از از این موارد استفاده از سیستم گرمایشی پیشرفته در حمام است که در زیر به انواع آن اشاره می کنیم.

گرمایش دیواری

از سیستم های جدید برای گرمایش حمام های مدرن، گرمایش از دیواره های حمام است. در گرمایش از دیوار حمام، دیواره ها از پوشش سطحی از جنس کاشی یا سرامیک پوشانده می شوند و سیستم گرمایش از دیواره ها حرارت را انتقال می دهد.

گرمایش حمام از طریق کف

همانطور که از نامش مشخص است در این نوع گرمایش حرارت از کف حمام تامین می شود. در گرمایش کف از لوله های داغ زیر کف حمام استفاده می شود تا گرمایی یکنواخت در کل حمام ایجاد شود.

پنکه حرارتی

پنکه حرارتی یا پنکه گرمایشی عملکردی شبیه به پنکه های معمولی دارد با این تفاوت که پنکه حرارتی با داشتن المنت هایی، گرما تولید کرده و به طور یکنواخت پخش می کند. در حمام مدرن امروزی، پنکه گرمایشی یکی از سیستم های پیشرفته به حساب می آید.

شومینه

در حمام های مدرن از شومینه های گازی نیزاستفاده می شود. زیرا عنصر آتش در محیط باعث ایجاد شور و نشاط و گرمی می گردد. لذا می توان با یک شومینه ی کوچک محیط حمام را گرم کرد و به آن زیبایی بخشید.

حمام مدرن

خرید وان، جکوزی و کابین دوش برای حمام مدرن

آیرال تولید کننده انواع وان جکوزی، پارتیشن حمام و کابین دوش در ایران است. تنوع بالای محصولات، کیفیت فوق العاده، قیمت مناسب، نصب در محل، گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش و …. از نقاط قوت آیرال نسبت به رقبا است. اگر قصد طراحی حمام مدرن و خرید تجهیزات لازم آن را دارید میتوانید روی آیرال حساب کنید. آیرال نمایندگی های معتبر در سراسر ایران عزیز دارد و فروش به صورت عمده و تک انجام میشود. برای ارتباط با ما کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دو =