فواید آبدرمانی چیست؟آبدرمانی در منزل با جکوزی!

فواید آب درمانی در منزل

آب درمانی (Hydrotherapy) چیست؟

آب درمانی یا هیدروتراپی یکی از روش های درمانی بسیار موثر در علم پزشکی است که در آن از آب گرم و یا آب سرد برای التیام و آرامش بخشیدن به بدن استفاده می شود. افراد زیادی به دنبال دریافت فواید آبدرمانی هستند. شاید شما هم مایل به انجام آب درمانی برای تسکین و بهبود دردهای خود هستید، اما رفتن مداوم به استخرهای درمانی برایتان امکان پذیر نیست.با خرید جکوزی خانگی ارزان یا وان حمام ساده بدون جکوزی می توانید دسترسی به استفاده از آب و سرعت آبدرمانی خود را افزایش دهید. ما در این مقاله از آیرال روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم، که می‌توانید از آن‌ها به عنوان آب درمانی در منزل بهره ببرید.

آب درمانی در منزل

استفاده از وان حمام و جکوزی خانگی برای آبدرمانی در منزل پیشنهاد میشود. مخصوصا استفاده از جکوزی که دارای جت های قوی است و میتواند عملیات ماساژ را به خوبی انجام دهد.آبدرمانی با دوش آب گرم از راحت‌ترین روش‌های آب درمانی در منزل است.‌ برای انجام این روش، درجه‌ حرارت آب را تا جایی افزایش دهید که قابل تحمل باشد. حدودا بهتر است دما بین ۴۰ تا ۴۶ درجه‌ی سانتیگراد تعیین شود. سپس محل آسیب دیده و دردمند را به مدت ده دقیقه زیر دوش، با فشار متوسط آب قرار دهید. این عمل باعث می‌شود با افزایش خون‌رسانی به موضع آسیب دیده، درد بهبود یابد. می‌توانید این عمل را تا تسکین کامل درد و ترمیم و بهبودی محل آسیب دیده، تا روزی سه مرتبه نیز انجام دهید.

به قیمت خرید کن!
خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ...
ارزانترین قیمت

آب درمانی در وان و جکوزی خانگی

یکی از بهترین جایگزین‌های استخر، استفاده از وان‌ و جکوزی های خانگی برای آب درمانی است. شما می‌توانید با خرید جکوزی خانگی آیرال به هیدروتراپی در منزل پرداخته و از فواید آب درمانی بهره ببرید. روش آب درمانی در این روش به این صورت است که ابتدا وان یا جکوزی حمام را با آب گرم پرکرده، سپس کل بدن یا عضو آسیب دیده و دردمند را در وان پر از آب، قرار دهید. این فرآیند به صورت فیزیولوژیک با انتقال دما به فرد و بالا بردن درجه حرارت، تاثیر بسیاری بر عملکرد بدن، خواهد داشت. در این روش آب درمانی با بالا رفتن دمای بدن و خون‌رسانی به بافت‌ها، ترمیم مناطق آسیب دیده با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

آبدرمانی در منزل

پاشویه آب نمک نوعی از آبدرمانی

یکی دیگر از روش های آب درمانی که می‌توان در منزل انجام داد، پاشویه با آب نمک است. پا نقش مهمی در سلامت فرد ایفا می‌کند تا جاییکه که به پا، قلب دوم انسان نیز می‌گویند. رسیدگی به سلامت پاها می‌تواند در بهبود بسیاری از دردها موثر باشد. برای پاشویه با آب نمک، به یک وان و یک فنجان نمک نیاز دارید. وان را با آب گرم با دمای ۳۶ تا ۳۸ درجه سانتی گراد پر کنید.‌ سپس نمک را در وان ریخته و کاملا آن را حل کنید. سپس پاها را به مدت حداکثر ۱۵ دقیقه در وان قرار دهید.

همچنین اگر پزشک روغن مخصوصی برای مفاصل پای شما تجویز کرده است، می‌توانید آن را نیز بعد از نمک در وان بریزید. برای نتیجه‌ی بهتر، این روش را یک روز در میان هفته‌ای سه مرتبه انجام دهید. از فواید قدم گذاشتن در آب نمک، می‌توان به بهبود کبودی و پیچ خوردگی، سم زدایی بدن، کاهش دردهای عضلانی و مفصلی اشاره کرد.

آبدرمانی در منزل

آبدرمانی با استنشاق بخار آب

استفاده از انواع جکوزی، سونا و حمام بخار نوعی آب درمانی محسوب می‌شود. به طور کلی استنشاق بخار در سونا بخار یا حمام بخار، تاثیر بسیاری در پاکسازی پوست از سلول‌های مرده، پاک کردن سینوس‌ها و مجاری تنفسی دارد. همچنین به بهبود گردش خون نیز کمک می‌نماید. شما می‌توانید برای بهره بردن از این مزایا، از بخار شکل گرفته در حمام استفاده کنید. قابل ذکر است علاوه بر دوش آب گرم، می‌توانید با استفاده از یک قابلمه آب جوش، به پاکسازی پوست و همچنین سینوس‌ها بپردازید.

آبدرمانی با استنشاق بخار آب

هیدروتراپی می‌تواند به گونه‌های متفاوت انجام شود، در روشی دیگر کل بدن یا یک قسمت مشخص‌شده از بدن مانند صورت در مدت‌زمان مشخصی زیر آب گرم (پرفشار) قرار گرفته و بلافاصله در معرض آب سرد قرار می‌گیرد. یک نمونه ساده از این عملکرد این است که ابتدا دوش آب گرم و بلافاصله بعد از آن دوش آب سرد بگیرید تا منافذ پوست در سرمای آب بسته شود یا اینکه مدتی در سونا بنشینید و بلافاصله بعد از آن دوش آب سرد بگیرید؛ این کار را چندین بار تکرار کنید. این کار به سیستم لنفاوی اجازه می‌دهد تا آکنه و هرگونه آلودگی در منافذ باز پوست را پاک کند.

آب درمانی چه چیزی را درمان می کند؟

آب درمانی روشی درمانی به منظور کاهش درد و افزایش دامنه حرکات مفاصل و قدرت اندام با استفاده از آب است. افراد مبتلا به چندین بیماری می توانند با استفاده از آب در اشکال مختلف و در دماهای مختلف برای احساس بهتر بهره مند شوند. هیدروتراپی می تواند تسکین درد را برای افراد مبتلا به شرایط زیر داشته باشد:

  • آرتروز
  • فیبرومیالژیا
  • بیماری پارکینسون
  • نوروپاتی
  • روماتیسم ستون فقرات
  • بیماری ام اس
  • آسیب های مغزی و نخاعی
  • عارضه‌های عصبی
  • درد دیسک کمر
  • و …

پیدا کردن یک راه مطمئن برای احساس بهتر هرگز چیز بدی نیست، اما به یاد داشته باشید که آب درمانی هیچ یک از این شرایط، به خصوص بیماری های مزمن جدی تر را درمان نمی کند و جایگزین درمان یا دارویی نیست که پزشک برای شما تجویز می کند. در بیشتر موارد، آب درمانی با تسکین موقت درد، سفتی و تورم به افراد کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشند.

 

فواید آبدرمانی یا هیدروتراپی

آب درمانی مزایای زیادی دارد و می تواند راهی عالی برای کاهش علائم بدون استفاده از دارو یا سایر درمان های تهاجمی تر باشد. اما درباره دیگر فواید آب درمانی چه می‌دانید؟ فواید آب درمانی بسیار زیاد است و استفاده از آب برای تسکین درد و ارتقای سلامت جسمانی و روانی مفید است. آب، تنش‌های فیزیکی و روحی را تسکین می‌دهد. به همین دلیل هیدروتراپی می‌تواند در درمان استرس، اضطراب و افسردگی موثر باشد.

آبدرمانی با جکوزی

همچنین ثابت شده است که آب درمانی در درمان آرتریت بسیار مفید است. به عنوان یک مزیت اضافی، بیماران اغلب بهبود خواب، افزایش انعطاف‌پذیری و بهبود مکانیک راه رفتن را از فواید آب درمانی گزارش می‌کنند. هیدروتراپی باعث بهبودی مشکلات مختلف به‌ویژه موارد مرتبط با ضعف سیستم ایمنی، گردش خون و کمبود سوخت ‌و ساز بدن می‌شود. اگر هیدروتراپی با سبک زندگی سالم، فعالیت بدنی منظم، رژیم غذایی سالم و مکمل‌های باکیفیت و داروهای گیاهی ترکیب شود بهتر عمل می‌کند. چندین جلسه هیدروتراپی می‌تواند در کاهش التهاب، تحریک گردش خون و تخلیه آلودگی‌ها از منافذ پوست مؤثر باشد.

فواید آب درمانی برای بیماران فیزیوتراپی

آبدرمانی در فیزیوتراپی کاربرد زیادی دارد؛ درواقع آب درمانی یک روش درمانی برای بیمارانی است که به درمان های فیزیوتراپی خارج از آب واکنش زیادی نشان نمی‌دهند. طبق گفته پزشکان، بیماران زیادی وجود دارند که وقتی به آب درمانی می آیند، در چندین جلسه به اهداف خود می رسند. در اغلب بیماران نیازمند فیزیوتراپی، انجام حرکات کششی که برای بهبود دامنه حرکتی مفاصل و کاهش خشکی آنها انجام میگیرد، دردناک بوده و با انجام این تمرینات در آب می توان به کاهش احساس درد حین انجام تمرینات ورزشی کمک کرد. چرا که با ورزش در آب، فشار اضافی از روی مفاصل و عضلات آسیب دیده برداشته شده و انجام تمرینات ورزشی را برای افراد که از مهمترین فواید آبدرمانی است، راحت‌تر می‌سازد.استفاده از جکوزی در کاهش درد دیسک کمر توصیه می شود و ممکن است فیزیوتراپ چندین جلسه را تجوز کند. تمرینات هیدروتراپی برای هر بیمار منحصر به فرد است و برای کمک به دامنه حرکت و قدرت هر بیمار بسته به علائمی که ایجاد می‌کند قابل تنظیم است. تمرینات فیزیوتراپی در آب باید تحت نظر متخصص و دکتر فیزیوتراپی باشد تا احتمال بروز عوارض جانبی به حداقل برسد. همچنین ممکن است لازم باشد مدت زمان مشخصی پس از جراحی صبر کنید تا بتوانید محل برش جراحی خود را خیس کنید.

فواید آبدرمانی بر دیابت، بیماری های قلبی و سکته

خوشبختانه هیدروتراپی برای افراد مبتلا به دیابت و بیماری های قلبی و عروقی بسیار موثر است. مطالعات نشان داده است که آبدرمانی با کاهش سطح قندخون، کاهش فشارخون، کاهش وزن بدن و با بهبود گردش خون یک درمان طبیعی و ایمن برای کاهش اثرات این بیماری ها می باشد. افراد مبتلا به دیابت و بیماری های قلبی و سکته می توانند از وان های حمام آب گرم و جکوزی های خانگی آیرال که روشی آسان، ایمن و در دسترس است برای تندرستی خود استفاده نمایند. با اینهمه فواید آبدرمانی اگر علاقه مند به خرید وان و جکوزی خانگی هستید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در شرکت آیرال مناسب ترین جکوزی ها را به شما معرفی خواهند کرد.

هیدورتراپی ورزشکاران منزل

آبدرمانی و بهبودی سریعتر جراحی

اگر تحت هر نوع عمل جراحی قرار گرفته‌اید، این احتمال وجود دارد که پزشک برای بهبودی سریعتر شما آب درمانی را تجویز کند. آب درمانی معمولا به عنوان یک درمان بعد از عمل استفاده می‌شود و به کاهش بافت اسکار و مدیریت درد کمک می‌کند. آبدرمانی برای درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها به خصوص بهبودی سریعتر بعد از جراحی، به ویژه پس از تعویض مفصل و جراحی کمر مفید است.

آب درمانی برای بیماری ام اس

بیماری ام اس یک بیماری عصبی است که در حرکت فرد مبتلا مشکل ایجاد می کند. انجام فیزیوتراپی برای بیماران مبتلا به ام اس ضروری می باشد. البته ممکن است ورزش کردن و انجام برخی حرکات ورزشی در سطح زمین برا این افراد سخت باشد و نتوانند به خوبی اندام های خود را حرکت دهند و حتی ممکن است این حرکات علائم بیماری را تشدید کند و استرس بیشتری به بیمار وارد کند. استرس برای بیماران ام اس بسیار مضر است پس بهترین گزینه برای این افراد هیدروتراپی و یا آب درمانی در جکوزی است. طبق مطالعاتی که در سال 2012 صورت گرفته است، انجام هیدروتراپی یا آب درمانی به مدت 20 هفته، موجب تسکین درد های بیماران مبتلا به  ام اس می شود. همچنین آب درمانی می تواند احساس انزوا، افسردگی و خستگی را از این افراد دور کند. از دست دادن قدرت حرکتی و عدم حفظ تعادل از عوارض بیماری ام اس است، به همین دلیل هیدروتراپی و آب درمانی می تواند فواید بسیاری برای این دسته از افراد داشته باشد . ترویج اجتماعی شدن، و دوری از گوشه گیری، بالا رفتن عزت نفس و اعتماد به نفس و همچنین افزایش انعطاف پذیری و به دست آوردن قوای حرکتی و جلوگیری از انقباظ عضلات و مفاصل از فواید آب درمانی برای ام اس است. البته لازم به ذکر است که اگر افراد مبتلا به ام اس تمایل دارند که هیدروتراپی در خانه را شروع کنند و از فواید آب درمانی بهره مند شوند، باید حتما با یک فیزیوتراپیست مشورت کنند تا با انجام حرکات ورزشی به طور اصولی و تحت نظر پزشک به نتیجه برسند.

فواید آبدرمانی

فواید هیدروتراپی برای پارکینسون

شناور شدن و غوطه ور شدن در آب، ماهیچه های ضعیف را قوت می بخشد و موجب می شود تا فرد بتواند عضلات خود را بدون اینکه درد بگیرد حرکت دهد. ورزش کردن در آب و عبارتی آب درمانی، موجب از بین رفتن استرس می شود و با ترشح هورمون ضد استرس که اندورفین نام دارد، می تواند درد های بدن را تسکین دهد. بیماری پارکینسون یک اختلال پیش رونده است که بر روی سلول های عصبی  در عمیق ترین قسمت مغز تاثیر می گذارد و این اختلال موجب می شود تا فرد علائمی همچون لرزش، کند بودن در حرکت و انقباظ عضلات و عدم تعادل را داشته باشد. آب درمانی و یا همان هیدروتراپی برای افرادی که با بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم می کنند نیز مفید است و طی یک برنامه ورزشی مناسب می توانند علائم گفته شده را کنترل کنند و از پیشرفت سریع آن جلوگیری کنند. بیماران پارکینسون به دلیل مصرف برخی از دارو های خود دچار تغییر و کاهش فشار خون می شوند و از همین رو بهتر است قبل از شروع آب درمانی با پزشک خود مشورت کرده و حرکات ورزشی را با توصیه و نظارت پزشک انجام دهند تا دچار مشکل نشوند.

هیدروتراپی با جکوزی

تاثیر آب درمانی برای آرتروز

بیماری آرتروز با تاثیر مخرب خود بر روی غضروف های مفصلی و تخریب آن موجب می شود تا شخص بیمار نتواند به درستی عضلات و مفاصل خود را حرکت دهد و در انجام فعالیت های روز مره خود دچار مشکل شود. این بیماری بسیار شایع بوده و به توصیه پزشکان آب درمانی یا هیدرو تراپی فواید فراوانی برای این دسته از افراد دارد و یک درمان غیر دارویی محسوب می شود.

در واقع شناور شدن در آب وزن بدن را از روی مفاصل بر می دارد و اگر شخص تا گردن در آب فرو رفته باشد حدود 90 درصد وزن بدنش آزاد می شود. آب درمانی این امکان ار به بیمار می دهد تا بتواند با ورزش کردن در آب گرم جکوزی، عضلات خود را تقویت کند و همچنین به دلیل نبود فشار بر روی مفاصل و حرارت آب گرم، دچار درد بعد از ورزش نشود و کوفتگی و گرفتگی عضلات را احساس نکند. با استفاده از جکوزی در آبدرمانی آرتروز حس خوبی از شناور بودن در آب گرم به بیمار منتقل می شود و به مرور زمان باعث بهتر شدن خلق و خوی بیمار نیز می شود. همین امر چرخه تسکین درد و بهبود علائم آرتروز را سرعت می بخشد.

آب درمانی و درمان افسردگی

معمولا قرار گرفتن در آب با اولین واکنش ها یعنی احساس رضایت و آرامش فردی همراه است. قرار گرفتن در محیط آب، علاوه بر جنبه های پزشکی، حس مثبتی در بیمار ایجاد و از لحاظ روحی به فرد کمک می کند؛ بنابراین اگر خسته، بی‌حال یا افسرده هستید، آب درمانی را فراموش نکنید.

آبدرمانی و افزایش اعتماد بنفس

یکی از مهمترین مزایای آب درمانی افزایش اعتماد به نفس بیماران است. پس از جراحی یا جراحت، بیماران اغلب برای انجام برخی فعالیت‌ها در خشکی مردد هستند، زیرا می‌ترسند دوباره به خود آسیب برسانند. در آب، بیماران به اندازه کافی ترس ندارند. آب عامل ترس را که اغلب با بازیابی زمینی همراه است، کاهش می دهد. بسیاری از بیماران از زمان خود در آب لذت می برند و آنقدر تحت تأثیر مزایای آب درمانی قرار می گیرند که توصیه های درمانگران خود را برای ادامه ورزش مبتنی بر آب حتی پس از اتمام توانبخشی دنبال می کنند.

آبدرمانی با جکوزی

آبدرمانی برای رفع آسیب ورزشی

آب درمانی برای ورزشکارانی که دچار آسیب های زانو، لگن، شانه، گردن، کمر، پا و مچ پا شده اند، بسیار خوب عمل میکند.آب درمانی نقش مهمی در بهبود آسیب های ورزشی مثل پیج خوردن یا التهاب مفاصل، اسپاسم عضلانی،رگ به رگ شدن و تورم تاندون ها دارد. چرا که موجب نرم شدن بافت ها و مفاصل شده و نقش مهمی در سرعت بهبودی دارد. معمولا ورزشکاران آسیب‌دیده بعد از عمل جراحی، برای افزایش دامنه حرکتی مفاصل و میزان انعطاف بدنی‌شان به جلسات آب درمانی می‌روند.

آبدرمانی برای رفع آسیب های ورزشی

انجام دادن حرکت های ورزشی مختلف مربوط به آب درمانی می‌تواند تا حد زیادی خستگی عضلات را برطرف کند. البته هدف آب درمانی فقط تقویت عضلات ورزشکاران نیست؛ از آبدرمانی می توان برای لاغری و تناسب اندام نیز بهره برد. بهتر است اینگونه بگوییم که این مایه ی شفا بخش برای سلامتی معجزه می کند.

آب درمانی در کاهش وزن و لاغری

آب درمانی به تنهایی باعث کاهش وزن نمی شود. با این حال، برنامه های ورزشی که شامل ورزش در آب می شود می تواند به کاهش وزن و بهبود سلامت کلی شما کمک کند. با چندین مطالعه انجام شده محققان دریافتند که نشستن در جکوزی و وان آب گرم، با تحریک فعالیت های متابولیکی، در کاهش وزن تاثیر چشمگیری دارد. برای آگاهی از تاثیر آبدرمانی در کاهش وزن، مقاله تاثیر جکوزی بر کاهش وزن و لاغری آیرال را مطالعه نمایید.

آب درمانی در بهبود کیفیت خواب

آب با کنترل سطح استرس و اضطراب و کنترل دمای بدن، باعث افزایش کیفیت خواب می‌شود. دوش آب گرم و استفاده از وان یا جکوزی خانگی آب گرم،  قبل از خواب به عنوان راهی برای بهبود خواب توصیه می‌ شود. یک دوش آب گرم ممکن است کیفیت خواب را به دلیل ترکیبی از نحوه آرامش بدن هنگام حمام کردن و کاهش دمای بدن پس از آن بهبود بخشد.

بارداری و آب درمانی

تحقیقات اخیر نشان داده است که ورزش های مبتنی بر آب  برای زنان باردار مفید است. آب درمانی در کاهش دردهای عمومی دوران حاملگی بسیار موثر است. استفاده از جکوزی در دوران بارداری بی‌خطر است (البته باید تحت نظر پزشک استفاده شود) زیرا آب وزن بدن را تحمل می‌کند و فشار روی لگن را کاهش می‌دهد. افراد باردار مبتلا به فشار خون بالا ممکن است بتوانند با جلسات منظم آب درمانی، خطر ابتلا به عوارضی مانند پره اکلامپسی را کاهش دهند. آب درمانی برای خانم های باردار مخصوصا آن هایی که می‌خواهند زایمان در آب را تجربه کنند، مناسب است.

آب درمانی به چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

قبل از شروع آب درمانی با  پزشک خود صحبت کنید. حتی اگر شما علاقه مند به شروع آبدرمانی در خانه هستید، پزشک شما به شما می گوید که آیا دما یا تمرینات خاص آب می تواند عوارض جانبی یا خطراتی داشته باشد یا خیر. هیدروتراپی یا آب درمانی برای افرادی که بیماری‌ها یا مشکلات زیر را دارند ممنوع است.

  • فشارخون بالا
  • سرطان
  • بیماری‌های قلبی و عروقی مزمن
  • آلرژی به کلر و مواد ضدعفونی‌کننده
  • بیماری‌های پوستی مثل قارچ یا عفونت
  • بیماری‌های کلیوی
  • صرع
  • تب
  • مشکلات تنفسی
  • زخم باز
  • وجود هرگونه عفونت در بدن
  • اختلال در ترشح غدد

فواید آب درمانی در جکوزی خانگی

آب درمانی و ماساژ جکوزی یکی از روشهایی است که نه تنها بعد از یک روز پر مشغله کاری و خسته کننده می تواند همه کسالت طول روز را از شما گرفته و انرژی و نشاط را به شما هدیه دهد، بلکه در مواردی جهت درمان بسیاری از بیماریها معجزه می کند. آب درمانی بطور روزانه و مداوم میسر نیست مگر به لطف یک جکوزی خانگی و شخصی در منزل شما.

فواید آبدرمانی جکوزی

آب درمانی یا هیدروتراپی و درمان بیماریها با جکوزی خانگی

هیدروتراپی با غوطه وری در وان و جکوزی فواید بسیاری دارد؛ از جمله برای سیستم کلیوی، عضلانی اسکلتی، تنفسی و قلبی عروقی مفید می باشد. جکوزی امروزه شهرت و محبوبیت بسیاری در هیدروتراپی به دست آورده است؛ زمانی که شما از فشار کار روزانه خسته اید و یا در تمرینات ورزشی دچار آسیب شده اید یا حتی با بیماری ورم و درد مفاصل دست و پنجه نرم می کنید، هیدروتراپی می تواند بسیار مفید واقع شود که این حس ارزشمند را می توانید در جکوزی اختصاصی منزلتان داشته باشید.استفاده کودکان از جکوزی نیز از فواید و مزایای دیگر خرید و استفاده از جکوزی خانگی برای آبدرمانی است.چرا که کودکان به راحتی و بدون دغدغه خاصی در منزل از این وسیله ارزشمند استفاده می کنند.

در جکوزی های خانگی آب با فشاری تنظیم شده از جت ها خارج شده و به بدن برخورد می کند که باعث انبساط عضلات می شود و نوعی ماساژ غیر فعال ایجاد می شود و این انبساط باعث افزایش قابلیت حرکت مفاصل شده و انقباضات ، گرفتگی ها و کوفتگی ها را برطرف خواهد کرد. وان و جکوزی ها همچنین باعث کاهش زمان بهبود پارگی عضلات ، ضرب دیدگی، در رفتگی استخوان و رگ به رگ شدن ها می شود. از دیگر کاربرد های آب درمانی با جکوزی افزایش جریان خون  می باشد، به این صورت که جریان خون بدون بالا رفتن ضربان قلب افزایش می یابد و خون تازه و پر اکسیژن و مواد مغذی را به سلول ها رسانده و مواد زاید را از سلولها دفع می کند.
آب درمانی با جکوزی خانگی در زیبایی پوست هم موثر است. جریان آبی که به پوست برخورد می کند غده های عرق را تحریک کرده و با تعریق بیشتر چربی ها و مواد زاید از پوست بدن دفع شده و پوست ظاهری شاداب و زیبا به دست اورده و به سبب رطوبت رسانی به پوست قدرت ارتجاعی پوست بالا می رود. همچنین هیدروتراپی با جکوزی در بهبود وضعیت فکری و روانی بسیار شبیه است به حالت هایی که در ماساژ واقعی با دست در شخص ایجاد می شود، با این روش سیستم ایمنی بدن تقویت می شود و دردهای عضلانی گردن و پشت ناشی از استرس بهبود می یابند.

جکوزی بزرگ برای آبدرمانی

جکوزی شخصی در منزل برای آبدرمانی

با جکوزی شخصی خود زندگی راحت تر و سالم تر همراه با آرامش و طراوت را تجربه کنید. نظرات خود را در زمینه آب درمانی با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای اجرای جکوزی خانگی تان می توانید با ما تماس حاصل نمایید. شرکت آیرال تولید کننده جکوزی خانگی و وان ساده حمام، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 19 =