چگونه ماساژ جکوزی انجام دهیم؟

ماساژ جکوزی

ماساژ جکوزی چیست؟

جکوزی یک وان مدرن و پیشرفته است که حمام آب گرم را با یک تجربه ماساژ آرامش بخش ترکیب می کند. در مقایسه با وان حمام معمولی، جکوزی عملکرد بیشتری دارد، زیرا خدمات گسترده تر و مفیدتری را نیز ارائه می دهد. جکوزی را می توان به عنوان یک ابزار آب درمانی تعریف کرد که با ماساژ آب، بدن را آرام می کند. محصولی است که با استفاده از آب گرم، موتور و جت های آب تحت فشار در وان جکوزی می تواند با ماساژ منطقه ای ادغام شود. بنابراین اشتباه نیست که جکوزی را یک وان ماساژ بنامیم.

در ادامه با این مقاله از آیرال با ما همراه باشید تا ببینیم ماساژ جکوزی چگونه انجام می شود. آیرال تولید کننده بهترین جکوزی ها برای ماساژ می باشد.برای خرید جکوزی اسپا خانگی با بهترین کیفیت و مستقیم از تولید کننده میتوانید با کارشناسان آیرال تماس بگیرید.

به قیمت خرید کن!
خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ...
ارزانترین قیمت

آیا جکوزی ماساژ می دهد؟

وقتی به ماساژ جکوزی فکر می کنید، نباید به یک ماساژ معمولی فکر کنید. ماساژ فرآیندی است که معمولا توسط ماساژورها با حرکات ورز دادن، ضربه زدن و مالش با دست انجام می شود. اما جکوزی برای ماساژ به آب نیاز دارد. موتورهای جکوزی که پس از پر کردن جکوزی با آب شروع به کار می کنند،  به شما کمک می کنند تا با آبی که می پاشد، ماساژ آرامش بخشی داشته باشید. استفاده از جکوزی یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش لذت حمام کردن و رهایی از استرس شماست. جکوزی‌هایی که استرس، خستگی روز  و اثرات منفی زندگی بر بدن انسان را به حداقل می‌رسانند، امروزه توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در سال های اخیر استفاده از جکوزی در کشور ما نیز روز به روز بیشتر شده است.

ماساژ جکوزی چگونه انجام می شود؟

جکوزی ها به طور کلی برای استفاده چندگانه طراحی شده اند. هر جکوزی، بسته به ظرفیت آب جکوزی، یک یا دو موتور الکتریکی دارد. قدرت این موتورها نیز با توجه به ساختار جکوزی متفاوت است.برای مثال در خرید جکوزی فضای باز باید به این نکته مهم توجه کرد که قدرت موتور باید زیاد و قابل قبول باشد، چرا که در سایزهای چهارنفر به بالا تولید میشوند و حجم آب بیشتری را می گیرند. یک موتور الکتریکی در جکوزی، آب گرم تزریق شده به جکوزی را جذب می کند و آن را تحت فشار از طریق سوراخ هایی به نام نازل به جکوزی می فرستد.

هنگام نگاه کردن به داخل جکوزی، نقاط خاصی، خودنمایی می کند. اگرچه با توجه به مدل محصول متفاوت است، جکوزی ها دارای سوراخ های جت در طرفین، پشت و پایه هستند. این سوراخ ها عناصر اصلی جکوزی هستند و مخلوطی از هوای فشرده و آب به لطف موتور جکوزی از این نقاط به نام جت پاشیده می شود. موتورهای قدرتمند آب را با ضربات نرم توسط جت ها ارسال می کنند، بدن را ماساژ می دهند و اثر آب درمانی را در بدن ایجاد می کنند. این روش که با افزایش یا کاهش اثر فشار آب گرم در قسمت‌های مختلف بدن اعمال می‌شود، احساس شادابی، آرامش و نشاط را در افراد ایجاد می‌کند که گویی فرد دوباره متولد شده‌ است.

در تصویر زیر نمونه ای از جکوزی های آیرال را مشاهده می کنید.

جکوزی آیرال

موتور جکوزی زمانی فعال می شود که سطح آب حداقل 2-3 سانتی متر بالاتر از فیلتر مکش باشد. در غیر این صورت موتور به دلیل کمبود آب در سیستم به درستی کار نمی کند و باعث اختلال در کار می شود. همچنین جکوزی مکانیزمی دارد که فشار آب را تنظیم می کند. با استفاده از این مکانیسم باید سطح فشاری انتخاب  شود که استرس را کاهش دهد و فرد را اذیت نکند.

آب جکوزی را می توان با ترموستات ها و بخاری های مورد استفاده در برخی سیستم ها در یک سطح دمایی مشخص نگه داشت. برای افزایش اثر آرامش بخشی هیدروماساژ در این سیستم ها، دمای آب باید به حدی باشد که برای شخص اذیت کننده نباشد. از طرفی در سیستم به صورت دوره ای آب گرم به آب خنک اضافه می شود تا از سرد شدن آب جلوگیری شود.

وان کلاسیک
تنوع بی نظیر وان حمام

آیرال از برترین تولید کننده وان حمام در ایران است که تنوع بالایی در محصولات خود دارد. کلکسیونی از وان با ابعاد و شکل ظاهری مختلف، متناسب با سلیقه خود را میتوانید خرید کنید. خرید مستقیم از تولید کننده همراه با گارانتی معتبر …

علاوه بر این، به دلیل ساختار خاص جت، هنگامی که جریان آب رخ می دهد، هوا از سوراخ های هوای روی جت، وارد جت می شود و مخلوطی تحت فشار و هوا ایجاد می کند. بنابراین آبی که به جکوزی می رسد در اثر حباب های هوا کف می کند.

در حین ماساژ جکوزی می توانید قدرت جت ها را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.برای بهره مندی از اثر آرامش بخشی جکوزی باید جهت جت را به ایده آل ترین حالت تنظیم کرد و یا در مقابل جت موقعیت مناسبی در نظر گرفت.

چگونه ماساژ جکوزی انجام دهیم؟

برای ماساژ با جکوزی نیازی به ماساژور یا دستیار ندارید. می توانید از ماساژ جکوزی به تنهایی، با خانواده یا شریک زندگی خود لذت ببرید. برای اینکه جکوزی کار کند، ابتدا جکوزی را به مقدار مشخص از آب پر کرده و سپس موتورهای جت را روشن کنید. پس از راه اندازی موتورها، حباب های آب و هوا تحت فشار از جت ها خارج می شوند. در حین انجام ماساژ، از انگشتان و کف دست خود نیز به طور همزمان استفاده کنید. برای چین‌های عمیق بدن، برای باز کردن گره‌هایی که ایجاد شده‌اند، بیشتر فشار دهید. توصیه می شود حداکثر نیم ساعت در جکوزی باشید. بیشتر می تواند منجر به خشکی پوست شما شود. می توانید با 20-25 دقیقه یا نیم ساعت آب درمانی از جوانسازی  لذت ببرید.

ماساژ جکوزی

ماساژ جکوزی چه فوایدی دارد؟

شناخته شده ترین سیستمی که آرامش را با آب فراهم می کند، معروف به آب درمانی با جکوزی است. فناوری به کار رفته در جکوزی اثرات آرامش بخش یک جکوزی کلاسیک را با ماساژ ترکیب می کند و آن را به سطح بسیار بسیار بالایی می رساند. تجربه این اثر آرامش بخش آب لذتی دارد که پس از تبدیل آب درمانی به یک عادت، همه نمی توانند از آن دست بکشند. حتی اگر یک بار جکوزی آبگرم را امتحان کرده باشید، آرامشی که به بدن می دهد را احساس خواهید کرد و دوست دارید جکوزی اسپا داشته باشید. در واقع آب درمانی و ماساژ آنقدر برای شما مفید است که فکر می کنید می تواند برای تمام بیماری های بدن شما مفید باشد.

عملکرد ماساژ جکوزی هم آرامش ذهنی و هم استراحت و مقاومت مورد نیاز بدن شما را فراهم می کند. اثرات معجزه آسای آب همراه با ماساژ به تسکین درد و سفتی عضلات کمک می کند. عملکرد ماساژ جکوزی به بهبود گردش خون کمک می کند و به کاهش  تورم در بدن کمک می کند. ماساژ جکوزی باعث شل شدن ماهیچه های سفت شده و همچنین اثر پاک کنندگی روی پوست دارد. گردش خون را تسریع می کند و پوست را جوان می کند. در پایان یک روز پرمشغله و استرس زا از جکوزی استفاده کنید. ترکیبی از نمک های معدنی و عصاره های گیاهی اثرات تسکین دهنده ماساژ را افزایش می دهد و تجربه اسپا را بیشتر می کند. استراحت با هیدروماساژ در محیطی آرام و ساکت انرژی بد را در بدن شما از بین می برد و احساس آرامش بیشتری خواهید داشت.

مزایای ماساژ جکوزی

  • خستگی را کاهش می دهد.
  • از استرس و سفتی جلوگیری می کند.
  • با ترشح اندورفین استرس را کاهش می دهد.
  • به از بین بردن سموم مضر کمک می کند.
  • انعطاف پذیری ما را افزایش می دهد، اثرات پیری را کاهش می دهد.
  • بدن ما را تقویت می کند.

ماساژ جکوزی

ماساژ با جکوزی حرفه ای آیرال

قدرت یک ماساژ جکوزی با کیفیت، در قدرت موتورهای جت نهفته است. به لطف موتورهای جت قدرتمند جکوزی های آیرال، می توانید راحت تر از دست گرفتگی و سفتی عضلات خود خلاص شوید. با ماساژ منظم جکوزی 1 تا 2 بار در ماه می توانید به مرور زمان از شر سفتی و درد عضلانی خلاص شوید و احساس آرامش بیشتری داشته باشید. برای کسب اطلاع از قیمت جکوزی خانگی و همینطور مشاهده مدل های جکوزی به روز تولید شده آیرال به فروشگاه ما نگاهی بیندازید تا مناسب ترین نوع جکوزی را برای خود انتخاب کنید و از سلامتی همراه با آب لذت ببرید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =