15رنگ سرویس بهداشتی و حمام{جدیدترین کاشی و اکسسوری}

رنگ سرویس بهداشتی و حمام

همانقدر که دکوراسیون قسمت هایی همچون پذیرایی و اتاق خواب های یک خانه مهم است اهمیت به دکوراسیون و زیبایی ظاهر سرویس بهداشتی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. حمام کردن می تواند آرامش و قوای از دست رفته در طی روز را به انسان باز گرداند و روحیه و انگیزه بیشتری به فرد ببخشد. همچنین دوش صبحگاهی نیز انرژی لازم برای شروع روزی دوباره و انجام کار های روزمره را در انسان ایجاد می کند. حالا تصور کنید که شما هر روز در حمامی زیبا و مجهز به جکوزی خانگی و پارتیشن و وان حمام و … که با جذابترین کاشی ها و اکسسوری ها تزیین شده و با رنگ بندی مناسب موجب آرامش روحی شما می شود استحمام کنید. حتی تصور این لحظه نیز موجب انتقال کلی حس و انرژی های خوب و مثبت می شود. پس تاثیر رنگ برای سرویس بهداشتی و حمام را دست کم نگیرید. در این مقاله از آیرال قرار است به همین موضوع بپردازیم و 15 رنگ برای سرویس بهداشتی و حمام را معرفی کرده و به شما عزیزان ارائه دهیم.

روانشناسی رنگ برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

رنگ ها تاثیری مستقیم بر روی روحیه و آرامش افراد دارند. شاید شما تاکنون چیزی در مورد روانشناسی رنگ ها نشنیده باشد اما مطمئنا به طور ناخواسته تحت تاثیر انرژی رنگ های مختلف قرار گرفته اید. به همین دلیل است که همیشه هنگام شادی تمایل به پوشیدن لباس های روشن دارید زیرا می دانید این رنگ ها انرژی خوبی را به شما انتقال می دهد و بالعکس هنگامی که غمگین هستید ناخواسته به سمت لباس های تیره می روید و تحمل انرژی بالای رنگ های روشن را ندارید. این قضیه در دکوراسیون منزل و سرویس بهداشتی نیز صدق می کند. بعضی رنگ ها همچون آبی، یاسی و… حس آرامش را به ما انتقال می دهد و به همین دلیل توصیه می شود برای رنگ آمیزی اتاق خواب از رنگ های ملایم و آرامش بخش استفاده کنید. اما سوالی که مطرح می شود این است که برای سرویس بهداشتی و حمام از چه طیف رنگ هایی باید استفاده کنیم. برای طراحی و رنگ آمیزی فضای مورد نظر مانند سرویس بهداشتی می توان از رنگ های بسیاری استفاده کرد. در واقع مسئله مهمی که مطرح است طرز استفاده از رنگ ها و ایجاد هارمونی بین آن ها است. ممکن است بعضی رنگ ها بسیار زیبا و چشم نواز باشند اما به طرزی اشتباه به کار گرفته شوند. در این صورت هم جلوه کلی حمام از بین می رود و هم زیبایی رنگ به چشم نمی آید. انتخاب رنگ های اشتباه برای سرویس بهداشتی و حمام نه تنها موجب زیبایی و آرامش شما نمی شود. بلکه ممکن است موجب استرس شما شود و نمای حمام را نیز زیر سوال ببرد. البته که رنگ مناسب برای هر فرد متفاوت است اما به صورت کلی بهتر است برای  انتخاب رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام خود از افراد متخصص و ماهر در این زمینه کمک بگیرید یا در این مورد حسابی تحقیق کنید. در ادامه قرار است 10 رنگ برای سرویس بهداشتی و حمام که از تجهیزات روز مانند کابین دوش، پارتیشن، جکوزی و وان در طراحی آن ها استفاده شده را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا راحت تر تصمیم بگیرید.

رنگ سفید برای سرویس بهداشتی و حمام

می توان گفت استاندارد ترین و پر کاربرد ترین رنگ برای سرویس بهداشتی و حمام رنگ سفید است. استفاده از رنگ سفید برای حمام و سرویس بهداشتی از سال ها قبل تا الان رواج داشته و مورد علاقه اکثر افراد است. از رنگ سفید برای هر نوع دکوراسیونی مانند طراحی حمام مدرن و کلاسیک می توان استفاده کرد. یعنی اگر شما خواهان سبک کلاسیک و یا سبک مدرن هم باشید می توانید از رنگ سفید بهره مند شوید. همچنین رنگ سفید موجب می شود تا فضای سرویس بهداشتی و حمام شما بزرگ تر و دلباز تر به نظر برسد. به همین علت اگر حمام شما کوچک است بهتر است برای رنگ آمیزی حمام خود از رنگ سفید استفاده کنید. دلیل دیگر که موجب می شود تا رنگ سفید برای سرویس بهداشتی و حمام مناسب باشد این است که با هر چیزی ست می شود و می توانید با رنگ های دیگر هارمونی جذابی ایجاد کنید. رنگ سفید هیچ وقت انسان را دلزده و خسته نمی کند و می توانید تا سال ها  از حمام خود با تم سفید استفاده کنید و از آن لذت ببرید. رنگ سفید طیف های گسترده ای دارد همچون سفید خامه ای، سفید شیری، سفید یخچالی و…  شما می توانید با توجه به سلیقه خود دست به انتخاب بزنید. رنگ سفید حس تمیزی و پاکیزگی را به انسان منتقل می کند و استحمام در چنین فضایی موجب ایجاد آرامش روحی در افراد می شود.

رنگ سفید برای سرویس بهداشتی و حمام

رنگ سفید برای سرویس بهداشتی و حمام

رنگ سرمه ای بهترین رنگ برای سرویس بهداشتی و حمام

اگر فضای حمام شما خیلی بزرگ است و می خواهید که با تم و دکوراسیونی مخصوص کمی از فضای حمام خود کم کرده و آن را کوچک تر نشان دهید، میتوانی از رنگ سرمه ای و طیف های مختلف آن برای سرویس بهداشتی و حمام خود استفاده کنید. رنگ سورمه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگ کاشی، دیوار و اکسسوری های سرویس بهداشتی و حمام است. اما با این حال اگر حمام و سرویس بهداشتی شما کوچک است و همچنان می خواهید که از رنگ سورمه ای برای دکوراسیون حمام خود استفاده کنید، می توانید این رنگ را با ترکیب رنگ سفید استفاده کرده و هارمونی دلنشینی را ایجاد نمایید. همچنین از رنگ آمیزی تمام دیوار و کاشی های حمام به این رنگ پرهیز کرده و تنها بخشی از دیوار و اکسسوری ها را به رنگ سرمه ای انتخاب کنید و باقی بخش ها را به رنگ دیگری رنگ آمیزی کنید.

رنگ طوسی و خاکستری برای حمام

رنگ های طوسی و طیف خاکستری برای سرویس بهداشتی و حمام بسیار مناسب است. طوسی رنگی خنثی است و به راحتی با رنگ های مختلف ست می شود. شما می توانید برای سرویس بهداشتی خود به تنهایی از رنگ طوسی و خاکستری استفاده کنید و ظاهری شیک و لاکچری به حمام خود هدیه دهید. همچنین می توانید با ترکیب رنگ طوسی با دیگر رنگ ها از جمله سفید، زرشکی و… ظاهری چشمگیر و شگفت انگیز برای سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید و از دوش گرفتن در چنین فضایی لذت ببرید. رنگ طوسی نیز موجب دلباز تر شدن فضای حمام و سرویس بهداشتی می شود. استفاده از اکسسوری های خاکستری در کنار کاشی و دیوار های طوسی حمام موجب می شود تا فضای حمام سایه روشن های زیبایی داشته باشد و آرامش را به ذهن انسان هدیه دهد. اگر طرفدار سبک های مدرن، جدید و شیک هستید می توانید از رنگ طوسی و خاکستری برای سرویس بهداشتی و حمام خود استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله مزایا و فواید جکوزی را نیز مطالعه کنید.از مزایای این وسیله ارزشمند غافل نشوید حتما مطالعه کنید.

رنگ طوسی و خاکستری برای حمام

رنگ آبی سرویس و حمام

رنگ آبی رنگ دریا است و استفاده از این رنگ در سرویس بهداشتی و حمام موجب می شود تا شما هنگام استحمام غرق در آرامش و شادابی شوید. یکی از بهترین انتخابی که می توانید برای رنگ آمیزی سرویس بهداشتی و حمام خود داشته باشید این است که از رنگ آبی برای این کار استفاده کنید. لطافت، شادابی، آرامش همه این حس های خوب و مثبت از رنگ آبی ساطع می شود. پس اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اصولا مضطرب هستید و در طول روز دچار هیجانات منفی می شوید و نیاز دارید که با استحمام به آراش برسید و استرس را از خود دور کنید، ما به شما توصیه می کنیم تا حمام خود را با طیف های مختلف رنگ آبی رنگ آمیزی کنید تا تاثیر شگفت انگیز این رنگ را بر روی روحیه خود ببینید. رنگ آبی طیف های مختلفی دارد شما می توانید از دو یا چند طیف از این رنگ را برای زیبا سازی و ایجاد هارمونی جذاب در سرویس بهداشتی و حمام خود بهره ببرید. به طور مثال می توانید دیوار ها و کف همام را از کاشی های آبی تیره یا آبی کاربنی و دریایی استفاده کنید و اکسسوری ها، وان حمام و شیر آلات را از آبی کمرنگ تری همچون آبی آسمانی انتخاب کنید تا فضای حمام از یکنواختی و کسل کنندگی خارج شود و ظاهری زیبا و دلنواز ایجاد کند. البته می تواندی آبی را با رنگ سفید هم ست کنید که ترکیبی فوق العاده روح نواز خواهد بود. بهتر است برای حمام هایی با فضای کوچک از طیف های روشن رنگ آبی  استفاده کنید.

رنگ آبی برای سرویس بهداشتی

رنگ آبی برای سرویس بهداشتی

رنگ آبی برای سرویس بهداشتی

رنگ سبز برای حمام

استفاده از رنگ سبز برای سرویس بهداشتی و حمام موجب می شود تا حس کنید درون طبیعتی سرسبز و آرام هستید. رنگ سبز حس رهایی و خنکی دلپذیری را به فرد منتقل می کند. به همین جهت یکی از رنگ هایی که در دکوراسیون خانه و سرویس بهداشتی برای درمان استرس و نا آرامی استفاده می شود رنگ سبز است. شما می توانید از طیف های مختلف رنگ سبز در حمام خود استفاده کنید و فضایی بکر و زیبا را در حمام و سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید. البته بهتر است از رنگ سبز به تنهایی برای کل حمام خود استفاده نکنید زیرا جنبه آرامش بخش و زبیای خود را از دست داده و موجب کلافگی شما می شود. بهتر است یک دیوار را سبز کرده و یا از کاشی های سبز طرح دار استفاده کنید تا حمام شما جلوه بیشتری داشته باشد. سفید رنگی است که با تمامی رنگ ها ست می شود و اینجا هم ترکیب رنگ سبز با سفید موجب ایجاد هارمونی زیبا می شود.

رنگ سبز برای سرویس بهداشتی

رنگ بنفش برای سرویس بهداشتی

شاید برایتان عجیب باشد که سرویس بهداشتی یا حمامی با تم بنفش وجود داشته باشد. اما باید بگوییم این رنگ علی رغم اینکه کمیاب است اگر به صورت درست و حرفه ای از این رنگ برای سرویس بهداشتی استفاده شود می توانند خیره کننده و دلربا باشد. عمدتا بنفش رنگ مورد علاقه خانم ها است و اگر این رنگ را به خانم ها پیشنهاد دهید به احتمال زیاد خواهند پذیرفت. اما نکته مهم این جا است که رنگ بنفش طیف گسترده ای داشته و انتخاب اشتباه این رنگ برای حمام می تواند به کل کار را خراب کند. توصیه می شود اگر می خواهید حمام شما غالبا بنفش باشد به صورت ترکیبی از رنگ بنفش تیره و کمرنگ مانند یاسی و بنفش روشن استفاده کنید. اما ترکیب بنفش_سفید و بنفش_طلایی گزینه های عالی برای زبیا سازی سرویس بهداشتی و حمام است. یک حمام با تم بنفش و وجود شمع های معطر و گل هایی زیبا می تواند فضایی رمانتیک و ملایم را ایجاد کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله 9 ترفند صرفه جویی در مصرف آب حمام را نیز مطالعه کنید. حتما به دردتون میخوره چون یکبار باید مصرف صحیح رو یاد بگیریم.

رنگ بنفش سرویس بهداشتی

رنگ بنفش سرویس بهداشتی

استفاده از رنگ طلایی برای سرویس بهداشتی

از گذشته تا کنون استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون خانه و سرویس بهداشتی نشانه لوکس بودن، لاکچری بودن و گران و ثروتمند بودن خانه و صاحب خانه است. اما امروزه تمامی افراد می توانند از این رنگ سلطنتی برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنند. اما استفاده از رنگ طلایی نیاز به رعایت یک نکات است تا جلوه لوکس خود را حفظ کند. اگر می خواهید از رنگ طلایی برای حمام و سرویس بهداشتی خود استفاده کنید دقت کنید که فضای حمام شما باید به اندازه کافی بزرگ و دلباز باشد. در غیر این صورت نه تنها رنگ طلایی موجب زیبایی حمام شما نمی شود بلکه فضای حمام را بسیار تنگ و دلگیر می کند و فضایی شلخنه و سرسام آور را به وجود می آورد. همچنین از رنگ طلایی به تنهایی برای تمام قسمت های سرویس بهداشتی خود استفاده نکنید زیرا موجب دلزدگی می شود. بهترین ایده برای استفاده از رنگ طلایی برای سرویس بهداشتی و حمام این است که رنگ طلایی را با رنگ هایی همچون سفید، سبز سلطنتی، بنفش و صورتی، آبی یخی، آبی آسمانی، آبی تیره و مشکی ترکیب کنید تا هارمونی خیره کننده ای ایجاد شود و ظاهری شگفت انگیز و فوق لاکچری به حمام شما ببخشد.

استفاده از رنگ طلایی برای سرویس بهداشتی

استفاده از رنگ زرد شیک و لاکچری

رنگ زرد منتقل کننده حس سرزندگی، شادابی و انرژی به افراد است. اگر فضای حمام شما کوچک و تاریک است و نور کمی به حمام شما می تابد بهتر است تا از رنگ زرد روشن استفاده کنید تا تاثیر نور تابیده شده را دوچندان کند و فضای حمام و سرویس حمام شما را روشن تر از قبل نشان دهد. ترکیب رنگ زرد با سفید می تواند بسیار فانتزی و زیبا باشد و حس آب تنی در یک روز زیبای تابستانی را به شما القا کند.

رنگ زرد برای حمام

استفاده از رنگ هلویی برای حمام و سرویس بهداشتی

رنگ هلویی نیز همچون رنگ صورتی از آن دسته طیف رنگی های آرام و دخترانه است. اما رنگ هلویی ملایم تر بوده و می توان برای سرویس بهداشتی و حمام اصلی خانه نیز از این رنگ استفاده نمود. رنگ هلویی به تنهایی نیز جذابیت و روح نوازی خاصی دارد که موجب می شود که احساس آرامش به افراد منتقل شود. اما اگر می خواهید که فضای شیک تر و جذاب تری را در حمام و سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید، ما به شما توصیه می کنیم که رنگ هلویی را با رنگ های خنثی همچون خاکستری، مشکی، سفید و رنگ های گرم ترکیب کنید تا چشم هر بیننده ای را به سمت دکوراسیون حمام خود کشانده و خیره نمایید.

سرویس بهداشتی و حمام با تم قهوه ای

رنگ قهوه ای رنگی سرد و دارک است که طیف های رنگی گسترده ای دارد و هر کدام از این طیف ها به تنهایی زیبا و شیک هستند. اگر دقت کرده باشید نمونه های مختلفی از رنگ قهوه ای در دکوراسیون منازل خواهید دید. عمدتا از رنگ قهوه ای برای آشپز خانه و اکسسوری های خانه استفاده می شود و استفاده از این رنگ برای حمام و سرویس بهداشتی بیسار رایج نیست. اما می دانیم که که این رنگ طرفداران بسیاری دارد و اگر چند نمونه از سرویس بهداشتی با رنگ قهوه ای به خریداران نشان دهیم حتما استقبال خواهند کرد. زیرا رنگ قهوه ای بسیار شیک است و فضایی زیبا و خاص را در حمام و سرویس بهداشتی ایجاد می کند که می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند. استفاده کاشی و سرامیک های قهوه ای تیره، شکلاتی و قهوهای رنگ چوب برای سرویس بهداشتی بسیار جذاب خواهد بود.

بهترین زمان برای دوش گرفتن را در مقاله ای کامل بررسی کرده ایم، پیشنهاد میکنیم کمتر از 5 دقیقه وقت بگذارید و مطالعه کنید بسیار مفید خواهد بود.

رنگ قهوه ای حمام

رنگ قهوه ای برای حمام

رنگ نارنجی خاص و زیبا در طراحی

شاید تصور کنید که رنگ نارنجی فاقد جذابیت های لازم برای ایجاد یک دکوراسیون زیبا در حمام باشد. اما باید خاطر نشان شویم که از دید روانشناسان، این رنگ سرشار از حس زندگی و شادابی بوده و هیجان و انرژی زیادی را به شخص منتقل می کند. از این رو افرادی که دارای افسردگی و یا بی حالی هستند اگر به درستی از رنگ نارنجی برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده نمایند، به مرور زمان تاثیر آن را خواهند دید و روحیه بهتری خواهند داشت. استفاده از رنگ نارنجی برای سرویس بهداشتی و حمام نیز نیازمند رعایت برخی اصول و قواعد است تا این رنگ، زیبایی و جذابیت خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارند و چشم ها را به خود خیره نماید. استفاده از رنگ نارنجی و ترکیب آن با رنگ قهوه ای سوخته و طلایی، فضایی کلاسیک و لاکچری را به نمایش می گذارد. اما اگر طرفدار دکوراسیون مدرن تری هستید می توانید طیف های مختلف این رنگ را با سفید، زرد، سبز و مشکی ترکیب کنید و بهترین دکوراسیون حمام را طبق سلیقه خود ایجاد نمایید.

سرویس بهداشتی به رنگ مشکی

شاید باورتان نشود ابهتی که رنگ مشکی به حمام و سرویس بهداشتی می بخشد بی مثال است. استفاده از رنگ مشکی برای سرویس بهداشتی تصویری خیره کننده و حیرت انگیز را از حمام و سرویس بهداشتی به شما ارائه می دهد. به همین دلیل از رنگ مشکی بیشتر برای سرویس بهداشتی هتل ها و رستوران های لوکس و مجلل استفاده می شود که فضای بسیار بزرگتری دارند و ظاهری فوق العاده لوکس و لاکچری را به نمایش افراد قرار می دهند. اما به این نکته توجه کنید که رنگ مشکی بسیار تیره است و در مکان هایی که نور کافی نداشته و کوچک هستند اصلا مناسب نیست. زیرا موجب ایجاد حس خفگی و تاریکی بیش از حد را به افراد القا می کند. اما در کل رنگ مشکی برای خانه هایی که دارای سرویس بهداشتی بزرگ و نور گیر هستند مناسب و جذاب است  و با رنگ هایی همچون طلایی و سفید محشر می شود.

سرویس بهداشتی به رنگ مشکی

سرویس بهداشتی به رنگ مشکی

استفاده از رنگ صورتی برای سرویس بهداشتی

یکی از بهترین رنگ ها برای سرویس بهداشتی و یا حمام های کوچک و جمع و جور، رنگ صورتی کمرنگ و ملایم است. این رنگ، انرژی دخترانه و ملیحی دارد. اگر خانم مجرد هستید و در اتاق خود، حمام جداگانه ای دارید بهتر می توانید که از رنگ صورتی برای سرویس بهداشتی استفاده کرده و فضایی دخترانه و دلنواز در حمام خود ایجاد نمایید. شما می توانید کل فضای حمام را با تم صورتی دیزاین کنید. اما توجه داشته باشید که زیاده روی در این رنگ و استفاده از رنگ های جیغ و پر رنگ صورتی موجب آَفتگی ذهنی شما شده و پس از مدت زمان کوتاهی دل شما را خواهد زد. بنابراین از رنگ های ملایم صورتی همچون گلبهی، صورتی مایل به هلویی و یا صورتی پاستیلی استفاده کنید. ترکیب صورتی با سفید، فضای فوق العاده رویای و دخترانه ای را رقم خواهد زد. از ادغام و ترکیب چند رنگ صورتی نیز غافل نشوید. چرا که هارمونی جذابی را در حمام شما ایجاد خواهد کرد.

رنگ قرمز حمام و سرویس شیک و دلربا

قرمز از دیر باز نماد عشق و انرژی بسیار بالا است. به همین خاطر عمدتا زوج های جوان برای تم اتاق خواب خود از طبقه های مختلف رنگ قرمز استفاده می کنند. استفاده از رنگ قرمز برای سرویس بهداشتی و حمام نیز می تواند موجب انتقال هیجان  و انرژی به افراد شود اما این رنگ در صورت شدید بودن می تواند موجب آشفتگی های ذهنی شود. به همین دلیل نباید حمام را تماما قرمز کنید. همچنین انتخاب وان حمام، توالت و شیر آلات به رنگ قرمز چندان جذاب به نظر نمی رسد و بهتر است فقط یک یا دو دیوار را به رنگ قرمز در بیاورید و یا از اکسسوری های قرمز استفاده کنید. انتخاب رنگ های قرمز زرشکی، قرمز روشن و قرمز مایل به قهوه ای برای سرویس بهداشتی می تواند بسیار زیبا و چشمگیر باشد. ترکیبب رنگ قرمز با سفید، طلایی، کرم و مشکی بسیار حرفه ای و شیک است.

رنگ قرمز برای حمام

رنگ قرمز برای حمام

استفاده از رنگ کرم زیبا و شیک

رنگ کرم نیز همانند دیگر رنگ ها خنثی همچون سفید و طوسی از بهترین رنگ ها برای سرویس بهداشتی و حمام است. این رنگ به هیچ عنوان شما را دل زده نخواهد کرد و انتخابی شیک، مدرن و همیشگی به شمار می رود. شما با استفاده از رنگ کرم می توانید هم فضای مدرن و امروزی را در حمام و سرویس بهداشتی خود ایجاد نمایید و هم دکوراسیون حمام خود را به سبک کلاسیک و اروپایی دیزایی کنید. از یاد نبرید که ترکیب رنگ کرم با سفید، شکلاتی و قهوه ای، طلایی، قرمز و سبز عالی بوده و هر کدام از این ترکیب رنگی ها می تواند فضای خیره کننده ای را در حمام شما به نمایش بگذارد.

ایده انتخاب رنگ برای سرویس بهداشتی

در این مقاله از آیرال سعی شده است تا ایده هایی جذاب جهت انتخاب رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام را در اختیار کاربران عزیز قرار دهد. اما چیزی که در اصل حمام و سرویس بهداشتی را زیبا و جذاب می کند تجهیزات و امکانات آن است. شما می توانید با تهیه امکاناتی همچون وان حمام، وان جکوزی، دور دوشی و کابین دوش با کیفیت و زیبا و در آخر رنگ آمیزی مناسب فضای حمام ظاهری خیره کننده و شیک را در سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید و از دوش گرفتن در چنین فضایی غرق لذت و آرامش شوید. شرکت آیرال برترین تولید کننده انواع وان، جکوزی و پارتیشن حمام است و شما می توانید محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. در صورت تمایل جهت دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =