ابعاد وان جکوزی خانگی استاندارد

ابعاد جکوزی استاندارد

جکوزی یک وسیله حمام آرامش بخش و راحت است که فرآیند ماساژ را نیز انجام می دهد. جکوزی به لطف خواصی که برای بدن دارد امروزه در حمام منازل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که اکثرا فضای خانه ها کوچک است و در آپارتمان ها فضای کافی برای نصب جکوزی های با ابعاد بزرگ وجود ندارد از این رو تولیدکنندگان جکوزی، ابعاد و اندازه های مختلف از جکوزی را طراحی کرده اند تا با اشغال کمترین فضا در حمام نصب شوند و مورد استفاده قرار گیرند. محدوده قیمت طرح هایی که تجربه ای دلنشین از استحمام ایجاد می کنند با توجه به سطح عملکرد جکوزی و همچنین متفاوت بودن اندازه آنها متغیر است. در این مقاله از سایت آیرال می خواهیم به بررسی ابعاد وان جکوزی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

مزیت استفاده از وان جکوزی

در گذشته افرادی که در خانه خود وان حمام داشتند از قشر ثروتمند جامعه تلقی می شدند و این به عنوان نشانه ثروت تلقی می شد. اما امروزه خرید وان حمام و استفاده از آن در هر خانه یک وضعیت عادی محسوب می شود. تقریبا در تمام خانه های نوساز می توان کابین دوش، وان و جکوزی را دید. این وضعیت به حدی عادی شده است که خانه های بدون این محصولات دیگر ترجیح داده نمی شوند. بنابراین اولین محصولی که در حمام ها جستجو می شود وان و جکوزی است. کسی که به وان حمام عادت کرده است متوجه خواهد شد که این محصول چقدر ارزشمند و مفید است. استفاده از وان انرژی بد و استرس را از بین می برد و به آرامش شما کمک می کند. آب فواید بسیاری برای سلامتی دارد. جکوزی با فرآیند ماساژوری که دارد حتی در درمان انواع بیماری ها از جمله دیسک کمر و آرتروز نیز بسیار مفید است.استفاده از جکوزی در کاهش درد دیسک کمر بسیار موثر است و می تواند تحت نظر پزشک یا فیزیوتراپیست استفاده شود.

جدول ابعاد وان جکوزی

مدل جکوزی نفرات ابعاد(سانتی متر)
2810 8 200x200x90
2811 8 180x210x90
2610 6 150x210x90
2410 4 150x150x90
2411 4 180x65
2220 2 175x120x50
2221 2 170x120x50
2150 1 80x180x52
2151 1 180x90x58
2152 1 175x78x58
2140 1 170x70x55
2141 1 170x75x60
2142 1 170x80x55
2130 1 160x75x55
2120 1 150x150x70
2121 1 150x70x55
2122 1 150x80x64
2123 1 155x100x58
2110 1 145x145x55

ابعاد انواع وان جکوزی

برای خرید جکوزی ابتدا باید از بین مدل های موجود یکی را انتخاب کنید. این مدل ها توسط شرکت های بزرگ در راستای خواسته های شما طراحی شده اند. وان حمام مناسب برای هر سلیقه و نوع حمام در سایت ما موجود است. شما می توانید از بین این مدل ها وان جکوزی مورد نظر خود را انتخاب کنید.برای داشتن مدل های مناسب از جکوزی برای استفاده در فضای حمام یا در فضای باز، می توانید با بررسی ویژگی های محصول مندرج در سایت آیرال به نتیجه دلخواه برسید. وان جکوزی می تواند در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ در مدل های مختلف ساخته شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • وان بیضی شکل
  • وان مستطیل شکل
  • مدل وان گوشه ای بیضی
  • مینی وان بیضی گوشه ای
  • وان نامتقارن بیضی شکل
  • وان تخت مستطیلی
  • وان دایره ای شکل
  • وان مثلثی شکل
  • وان مستقل
  • وان چند ضلعی
  • وان آکواریومی

علاوه بر این مدل ها که در مراکز فروش وان جکوزی دیده می شود مدل های منحصر به فرد و سفارشی نیز می توان برای سلیقه های خاص طراحی کرد. با توجه به تنوع مدل های وان جکوزی، ابعاد وان جکوزی نیز متفاوت است. طول، عرض و ارتفاع محصولات وان جکوزی بسته به مدل آن متنوع است.

ابعاد وان جکوزی مستطیلی

مدل های وان نشسته مستطیلی تولید شده برای کسانی که دوست ندارند ایستاده دوش بگیرند و به دلیل ناراحتی می خواهند نشسته دوش بگیرند ارائه می شود. مدل های وان مستطیلی در ابعاد 70 در 110 تا ابعاد 80 در 150 تولید می شوند ارتفاع این مدل تا 55 سانتی متر است . در هنگام انتخاب وان کیفیت آن و همچنین راحتی شما و جنس وانی که خریداری می کنید بسیار مهم است تا بتوانید سالیان سال بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

ابعاد وان جکوزی کنجی یا سه گوش

نمونه ای از وان جکوزی تک نفره که فضای بسیار کمی اشغال می کند جکوزی سه گوش یا کنجی است. به دلیل ابعاد کوچک تر قیمت آنها نیز پایین تر است. مدل کنجی جکوزی برای جکوزی های دونفره نیر وجود دارد. وان جکوزی کنجی تک نفره می تواند در ابعاد 120*120 و 130*130 سانتی متر باشند. ابعاد جکوزی کنجی استاندارد 145*145 با ارتفاع 55 را نیز در سایت آیرال می توانید مشاهده کنید.

ابعاد جکوزی کنجی

ابعاد وان جکوزی خانگی دونفره

وان جکوزی دو نفره یا همان چهار گوش نمونه ای از وان جکوزی با ابعاد استاندارد است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. جکوزی های چهار گوش را در ابعاد متنوعی به فروش می رسانند نمونه ای از این ابعاد پرتقاضا ابعاد 120*175 و ارتفاع 50 سانتی متر می باشد. همچنین مدل های دیگری با ابعاد 62*120*170 هستند که عمق بیشتری دارند.

ابعاد جکوزی دو نفره

ابعاد وان جکوزی چهار نفره

وان جکوزی های چهار نفره نسبت به جکوزی های تک نفره و دونفره خانگی ابعاد بزرگتری دارند. ابعاد متنوعی برای این جکوزی ها وجود دارد که از جمله این ابعاد مربعی 150*150 با ارتفاع 85 را می توان نام برد.با خرید جکوزی 4 نفره میتوانید در باغ و تراس بزرگ و فضاهای باز استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

ابعاد جکوزی چهار نفره

ابعاد وان جکوزی آکواریومی آیرال

وان جکوزی آکواریومی موجود در شرکت آیرال  با ابعاد  75×170 و ارتفاع 55 است. نوع ورق به کار رفته در این مدل  ABS آکریلیک سه لایه  و آنتی باکتریال است. وان های اکریلیک امروزه باکیفیت ترین مواد وان جکوزی هستند. وان حمام تولید شده با مواد اکریلیک علاوه بر اینکه ظاهری براق دارد به دلیل لایه لغزنده روی آن، کثیفی را در خود نگه نمی دارد و به مرور زمان مشکل زردی ایجاد نمی کند.

ابعاد جکوزی

ابعاد وان جکوزی هشت نفره فضای باز

جکوزی 8 نفره بزرگ مخصوص فضاهای بزرگ و باز است و برای نصب حداقل به فضای 3*3 متر احتیاج دارند.خرید اسپا و استفاده از آن برای حیاط خانه ها، تراس های بزرگ، کنار استخر و یا پشت بام مناسب است. اسپاهای گرد و یا هشت ضلعی استاندارد با ابعاد 200*200 با ارتفاع 85 به فروش می رسند. اسپاهای 8 نفره مستطیلی هم می تواند با ابعاد 210*270 سانتی متر با عمق 90 سانتی متر نیز باشد.

ابعاد جکوزی 8نفره

ابعاد وان جکوزی بیضی یا مربعی

ابعاد وان جکوزی بسته به شکل و عملکرد بسیار متفاوت است. وان های بیضی یا مربعی که از 100 در 100 سانتی متر شروع می شود و تا 160 در 160 سانتی متر می رسد. ارتفاع داخلی وان ها بین 45 تا 50 سانتی متر است. در مدل های تولید شده سفارشی، این ارتفاع می تواند بین 75 تا 77 سانتی متر نیز باشد. محصولی که انتخاب می‌کنید قبل از هر چیز باید با خواسته‌های افرادی که از آن استفاده خواهند کرد، ویژگی‌های بدن آنها و فضای خالی موجود در سرویس بهداشتی مورد استفاده متناسب باشد. برای خرید می توانید خدمات ارزیابی را از یک شرکت متخصص در این زمینه دریافت کنید. شرکت آیرال با کادری مجرب و متخصص می تواند شما را در انتخاب وان جکوزی مناسب راهنمایی کند.

تاثیر ابعاد وان جکوزی بر قیمت آن

قیمت وان جکوزی با توجه به ابعاد و مدل متفاوت است. برای اطلاع از قیمت خالص وان مناسب برای سرویس بهداشتی خود به صورت آنلاین، با کمک متر، مساحتی که وان در سرویس بهداشتی شما قرار می گیرد را از پایین دیوار، عرض نمای جلوی L شکل را اندازه گیری کنید. در وان های بیضی نامتقارن عمق وان جانبی نباید بیشتر از 100 سانتی متر باشد وان های مستطیلی باید بین 70،80 تا 90 سانتی متر باشند. هرچه فضای حمام بزرگتر باشد وان جکوزی بزرگتر می توان نصب کرد در نتیجه قیمت وان جکوزی گرانتر خواهد شد. ارتباط مستقیمی بین ابعاد وان جکوزی خانگی با قیمت آن وجود دارد هرچه ابعاد وان جکوزی خانگی کوچک تر باشد قیمت آن ارزانتر خواهد بود. همچنین جکوزی های چند نفره برای نصب در باغ، ویلاها و فضاهای باز ابعاد بزرگتری دارند و گران تر هستند.

قیمت محصولات موجود در سایت ما چقدر است؟

در عرضه محصولات مشکلی وجود ندارد و وان جکوزی های ما گران قیمت نیستند. وان جکوزی که می تواند در طرح، ابعاد و تنوع های بسیار زیادی دقیقاً مطابق با نیاز و بودجه شما تولید شود. اگر قصد اقدام به طراحی حمام مدرن، جذاب، متفاوت و شیک دارید و در عین حال با قیمت مناسب وان جکوزی را تهیه کنید به سایت آیرال مراجعه کنید.

وان جکوزی با ابعاد مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

مهم ترین کاری که باید انجام داد به خصوص برای افرادی که می خواهند حمام خوبی داشته باشند، انتخاب بهترین محصول برای حمام است. با این حال هنگام انتخاب یک محصول، نباید به طور تصادفی انتخاب کنید. اگر وان جکوزی برای حمام خیلی بزرگ است یا به طور کلی مناسب نیست، یک محصول ایده آل برای حمام شما محسوب نمی شود.هرکسی که می خواهد بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشد باید با یک برند خوب کار کند.انتخاب بهترین مارک جکوزی در بین تولیدکنندگان بسیاری که در بازار وجود دارد کار نسبتا مشکلی است.میتوانید برای انتخاب صحیح، مقاله ای که در این زمینه نوشته شده را مطالعه کنید.

ابعاد مختلف جکوزی برای هر نیاز

با تغییر مشخصات وان جکوزی ابعاد آن نیز تغییر می کند. اندازه جکوزی با توجه به نیاز مشتری متفاوت است. بنا به تقاضا می تواند بزرگ یا کوچک باشد. افرادی که خانه کوچک یا حمام کوچکی دارند بیشتر جکوزی کوچک را ترجیح می دهند. برخلاف این وضعیت، خانواده های پرجمعیت، خانواده هایی با خانه بزرگ و حمام بزرگ نیز جکوزی بزرگتر را ترجیح می دهند. علاوه بر اینها، جکوزی مخصوص نوزادان نیز وجود دارد. حمام کردن برای نوزادانی که از حمام کردن می ترسند در حالی که از یک استخر کوچک  لذت می برند، لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود. این حمام های خوش سلیقه به عنوان محیطی آرامش بخش که افراد در هر سن و طبقات مختلف به آن نیاز دارند، جلب توجه می کند. مردم می خواهند در پایان روز به طرق مختلف خستگی، اضطراب و استرس خود را از بین ببرند.این نه تنها یک دوش آب گرم است، بلکه با ماساژ و بسیاری از ویژگی های دیگر، خستگی روز را کاملا برطرف می کند. پس از آن بدنی کاملاً  آرام، روحی عمیقاً آرام و مغزی عاری از هرگونه انرژی منفی و افکار منفی خواهید داشت.

سخن پایانی

هرکسی با توجه به نیاز و امکانات خود می تواند وان جکوزی آماده خریداری کند. این جکوزی های استاندارد مدل های پیش ساخته و آماده فروش هستند. مشتری می تواند بنا به درخواست خود جکوزی را خریده و در منزل یا محل کار خود قرار دهد. طرح های مدرن وان جکوزی را می توان به راحتی حمل و در هر مکانی نصب کرد. مدل های قابل حمل نیازی به نصب یا هزینه اضافی ندارند و نسبت به مدل های دیگر مقرون به صرفه تر هستند. توجه داشته باشید که هرچقدر هم که این محصولات لوکس و راحت باشند، باید هنگام استفاده به نکاتی توجه کنید. با توجه به این نکات یک لذت حمام مجلل و راحت همراه با تکنولوژی روز را تجربه خواهید کرد.برای این منظور ما مجموعه آیرال تولید کننده جکوزی خانگی را با بیش از چند دهه فعالیت در این زمینه به شما معرفی می کنیم تا با خیالی راحت جکوزی و یا اسپا خریداری کنید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =