حمام شیشه ای و شیشه سکوریت حمام

حمام شیشه ای و شیشه سکوریت حمام

حمام شیشه ای همانطور که از اسم آن پیداست استفاده از شیشه در طراحی داخلی حمام است که اخیرا بسیار ترند شده است. هنگامی که در طراحی حمام، کابین دوش یا دیوایدر حمام را از شیشه می سازند اصطلاح حمام شیشه ای به کار می رود. مزایا و زیبایی استفاده از شیشه در حمام، باعث شده تا نه تنها در حمام های بزرگ ویلاها بلکه در حمام های کوچک آپارتمان ها نیز از شیشه برای طراحی داخلی حمام استفاده شود.برای خرید پارتیشن حمام با بهترین قیمت و کیفیت از تولیدکننده میتوانید روی شرکت آیرال حساب کنید. کارشناسان آیرال آماده ارائه خدمت مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز هستند.

حمام شیشه ای

حمام شیشه ای یا کابین دوش قسمتی از حمام می باشد که برای دوش گرفتن در نظر گرفته شده است و معمولا دارای دیوارهای شیشه ای و سینی دوش است. در فضای داخل حمام علاوه بر دوش، وان، جکوزی، توالت و کابینت نیز وجود دارد. بنابراین هنگام دوش گرفتن ذرات آب، بخار و کف مواد شوینده روی تمام این قسمت ها پاشیده می شود که خود موجب کثیفی و از بین رفتن وسایل می شود. وظیفه اصلی کابین دوش جلوگیری از پاشیدن آب مصرفی در حین حمام از مرزهای ناحیه دوش و پخش شدن آب در اطراف است. در حمام شیشه ای قسمت دوش کاملا از بقیه حمام جدا می شود. به این ترتیب، اتاق تمیز و خشک می ماند. همچنین استفاده از شیشه، تمیز کردن را آسان تر می کند و با ایجاد یک منطقه بسته به شما امکان می دهد در یک محیط گرم تر دوش بگیرید.

قیمت حمام شیشه ای

جدول انواع حمام شیشه ای آیرال

آیرال تولیدکننده انواع حمام شیشه ای در طرح و مدل های مختلف است. ما برای اندازه حمام یا اتاق خواب شما به طور اختصاصی حمام شیشه ای می سازیم و در محل شما نصب می کنیم.در جدول زیر برخی از محصولات پرفروش و محبوب آیرال را مشاهده می کنید.

ردیف کد سایز طرح
1 C12 85x85 مربع
2 C13 90x90 مربع
3 C14 90x100 مستطیل
4 C15 100x100 مربع
5 C16 110x90 مستطیل
6 C17 120x80 مستطیل
7 C18 120x90 مستطیل
8 C19 130x90 مستطیل
9 C20 140x90 مستطیل
10 C21 150x90 مستطیل
11 C22 160x90 مستطیل
12 R10 90x90 مربع جلوگرد
13 R11 100x100 مربع جلوگرد
14 S10 120x80 مستطیل پله دار

کارشناسان فروش آیرال آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. قبل از خرید میتوانید از مشاوره رایگان استفاده کنید تا خریدی مطمئن و ایده آل را تجربه کنید.

حمام مستر شیشه ای در اتاق مستر

اتاقی که از نظر تجهیزاتی کامل باشد حمام مستر گفته می شود. تجهیزات یعنی سرویس بهداشتی، حمام، وان جکوزی و … که میتوان در اتاق استفاده کرد. غالبا حمام مستر متراژ بزرگی دارد و جزو اتاق خواب های بزرگ ساختمان به حساب می آید. در پارتیشنی که برای جداسازی اتاق و حمام استفاده میشود میتوان از سندبلاست و طرح های زیبا استفاده کرد. علاوه بر این استفاده از شیشه هوشمند مات شونده نیز گزینه عالی است. با استفاده از یک کنترل میتوانید هر زمان که خواستید شیشه را مات یا شفاف کنید. پارتیشن طرح دار سندبلاست و پارتیشن هوشمند از جمله خدمات آیرال است که میتوانید برای ثبت سفارش آن یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

حمام شیشه ای

درب شیشه ای سرویس بهداشتی

درب شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی در بعضی از طراحی ها جایگزین بسیار مناسبی برای درب چوبی و فلزی است. درب شیشه ای نظافت آسانتر و طول عمر بالاتری دارد و امکان پوسیدگی و زنگ ضدگی وجود ندارد. تنوع درب های شیشه ای آیرال بالا است و برای تمامی سلیقه ها و طراحی ها درب تولید می کند. درب کشویی، درب لولایی، درب اتوبوسی و … از جمله درب ها است که بر اساس سلیقه شما و فضایی که دارید در محل شما نصب و اجرا می شود. جنس شیشه درب حمام از جنس سکوریت یا سوپرکلیر است که بهترین جنس های موجود در بازار برای این کار هستند.

ویژگی حمام شیشه ای

دیوارهای حمام شیشه ای از شیشه ساخته شده که این شیشه ها از جنس سکوریت، سوپرکلیر و … است که مقاوم در برابر ضربه هستند و در صورت شکستن به قطعات بسیار ریز تبدیل می شوند و آسیبی به پوست بدن انسان نمی رسانند. همچنین حمام های شیشه ای سبک هستند و درب های آن بسیار روان باز و بسته می شوند. همانطور که می دانید رطوبت و بخار اگر به طور مداوم در فضای حمام باقی بماند، باعث تشکیل باکتری و قارچ حمام می شود که بسیار برای انسان مضر و خطر آفرین است، پس وجود حمام شیشه ای با قابلیت تفکیک بخش دوش از سایر فضای حمام، مانع سرایت آب و رطوبت به قسمت های دیگر می شود و از رشد و تکثیر انواع باکتری و قارچ جلوگیری می کند. نظافت و تمیز کردن حمام شیشه ای بسیار راحت است.

وجود حمام شیشه ای یا کابین دوش، جلوه بی نهایت زیبایی به حمام خانه شما می بخشد و با ایجاد انواع طرح ها به دلخواه شما بر روی شیشه های سکوریت حمام شیشه ای، این زیبایی بیشتر نمود پیدا می کند و ارزش خانه شما را دو چندان می کند. حتی بر قیمت خانه شما نیز می افزاید. شیشه های سکوریت بر خلاف پرده هایی که قبلا برای جدا سازی حمام از بخش دوش استفاده می شد، فضای حمام را تیره و تنگ نمی کند و قسمت مخصوص دوش را نیز در حالت بسته نگه نمی دارد، بلکه نور حمام را به داخل کابین منعکس می کند و شما هنگام دوش گرفتن اصلا احساس خفگی و تنگی فضا نخواهید داشت.

مزایای استفاده از شیشه جداکننده حمام

حمام شیشه ای مستر ویژگی های مثبت زیادی دارد که به صورت تیتر وار مزیت های آن را بیان می کنیم.

  • حمام شیشه ای دارای ساختار شیشه ای است و با اینکه مانند دیوار عمل می کند اما اجازه ورود نور را به داخل حمام می دهد.
  • حمام شیشه ای نقش جداسازی فضا را دارد و فضای مخصوص دوش گرفتن ایجاد می کند.
  • ار ورود رطوبت، بخار، کف، باکتری و غیره به نقاط دیگر سرویس بهداشتی و منزل جلوگیری می کند.
  • شیشه حمام شیشه ای لک پذیری کمتری دارد.
  • حمام شیشه ای با داشتن شیشه از جنس سکوریت و سوپرکلیر ایمنی بالایی دارد.
  • یراق آلات استفاده شده در حمام شیشه ای از جنس آلومینیوم و استیل ضد زنگ ساخته شده است.
  • تجهیزات حمام مستر در برابر مواد شوینده مقاوم هستند و به راحتی قابل شستشو هستند.
  • حمام شیشه ای قابلیت نصب شیشه های هوشمند را دارد که می توان شیشه ها را طبق سلیقه مات یا براق کرد.
  • در دکوراسیون سرویس بهداشتی می توان یراق آلات را در رنگ های هماهنگ با دکوراسیون انتخاب کرد.
  • حمام شیشه ای به دلیل جنس مقاومی که دارد در برابر ضربه مستحکم است.
  • در حمام شیشه ای مستر می توان برای حفظ فضای خصوصی از طرح های سندبلاست و یا برچسب شیشه استفاده کرد.

آیا حمام مستر حریم خصوصی افراد را حفظ می کند؟

در جواب این سوال باید گفت از آنجایی که حمام مستر مختص اتاق است و به صورت جداگانه در اتاق حمام شیشه ای تعبیه می شود به همین دلیل انتظار دیگری نمی توان داشت زیرا در اتاق فضای خصوصی وجود دارد که می تواند حریم خصوصی فرد را حفظ کند. چنانچه حریم خصوصی در اتاق ندارید می توانید از حمام شیشه ای مات یا سندبلاست استفاده کنید. پیشنهاد دیگر ما این است که اگر می خواهید حمام شیشه ای را هم به صورت مات و هم به صورت شفاف داشته باشید، از شیشه های هوشمند به صورت اتوماتیک استفاده کنید. در این حالت شما هم می توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید و هم از زیبایی ظاهری آن بهره ببرید.

عوامل موثر در قیمت نهایی حمام شیشه ای

از مهمترین عواملی که روی قیمت شیشه حمام تاثیر گذار است عبارتند از:

  • جنس یراق آلات استفاده شده و مقدار یراق آلات به کار رفته
  • جنس و نوع شیشه سکوریت استفاده شده
  • اندازه حمام شیشه ای و متراژ آن

اندازه حمام شیشه ای باید چقدر باشد؟

اندازه حمام شیشه ای باید به گونه‌ای باشد که فرد بتواند آزادانه حرکت کند، بدون اینکه مانع استفاده از فضای حمام شود و به راحتی بتواند وارد کابین و خارج شود. برای لذت بردن از یک دوش راحت، حمام باید بزرگ ترین اندازه باشد که محدودیتی نداشته باشید. هنگام قرار دادن کابین دوش در حمام، بهتر است اندازه آن را انتخاب کنید تا بتوانید از وسایل دیگر خود مانند کمد و کابینت حمام نیز استفاده کنید. به طور کلی اندازه ترجیحی کابین دوش  90×90 است. اگرچه برای برخی از حمام‌های کوچک کابین دوش 70×70 نصب می شود، اما این اندازه آسایش را مختل می‌کند و باعث می‌شود هنگام دوش گرفتن رنج بکشید. کابین دوش 70x 70 خیلی باریک تر از آن است که یک فرد 80 کیلوگرمی بتواند به راحتی بچرخد. برای گرفتن دوش راحت، اندازه حمام شیشه ای باید متناسب با قد و عرض فرد باشد. معمولاً ابعاد حمام های شیشه ای در اندازه های استاندارد مانند 80 در 80 سانتی متر، 90 در 90 سانتی متر یا 100 در 100 سانتی متر است. با این حال اندازه کابین دوش فقط به ارتفاع و عرض فرد بستگی ندارد. عوامل دیگری نیز مهم هستند، به عنوان مثال اندازه فضای حمام، شکل کابین دوش و جهت باز شدن درها نیز بسیار مهم هستند. توصیه می شود برای تعیین اندازه و نحوه نصب کابین دوش و پارتیشن که متناسب با اندازه فضای حمام و نیاز شما است، با یک متخصص مشورت کنید برای این منظور همکاران ما در شرکت آیرال آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی به شما هستند.

مدل های مختلف حمام شیشه ای

حمام های شیشه‌ای انواع مختلفی دارند که از جمله آنها میتوان به این موارد اشاره کرد:

کابین با درب شیشه ای ریلی، دوردوش شیشه ای، کابین دوش فریم لس و فریم دار، کابین دوش بدون سقف یا با سقف و کابین دوش با درب لولایی.

  • حمام های شیشه ای که درب آنها ریلی است گزینه مناسبی برای حمام های کوچکتر هستند زیرا این درب ها برای بازوبسته شدن نیاری به فضای بیشتر ندارند.
  • دور دوش شیشه ای یک شیشه ثابت است که دور دوش قرار می دهند که از خیس شدن سایر قسمت ها جلوگیری میکند و میتواند درب داشته باشد و یا بدون در و آزاد باشد و حتی می توان در کنج حمام بدون نیاز به چارچوب قرار داد.
  • در حمام شیشه ای فریم لس و فریم دار می توان یراق آلات و پروفیل هایی به صورت روکار استفاده کرد. که بسته به نظر مشتری قابل اجراست.
  • کابین دوش های بدون سقف که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند از بالا آزاد هستند و بخار داخل شیشه جمع نمی شود. درمقابل کابین های سقف دار هستند که به صورت اتاق جدا هستند و تجمع بخار در آن بالاست.
  • کابین دوش حمام با درب بازشو یا لولایی به این صورت است که یک قسمت شیشه ثابت شده و قسمت دیگر لولا قرار دارد و باز و بسته می شود و مناسب حمام های بزرگ است.

حمام شیشه ای فانتری مستر

چگونه اندازه دقیق حمام شیشه ای را به دست آوریم؟

هنگام اندازه گیری اندازه کابین دوش، ابتدا باید تصمیم بگیرید که حمام خود را کجا و چگونه بسازید. کابین دوش در مدل های مربع، مستطیل و جلو گرد یا نیم دایره با توجه به سایز دلخواه تولید می شود. اگر منطقه ای را که کابین دوش قرار می گیرد مشخص کرده اید، مدل را تعیین کنید. هر کدام از این مدل ها اندازه گیری متفاوتی با هم دارند نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که آیا لوله کشی از روی دیوارها عبور می کند یا نه. باید به اینها توجه کرد و مشخص کرد که با چه ابعادی مطابقت دارند و در هنگام سفارش باید این ابعاد گزارش شود. اما بهترین کار تماس با متخصصین در این زمینه است که با اندازه گیری دقیق، نصب به بهترین شکل انجام شود.

ابعاد حمام شیشه ای

شیشه حمام شیشه ای و مقاومت آن

با اینکه حمام های شیشه ای از شیشه های بسیار محکم که مقاوم به گرما هستند تولید می شوند اما گه گاهی شکستن این شیشه ها را مشاهده می کنیم از جمله دلایل آن عبارتند از:

ایرادات حمل و نقل و مونتاژ: از آنجایی که شیشه کابین دوش دارای سطوح بزرگ است، ممکن است در هنگام حمل و نقل و مونتاژ، ترک و خراش در آن بوجود آمده باشد. به مرور این ترک های بسیار نازک مقاومت سطح شیشه را پایین آورده و منجر به شکستن آن می شوند. شیشه های سکوریت در مقابل این تغییرات دمایی مقاوم هستند.

نظافت سخت: ابزار نظافت سخت و پاک کننده های شیمیایی قوی مقاومت شیشه کابین دوش را ضعیف می کنند. در این حالت ممکن است شیشه با ضربه ای کوچک بشکند.

تغییر ناگهانی دما: شیشه کابین دوش با خنک شدن ناگهانی منقبض می شود. اگر حمام در دمای بالا باشد، این انبساط ها و انقباضات مقاومت شیشه را کاهش می دهند. شیشه با مقاومت کمتر ممکن است با ضربه غیرمنتظره بشکند. شیشه های سکوریت در مقابل این تغییرات دمایی مقاوم هستند.

مواد خارجی موجود در آب: ذرات بسیار ریزی که ما با چشم نمی بینیم در آب وجود دارند. اینها می توانند در اثر فشار آب به شیشه ها آسیب وارد کنند. این ممکن است اغلب در ساختمان های جدید اتفاق بیفتد.

ضربات ناگهانی: ضربات سخت، باز و بسته شدن سریع قطعات کابین دوش ممکن است باعث آسیب یا شکستگی شیشه یا سایر اجزا شود.

شیشه سکوریت تقلبی: نادیده گرفتن ایمنی مصرف کننده توسط تولید کننده هایی که می خواهند هزینه ارزان و درآمد زیادی داشته باشند، شیشه هایی که در استانداردهای لازم تولید نمی شوند می تواند سلامت و ایمنی ما را به خطر بیندازد.

حمام مستر شیشه ای اتاق خواب

ضخامت مناسب شیشه حمام

شیشه های سکوریت مورد استفاده در حمام شیشه ای با توجه به ابعاد و اندازه کابین، از 6 تا 10 میل است که شیشه 10 میل مناسب ترین ضخامت را برای دیوار و درب حمام شیشه ای دارد. شیشه سکوریت هر چه قدر ضخیم تر باشد در برابر ضربه و خراش مقاوم تر خواهد بود اما به همان مساوات سنگین تر و گران تر نیز می شود.

مکان نصب حمام مستر شیشه ای

نصب حمام مستر در منزل و اتاق خواب شرایطی دارد که شما قبل از سفارش آن باید به آنها دقت کنید از جمله:

  • برای نصب حمام مستر شیشه ای باید یکی از دیوارها کاشی باشد.
  • عایق بندی در کف حمام شده باشد.
  • مکان نصب نباید از بیرون ساختمان دید داشته باشد.
  • برای حمام مستر در اتاق خواب حتما باید لوله کشی آبسرد و گرم، کفشور و لوله کشی فاضلاب به صورت جداگانه تعبیه شود.
  • مکان نصب حمام مستر باید نسبت به کف اتاق خواب 5 سانت بالاتر قرار گیرد.

نحوه نصب حمام شیشه ای

برای نصب حمام شیشه ای باید از افراد ماهر کمک بخواهید. شما می توانید برای این کار، با کارشناسان مجرب نصب شرکت آیرال تماس بگیرید تا به ایمن ترین و حرفه ای ترین روش، نصب حمام شیشه ای شما را انجام دهند. به منظور نصب حمام شیشه ای باید توجه کنید که کف مکانی که می خواهید آن جا حمام شیشه ای یا کابین دوش خود را نصب کنید، تراز باشد و نامتقارن نباشد. اصولا حمام شیشه ای در حمام نصب می شود اما امکان نصب آن بنا به سلیقه مشتری در اتاق خواب نیز امکان پذیر است. همچنین جایی را در نظر بگیرید که این اطمینان را داشته باشید که بعدها قصد پشیمانی یا عوض کردن جا را نداشته باشید. کف محل مورد نظر برای نصب حمام شیشه ای یا کابین دوش، باید عایق کاری شود. دیواره های کابین دوش عمدتا از جنس شیشه ساخته می شود. حمام شیشه ای نیز باید از سیستم لوله کشی فاضلاب و آب سرد و گرم برخوردار باشد. کف کابین دوش باید حدود 5 سانتی متر از سطح زمین حمام یا اتاق خواب شما بالاتر باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان برای نصب نوع حمام شیشه ای، ابعاد، اندازه و شکل حمام با کارشناسان شرکت آیرال در تماس باشید. همچنین می توانید از مکان مورد نظر خود عکس ارسال کنید تا دقیق تر راهنمایی شوید.

استفاده از شیشه هوشمند برای حمام شیشه ای

همانطور که قبل تر به آن اشاره شد. دیوار حمام شیشه ای از جنس شیشه سکوریت است که بسیار مقاوم در برابر خط و خراش، فشار و ضربه است و به این راحتی شکسته نمی شود. اما امروزه نسل جدیدی از شیشه با عنوان شیشه هوشمند تولید شده است که کارایی بسیار زیادی مانند استفاده به عنوان در و پنجره در صنایع و مراکز مختلف  دارد. یکی از کاربرد های بی نظیر شیشه هوشمند استفاده از آن به عنوان دیواره های حمام شیشه ای است. شیشه هوشمند نیز مقاومت و دوامی عالی دارد و به هیچ عنوان شکسته نمی شود. اما این تمام مزایای شیشه هوشمند پارتیشن نیست. در واقع شیشه هوشمند متشکل از دو لایه شیشه است که یک لایه فیلم هوشمند بین دو لایه شیشه قرار می گیرد. وجود این فیلم هوشمند که متشکل از چند لایه مواد خاص است موجب هوشمند سازی شیشه می شود. شیشه هوشمند حساس به دما، نور و برق است در تماس با آن ها رنگ خود را از حالت اولیه خود که شفاف و روشن است به حالت مات و دارک (تیره) تغییر می دهد. همچنین شیشه هوشمند قابلیت کنترل از راه دور دارد و افراد می توانند شفافیت یا مات بودن شیشه هوشمند را طبق سلیقه خود کنترل کنند.

مزایا و کاربرد شیشه هوشمند در حمام شیشه ای

استفاده از شیشه هوشمند برای حمام شیشه ای موجب می شود تا کاربران هنگام استفاده از حمام شیشه ای حالت شیشه را از حالت شفاف به مات تبدیل کنند و از حریم خصوصی خود محافظت کنند. همچنین شیشه هوشمند مانع از عبور سرما به داخل کابین دوش یا حمام شیشه ای می شود. به همین جهت اگر استفاده از شیشه هوشمند برای حمام شیشه ای به شما این امکان را می دهد تا در فضایی گرم استحمامی لذت بخش را تجربه کنید. به طور کلی شیشه هوشمند دارای دو نوع فعال و منفعل است. در حالت منفعل شیشه هوشمند برای تغییر حالت خود نیاز به حرارت و آفتاب دارد. به این صورت که  شیشه هوشمند به طور طبیعی دارای دمای استانداردی است و اگر دمای فضا از مقدار تعیین شده بالاتر رود شیشه هوشمند از حالت شفاف به حالت مات تبدیل خواهد شد. همچنین اگر اشعه آفتاب به شیشه هوشمند برخورد کند همین اتفاق مات شدن شیشه خواهد افتاد. اما شیشه هوشمند فعال تنها در تماس با جریان الکتریسیته مات می شود. در این حالت جریان برق از طریق کلید یا کنترل از رسانای برقی که بین لایه های شیشه هوشمند قرار گرفته است موجب می شود تا شیشه هوشمند از حالت شفاف خود خارج شده و مات شود. امروزه استفاده از شیشه هوشمند برای حمام شیشه ای یا کابین دوش به دلیل مزایا و ویژگی های خوبی که دارد بسیار گسترش یافته است و حتی افرادی حمام شیشه ای آن ها از شیشه های معمولی برخوردار است نیز اقدام به هوشمند سازی شیشه های حمام شیشه ای خود می کنند. برای این کار کافی است یک لایه نازک فیلم هوشمند را تهیه کرده و به شیشه سکوریت های خود بچسبانید تا فرایند هوشمند سازی شیشه های حمام تکمیل شود.

یراق آلات مناسب برای حمام شیشه ای

یراق آلاتی که برای حمام شیشه ای استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، زیرا به طور مداوم و روزانه در معرض آب، رطوبت و سایش قرار دارد و اگر جنس خوبی نداشته باشند، به سرعت دچار خرابی و پوسیدگی می شوند. لوله ها، دستگیره ها، بست، ریل، غلتک و … این ها نمونه هایی از یراق آلات به کار رفته در حمام شیشه ای است. همچنین ظاهر و زیبایی یراق آلات نیز بسیار حائز اهمیت است، زیرا هر چه قدر این یراق آلات زیباتر باشند ظاهر نهایی حمام شیشه ای یا کابین دوش نیز زیباتر و چشم گیرتر می شود و به طور کلی بر ارزش خانه شما می افزاید. اصولا یراق آلات حمام شیشه ای از آلومینیوم ضد آب و ضد زنگ ساخته می شود.

چگونه حمام شیشه ای را تمیز کنیم؟

هنگام دوش گرفتن، رطوبت و چربی روی پوست به کابین دوش می چسبد. بقایای صابون نیز روی دیوارهای کابین دوش جمع می شود. رسوب آهک در حمام ناشی از قطرات آب است که در هوا تبخیر یا خشک می شوند. مهم است که کابین دوش خود را با محصولات مناسب تمیز کنید تا از تشکیل آهک و کپک جلوگیری کنید. به همین دلیل، در مورد تمیز کردن کابین دوش، باید با توجه به جنس آن روش تمیز کردن را انتخاب کنید. زیرا هر قسمت از کابین دوش که از قطعات شیشه ای، سیلیکونی و استیل تشکیل شده است، باید به گونه ای متفاوت تمیز شود. قطعات سیلیکونی که از نشتی و کنار هم ماندن کابین دوش اطمینان می‌دهند، می‌توانند به سرعت تحت تأثیر رطوبت و آهک قرار گیرند. استفاده از یک برس نرم با آب گرم همراه با تمیز کننده یا سفید کننده برای تمیز کردن مناسب است. برای تمیز کردن شیشه کابین دوش از سرکه سفید رقیق شده استفاده کنید. محلول آب و سرکه می تواند لکه های آهک و آب ایجاد شده روی شیشه را ازبین ببرد. برای این کار می توانید آب و سرکه را به بطری آب اسپری اضافه کنید و پس از مخلوط شدن قسمت های شیشه ای را اسپری کنید. پس از 5 تا 10 دقیقه انتظار می توانید آن را پاک کرده و بشویید.

حمام شیشه ای

حمام شیشه ای مستر اتاق خواب

استفاده از حمام های شیشه ای در اتاق خواب مستر برای دوش گرفتن تجربه ای بسیار دلچسب و آرامش بخش است که افراد را برای دوش گرفتن بیشتر ترغیب می کند. این ایده می تواند کسانی را که علاقه ای به حمام رفتن ندارند و از دوش گرفتن فراری هستند ایده خوبی باشد تا به رفتن به حمام علاقمند شوند به خصوص برای بچه هایی که از فضاهای بسته و تاریک می ترسند گزینه خوبی میتواند باشد که از این حمام جذاب استفاده کنند. همینطور اگر به هر دلیلی نیاز باشد سرویس بهداشتی با حمام در یک فضای مشترک باشد به پارتیشن و کابین دوش نیاز خواهید داشت. شرکت آیرال تولید کننده جکوزی خانگی و پارتیشن با چندین سال سابقه در زمینه تولید حمام شیشه ای، وان جکوزی، اسپا و… محصولات با کیفیت و قابل اطمینان را به شما معرفی می کند که همراه با پشتیبانی پس از فروش، نصب در محل و ضمانت کالا یکی از بهترین تولید کنندگان در این زمینه محسوب می شود.

طراحی حرفه ای حمام شیشه ای مستر

امروزه  ایده های زیاد و جذابی برای حمام مستر  ارائه شده است. در دکوراسیون داخلی منزل یکی از روش های مدرنیته کردن فضای داخلی استفاده از حمام مستر شیشه ای است. یکی از ایده های جدید و کاملا متفاوت که برای حمام های مستر اجرا شده است، ایجاد فضای سبز و با گیاهان طبیعی است که تراریوم شیشه ای نامیده می شود. این دیزاین زیبا یکی از محبوب ترین طراحی ها برای حمام مستر است که فضای دلنشین در حمام ایجاد می کند. در این روش فضای کوچکی با عرض کم در فضای حمام به گیاهانی که عمق کاشت کمی دارند اختصاص داده می شود و مرز شیشه ای بین گیاهان و حمام بوجود می آید که به بهتر دیده شدن گیاهان کمک می کند و فضای لذت بخشی در حمام مستر ایجاد می کند.

به قیمت خرید کن!
خرید بدون واسطه پارتیشن و کابین دوش حمام با امکان ساخت در ابعاد سفارشی...
ارزانترین قیمت

جمع بندی و نکات مهم حمام مستر شیشه ای

انتخاب حمام مستر شیشه ای باید آگاهانه صورت گیرد تا بعد از خرید آن دچار پشیمانی نشوید. حمام مستر را برای بزرگترین اتاق خانه نصب می کنند بنابراین فضای کافی باید در اختیار باشد تا به درستی اجرا شود. در ابتدا باید فضای حمام را در نظر بگیرید و طبق آن حمام شیشه ای با درب مناسب که فضای زیادی اشغال نکند انتخاب کنید. برای مثال درب لولایی برای باز و بسته شدن فضای بیشتری نسبت به درب تاشو دارد.

نکته مهم دیگر انتخاب حمام شیشه ای با فریم ها و یراق آلات با کیفیت است که در مجاورت با آب دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشوند. زیرا دیدی که در اتاق خواب دارد اگر حمام شیشه ای دچار زنگ زدگی شود و رنگ یراق آلات از بین برود جلوه خوبی نخواهد داشت.

شیشه سکوریت حمام شیشه ای مستر را از بهترین متریال و کیفیت انتخاب کنید. برای داشتن ایمنی و جلوگیری از وقوع هر نوع خطر احتمالی، انتخاب شیشه حمام مستر باید جزو الویت های خرید شما باشد. حمام مکانی است که مدام در تغییرات دمایی قرار دارد، بنابراین برای اینکه مقاومت شیشه حمام در مقابل این تغییرات دمایی و ضربه بالا باشد از کیفیت شیشه اطمینان حاصل کنید.

پس از آنکه از کیفیت حمام شیشه ای مستر مطمئن شدید حالا نوبت نصب کابین دوش است. برای این منظور باید از متخصصان با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا با نصب دقیق کابین دوش به صورت کامل آن را آب بندی کنند. نصاب بعد از نصب عملکرد حمام شیشه ای را بررسی می کند تا مشکلی نداشته باشد.

علاوه بر این نکاتی که گفته شد عوامل دیگری نیز در انتخاب حمام مستر موثر است برای مثال قیمت کالا تعیین می کند که حمام شیشه ای شما از چه جنسی و چه مدلی باشد. هر چه کیفیت مواد به کار رفته بهتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. برای داشتن بهترین انتخاب با هزینه مورد نظر شما، بهتر است با کارشناسان ما در مجموعه آیرال تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها د این زمینه کمک بگیرید. مشاورین ما بسته به میزان مبلغ شما برای خرید حمام شیشه ای مستر، مناسب ترین و با کیفیت ترین کالا را به شما معرفی خواهد کرد.

سوالات متداول مشتریان

سوالات متداول حمام شیشه ای که شاید برای شما هم سوال باشد

محصولات آیرال دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

جهت سفارش دهی لازم است با دفتر مرکزی فروش شرکت آیرال با شماره های 88218010 یا تلفن همراه 09127700576 تماس بگیرید.

مدت زمان تحویل کابین دوش، دوردوشی و پارتیشن 14 روز کاری می باشد.

در صورتیکه مشتری خودش نمیتواند اندازه گیری دقیق انجام دهد طی هماهنگی بعمل آمده با مشتری کارشناس جهت کارشناسی و اندازه گیری دقیق به محل مشتری اعزام خواهد شد.

جنس فریمها از آلومینیوم با پوشش آنودایز است که رنگ آن غیر قابل تغییر است. شرکت تمامی فریمهای موجود را تا 10 سال گارانتی عدم تغییر رنگ میکند. .

رنگ فریمهای آنودایز غیر قابل تغییر است و شرکت تمامی فریمهای موجود را تا 10 سال گارانتی میکند.(گارانتی عدم تغییر رنگ)

زیردوشی های آیرال از جنس ورق وان و جکوزی و ABS آکریلیک و آنتی باکتریال هستند (6 میل و 3 لایه)

بله زیردوشی ها هم شامل 5 سال گارانتی می باشند.

پوشش شاسی زیردوشی الکترو استاتیک و کاملا ضد زنگ است و در اثر مرور زمان باعث ایجاد زردآب (تغییر رنگ ) روی کاشی و سرامیک نمیشود.

شیشه های استفاده شده در دوردوشی و پارتیشن ها 6 میل و سوپر کلییر(بسیار شفاف) است.

غلطکها برنجی و پیستون دار و غیر قابل شکستگی است.

جهت دریافت تلفن نمایندگی های معتبر در استانها و شهرستانها می توانید با دفتر مرکزی فروش آیرال تماس بگیرید تا نزدیکترین نمایندگی در استان یا شهر شما به شما معرفی شود.

از طریق باربری که توسط نماینده یا مشتری معرفی شود ارسال سفارش انجام خواهد شد.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =