شیشه سندبلاست در پارتیشن و کابین دوش حمام

سندبلاست پارتیشن حمام

آیا می دانید کارایی شیشه سندبلاست در پارتیشن و کابین دوش حمام چیست؟ در چه طرح ها و رنگ هایی تولید می شود؟ یا اصلا شیشه سندبلاست چیست و چگونه تولید می شود؟ مسلما در اداره ها، مراکز تفریحی و ورزشی حتی در خانه ها، شیشه هایی مات با طرح هایی مختلف را مشاهده کرده اید. این نوع شیشه ها، شیشه سندبلاست نام دارند. ما در این مقاله از آیرال تصمیم داریم که در مورد شیشه سندبلاست، نحوه تولید و کارایی آن در پارتیشن و کابین دوش حمام توضیحاتی را شرح دهیم. در آخر نیز، راهنمایی های لازم در خصوص قیمت و سفارش این محصول در طرح دلخواهتان را ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

شیشه سند بلاست

شیشه سند بلاست نوعی شیشه مات است که طی فرایندی خاص تولید می شود. هنگامی که حجم عظیمی از شن، ماسه و دیگر ساینده ها توسط دستگاه کمپرسور هوا روی شیشه ای صاف و شفاف پاشیده شوند، لایه رویین شیشه از حالت شفاف خود خارج شده و حالتی مات و کدر پیدا می کند. به این ترتیب، شیشه سند بلاست تولید می شود. با استفاده از این روش، می توان نقش و نگارهای جذابی را توسط شابلون های مخصوص بر روی سطح شیشه پیاده سازی کرد و همچنین می توان تمام سطح شیشه را با روش سندبلاست، مات و کدر نمود. از شیشه های سند بلاست و یا شیشه مات، می توان برای جداسازی یک بخش از بخشی دیگر استفاده کرد. همچنین به عنوان در و پنجره خانه ها و مراکز مختلف نظیر اداره و شرکت ها نیز می توان از شیشه سند بلاست بهره مند شد. اما یکی از رایج ترین آنها، استفاده از شیشه سند بلاست در پارتیشن حمام است. استفاده از این نوع شیشه برای پارتیشن حمام و کابین دوش، زیبایی و جذابیت چشمگیری را به سرویس حمام یا اتاق خواب شما خواهد بخشید.

سند بلاست روی شیشه

سند بلاست روی شیشه

از شیشه های متنوعی می توان برای سند بلاست کردن آنها استفاده کرد. اما جنس شیشه سند بلاست برای پارتیشن و کابین دوش حمام، عمدتا از شیشه سکوریت سوپر کلیر است. ایجاد سند بلاست روی این شیشه ها نسبت به شیشه های عادی بهتر خواهد بود. چرا که شیشه های سکوریت و سوپرکلیر از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و در طی فرایند سندبلاست شدن و قرار گرفتن در معرض فشار ماسه ها، مقاومت خود را حفظ کرده و دچار شکستکی، ترک خوردکی و خراشیدگی نخواهند شد.

شیشه سند بلاست در پارتیشن و کابین دوش حمام

امروزه با افزایش جمعیت، خانه ها در متراژهای کوچکی ساخته می شوند. از این رو فضای کلی خانه آنقدر زیاد نخواهد بود. بنابراین به جای ساخت حمامی با دیوار گچی که فضای زیادی را در اتاق اشغال کرده و موجب تنگ تر شدن محیط می شود، بهتر است از پارتیشن و کابین دوش به عنوان حمام استفاده شود. به همین منظور ساخت انواع پارتیشن و کابین دوش در چنین منازلی گسترش یافته و این محصول نقش موثری در دلبازتر شدن اتاق خواب و به طور کلی خانه خواهد داشت. جداکننده کابین دوش و پارتیشن به جای دیوارهای گچی و سیمانی از شیشه است و همین مورد زیبایی پارتیشن و کابین دوش حمام را دوچندان می کند. شیشه ای که برای ساخت دیواره های کابین دوش و پارتیشن حمام استفاده می شود، شیشه سکوریت یا سوپر کلیر است که مقاومت بسیار بالایی هم در برابر ضربه، فشار و خراشیدگی دارند. این شیشه ها را می توان هم به صورت ساده و شفاف استفاده کرد و هم می توان از نوع سندبلاست برای پارتیشن حمام و کابین دوش جهت افزایش زیبایی استفاده کرد. شیشه سند بلاست در طرح های متفاوتی اعم از شیشه سندبلاست ساده، شیشه سند بلاست طرح دار، نیمه مات و تمام مات تولید کرد و هر کدام از این موارد از زیبایی های خاصی برخوردار هستند. شما می توانید از طرح های مختلف این شیشه برای کابین دوش خود استفاده کرده و دکوراسیون شیکی را برای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

انواع شیشه سند بلاست در پارتیشن و کابین دوش

برای دیواره های کابین دوش از انواع مختلف شیشه سند بلاست استفاده می شود. چند نمونه از انواع شیشه سند بلاست در پارتیشن و کابین دوش حمام به شرح زیر است.

  • شیشه سند بلاست راه مات
  • شیشه سند بلاست ساده
  • شیشه سند بلاست طرح لوگو

شیشه سند بلاست راه مات

طراحی شیشه سند بلاست راه مات به این گونه است که بر روی شیشه، خط و راه هایی مات به صورت افقی یا عمودی ایجاد شده و این راه ها می تواند حتی به صورت شطرنجی هم بر روی شیشه پیاده سازی شود. اگر می خواهید شیشه سند بلاستی که خریداری می کنید، از طرحی ساده و در عین حال جذابی برخوردار باشد، شیشه سند بلاست راه مات گزینه ای عالی برای شما خواهد بود.

شیشه سند بلاست ساده

هنگامی که تمام سطح شیشه توسط ساینده های مخصوص مات و کدر شود، شیشه سند بلاست ساده یا تمام مات تولید می شود. این نوع شیشه بدون هیچ گونه طرحی بوده و تمام بخش های آن مات است. این محصول کارایی بسیاری در مراکز مختلف داشته و افراد ساده پسند ترجیح می دهند که از شیشه سند بلاست ساده برای پارتیشن و کابین دوش حمام خود استفاده کنند.

شیشه سند بلاست طرح لوگو

یکی دیگر از انواع شیشه سند بلاست، ایجاد آن با طرح لوگوی کامیپوتری است. اگر می خواهید شیشه سند بلاست پارتیشن و کابین دوش حمام خود را با طرح دلخواه خود خریداری کنید، می توانید طرح و لوگوی سفارشی خود را به مرکز مورد نظر ارسال کنید. طرح ارسالی شما توسط نرم افزاری مخصوص، شابلون سازی شده و روی شیشه، سندبلاست خواهد شد. شرکت آیرال این خدمت را به شما ارائه می دهد و طرح دلخواه شما بر روی شیشه کابین دوش خریداری شده اعمال می شود.

سند بلاست در کابین دوش

مزایای شیشه سند بلاست در کابین دوش

شیشه سند بلاست در محیط های گوناگونی استفاده می شود که یکی از آنها در کابین دوش و پارتیشن حمام است. مزایای استفاده از شیشه سند بلاست در کابین دوش افراد زیادی را به استفاده از آن ترغیب کرده است. از جمله این مزایا عبارتند از:

  • حفظ حریم خصوصی
  • جلوگیری از لک شدن شیشه
  • ظاهر زیبا
  • تمیز کردن آسان

حفظ حریم خصوصی

استفاده از شیشه سند بلاست در پارتیشن و کابین دوش حمام به دلیل طرح ماتی که دارد، می تواند به خوبی از حریم خصوصی شما هنگام استحمام محافظت کرده و مانع از دیده شدن فضای داخلی کابین می شود. بنابراین اگر کابین دوش خود را در اتاق خواب نصب نموده اید و نمی خواهید محیط کابین دوش به بیرون دید داشته باشد بهترین انتخاب برای شما شیشه سندبلاست خواهد بود.

جلوگیری از لک شدن شیشه

شیشه های شفافی که برای کابین دوش استفاده می شوند به دلیل ظاهر شفافی که دارند لک پذیری بیشتری خواهند داشت. از این رو ظاهر چندان زیبایی نخواهند داشت و شما باید به صورت مداوم شیشه های کابین دوش را تمیز کنید. اما شیشه سند بلاست علاوه بر لک پذیری کمی که دارد هیچ گونه کثیفی را نیز در معرض دید قرار نمی دهد.

ظاهر زیبا

شیشه سند بلاست در طرح های متنوعی تولید می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه خود شیشه ای با طرح دلخواه خود انتخاب کنید. شیشه سند بلاست برای پارتیشن و کابین دوش حمام ظاهری زیبا و بی نهایت لاکچری را به محیط مورد نظر می بخشد و حتی بر روی قیمت خانه شما نیز تاثیر گذار خواهد بود و ارزش خانه را بالاتر می برد. اگر می خواهید دکوراسیونی شیک، زیبا و چشمگیر برای سرویس حمام خود ایجاد کنید حتما از شیشه سندبلاست طرح دار برای کابین دوش خود استفاده کنید.

تمیز کردن آسان

استفاده از شیشه سند بلاست در پارتیشن و کابین دوش حمام موجب می شود که  بتوانید به راحتی آن را تمیز کرده و از آن نگهداری کنید. چرا که این شیشه در برابر لک و آلودگی مقاوم بوده و دیر کثیف می شود. در صورت کثیف شدن نیز می توانید با دستمالی نرم و شوینده ای مخصوص اقدام به پاکسازی شیشه سندبلاست کنید.

سند بلاست در کابین دوش

قیمت شیشه سند بلاست پارتیشن و کابین دوش حمام

یکی از مهم ترین نکته در خرید شیشه سندبلاست برای پارتیشن و کابین دوش حمام قیمت آن است. شما باید با توجه به بودجه ای که دارید شیشه مناسب خود را در بهترین کیفیت خریداری کنید. قیمت شیشه سند بلاست برای پارتیشن و کابین دوش حمام به عوامل متعددی وابسته است. از جمله این عوامل عبارتند از: نوع شیشه، میزان سندبلاست بودن شیشه، ساده یا طرح دار بودن آن، نوع نقش و لوگو، نحوه ایجاد سند بلاست بر روی شیشه، ابعاد شیشه سند بلاست، برند تولید کننده و غیره. همچنین اگر طرح روی شیشه سندبلاست سفارشی باشد می تواند در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار باشد.

آیرال تولید کننده انواع شیشه سند بلاست

کیفیت شیشه سند بلاست طرح و رنگ آن می تواند تاثیر بسزایی در ظاهر نهایی کابین دوش حمام داشته باشد. اگر قصد خرید شیشه سند بلاست برای پارتیشن و کابین دوش حمام خود دارید باید به این نکات دقت داشته باشید و از فروشگاهی معتبر خرید خود را انجام دهید تا در نهایت محصولی با کیفیت و قیمت مناسبی را دریافت کنید. بسیاری از افراد خواهان خریداری شیشه سند بلاست رنگی هستند. شیشه سند بلاست عمدتا در رنگ های سفید یا همان بی رنگ، برنز، بژ و غیره تولید می شوند و در صورت تمایل برای خرید شیشه سند بلاست با رنگ دلخواه باید مرکزی را پیدا کنید که چنین خدماتی را ارائه می دهد. آیرال تنها شرکتی است که شیشه ها را در رنگ های دلخواه و سفارشی شما سند بلاست می کند. این مرکز امکان ایجاد طرح های مد نظر شما و سند بلاست کردن آنها بر روی شیشه را فراهم نموده و شما می توانید با خیالی راحت محصول خود را در رنگ و طرح دلخواه خود سفارش دهید. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره های لازم و ثبت سفارش با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =