مدت زمان ماندن در وان جکوزی

مدت زمان ماندن در وان جکوزی

آب تنی در وان جکوزی یکی از بهترین راه ها برای رهایی از استرس و اضطراب است. پس از یک روز پر از هیجان و استرس، هیچ چیز بهتر از یک جکوزی آب گرم نمی تواند تنش و انرژی های منفی را از تن شما بیرون کند. اما ماندن به مدت طولانی به این معنی نیست که از مزایای هیدروتراپی بیشتر بهره مند خواهید شد. مدت زمان ماندن در وان جکوزی تایم مشخص و استانداردی دارد که باید آن را رعایت کنید. اگر نمی دانید که چقدر باید در وان جکوزی شنا کنید و از مزایای آب درمانی بهره ببرید حتما این محتوا از آیرال را مطالعه نمایید تا اطلاعات لازم را در این خصوص کسب کنید.

مدت زمان ماندن در وان جکوزی چقدر است؟

مدت زمان ماندن در وان جکوزی به عوامل مختلفی بستگی دارد. البته به طور کلی شرکت های تولید کننده و متخصصان توصیه می کنند که بهترین تایم شنا در جکوزی چیزی حدود 15 تا 30 دقیقه است اما این تایم می تواند به 1 ساعت نیز برسد. اما در صورتی که از لحاظ سلامت هیچ مشکلی نداشته باشید و دمای آب جکوزی نیز آنقدر بالا نباشد که در طولانی مدت منجر به بد شدن حال شما شود. اگر دمای آب جکوزی در 40 درجه سانتی گراد باشد، بهترین مدت زمان ماندن در وان جکوزی حدود 15 دقیقه است. چرا که بیشتر ماندن در این آب منجر به بروز علائمی از جمله تپش قلب، افزایش بی رویه ضربان قلب، حالت تهوع و بی حالی می شود. بنابراین توصیه می شود تا بیشتر از 15 دقیقه در آب جکوزی با دمای بیشتر از 38 درجه سانتی گراد نمانید. اما اگر دمای آب وان جکوزی کمتر از 48 درجه سانتی گراد باشد، می توانید حدود 30 الی 1 ساعت در جکوزی به شنا و آبتنی بپردازید. باز هم مدت زمان ماندن در وان جکوزی تنها به دمای آب خلاصه نمی شود. بلکه شرایط جسمانی افراد نیز در این زمینه امری بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید به آن توجه شود.

به قیمت خرید کن!
خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ...
ارزانترین قیمت

مدت زمان ماندن در وان جکوزی برای کودکان

مدت زمان ماندن در وان جکوزی برای کودکان با بزرگسالان متفاوت است. کودکان 5 الی 12 سال حتما باید تحت نظر والدین خود در جکوزی شنا کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که حداکثر دمای آب وان جکوزی برای کودکان باید 38 درجه سانتی گراد باشد. چرا که بیشتر از آن به سلامت کودکان آسیب می رساند. مدت زمانی هم که برای کودکان مجاز است نهایتا 30 دقیقه است. توصیه می شود کودکان حدود 15 دقیقه در جکوزی به بازی و آبتنی مشغول باشند و از وان خارج شوند و حدود 30 دقیقه بعد مجدد وارد جکوزی شوند. به این ترتیب ایمنی کار با جکوزی برای آنها رعایت خواهد شد و مشکلی برای کودک شما به وجود نخواهد آمد.

جکوزی برای کودکان و نوزادان

مدت زمان ماندن در جکوزی برای بزرگسالان

بزرگسالان و افراد بالغ که هیچ گونه بیماری ندارند می توانند راحت تر در وان جکوزی شنا کرده و از آب تنی خود غرق لذت شوند. بهترین تایم ماندن در وان جکوزی برای بزرگسالان در دمای 40 درجه سانتی گراد حدود 30 دقیقه است. البته این افراد می توانند تایم شنا در وان جکوزی را به 45 دقیقه نیز افزایش دهند. اما توصیه می شود تا تمام این 45 دقیقه را به صورت مداوم و یک سره سپری نکنند. بلکه حدود 15 دقیقه در وان بمانند و پس از چند دقیقه دوباره به داخل وان جکوزی بازگردند و این 45 دقیقه را تقسیم بندی کنند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید.

مدت زمان ماندن در وان جکوزی برای سالمندان

سالمندان حتما باید از در وان جکوزی آب تنی و شنا کنند. چرا که اکثر آنها مبتلا به آرتروز و دردهای مفصلی هستند و آب تنی در جکوزی یکی از بهتری روش ها برای کنترل و درمان این درد بوده و کمک بسیاری در تسکین چنین درد ها دارد. اما سالمندان نیز باید مدت زمان مناسب و استانداردی را در وان جکوزی به شنا بپردازند. سالمندان بهتر است در ابتدا حدود 10 دقیقه در وان جکوزی بمانند و در صورت نبود هیچ گونه مشکل از جمله سرگیجه، تپش قلب، حالت تهوع و افزایش تعریق بدن می توانند این تایم را به 20 الی 30 دقیقه نیز افزایش دهند. دمای آب مناسب برای سالمندان نیز حدود 36 الی 39 درجه سانتی گراد است.

جکوزی در دوران بارداری

مدت زمان ماندن در وان جکوزی در دوران بارداری

استفاده از جکوزی برای خانم های بارداری از فواید بسیاری برخوردار است. چرا که موجب می شود تا درد و کلافگی های ناشی از درد و گرفتگی های عضلات بدن آنها از بین برود و استرس را از این خانم ها دور کند. اما با این حال نباید به صورت سر خورد از وان جکوزی استفاده کنند و حتما باید تحت نظر پزشک و متخصص خود اقدام به آب تنی در جکوزی کنند. برای حفظ سلامت و ایمنی مادر و جنین بهترین مدت زمان ماندن در وان جکوزی در دوران بارداری حدود 10 الی 15 دقیقه است و دمای آب نیز باید حدود 30 الی 37 درجه سانتی گراد باشد.

چند نکته مهم در مورد استفاده از وان جکوزی

قبل از استفاده از وان جکوزی و شنا در جکوزی باید به یک سری نکات و موارد ایمنی دقت داشته باشید تا از فواید آب درمانی با وان جکوزی بیشترین بهره را ببرید. برخی از این نکات به شرح زیر هستند.

1. توصیه می شود تا به یک باره داخل آب گرم وان جکوزی نشوید. چرا که در حالت عادی بدن شما دارای دمای استاندارد و خنک بوده و وارد شدن به یک باره درون آب گرم جکوزی منجر به بهم خوردن حال شما و بروز علائمی از جمله سرگیجه و تپش قلب می شود.

2. اگر می خواهید که حدود 45 دقیقه از وان جکوزی استفاده کنید. به هیچ وجه این 45 دقیقه را به یک باره در وان سپری نکنید. چون دمای بالای آب می تواند به سلامت شما آسیب برساند و حال شما را بد کند. بنابراین هر 15 دقیقه از وان خارج شوید و پس از گذشت چند دقیقه مجددا وارد وان شوید و آب تنی کنید.

3. بانوان باردار تنها 10 دقیقه باید در آب جکوزی بمانند و خارج شود و مجدد پس از گذشت چند دقیقه وارد وان شوند.

4. اگر در حین آب تنی در جکوزی با علائمی همچون سرگیجه، حالت تهوع، افزایش ضربان قلب، تعریق غیر عادی تعریق و بی حالی مواجه شدید سریعا از وان جکوزی خارج شوید.

مدت زمان ماندن در وان جکوزی

فواید آب درمانی با وان جکوزی

تا اینجا به مدت زمان ماندن در وان جکوزی پرداختیم و می خواهیم در خصوص فواید آب درمانی وان جکوزی نیز توضیحاتی را شرح دهیم و شما را با مزایای آب تنی در جکوزی آشنا کنیم. شما با خرید یک وان جکوزی مجهز می توانید از تمامی فواید آبدرمانی و هیدروتراپی در منزل بهره مند شوید و دیگر نیاز نخواهید داشت تا وقت خود را برای رفتن به استخر عمومی هدر دهید. بلکه هر زمان که بخواهید می توانید در جکوزی خود دراز کشیده و از آپشن های آن بهره مند شوید. آب تنی در جکوزی تمام خستگی های روحی جسمی شما را از بین برده و آرامشی لذت بخش را به شما هدیه می دهد. استفاده از آب گرم جکوزی به دلیل آرامشی که به شما میدهد موجب می شود تا شما بتوانید خواب راحت و بی دغدغه ای را تجربه کنید و شبها بدون استرس و فکر و خیال به خواب بروید. از این رو توصیه می شود تا شب ها قبل از خواب مدت کوتاهی را در وان جکوزی به آب تنی بپردازید تا تمامی تنش ها از شما دور شوند. از دیگر فواید جکوزی میتوان به موارد زیر اشاره کرد و همچنین برای مطالعه کامل مزایای این محصول ارزشمند روی فواید جکوزی کلیک کنید.

  • به کنترل و بهبود درد های مفصلی و عضلانی کمک می کند
  • جت پمپ های موجود در جکوزی بدن شما را ماساژ داده و کمک می کند تا گرفتگی و اسپاسم عضلات و ماهیچه های بدن از بین برود.
  • به درمان و کنترل بیماری های خود ایمنی همچون روماتیسم کمک می کند.
  • به کاهش دردهای آرتروز گردن و زانو کمک کرده و موجب کنترل بیماری می شود.
  • در افزایش میزان گردش خون در بدن تاثیر بسیاری دارد.
  • افرادی که بیماری های ام اس دارند می توانند با آب تنی در جکوزی و تقویت عضلات و ماهیچه های خود، علائم بیماری خود را کنترل کرده و از پیشرفت آن جلوگیری کنند.
  • به افزایش تمرکز کمک می کند.
  • از دیگر فواید آب درمانی در جکوزی تاثیر آن در کاهش وزن و لاغری است.
  • برای زنان باردار مفید بوده و استرس، درد و کلافگی را از آنها دور کرده و کمک می کند تا زایمان راحت تری داشته باشند.
  • کودکان مبتلا به اوتیسم می توانند با آب تنی در جکوزی سطح هوشیاری خود را بالا برده و ناهنجاری های رفتاری خود را کنترل کنند.

خرید بهترین وان جکوزی از آیرال

همانطور که گفته شد آب تنی در جکوزی از فواید بسیار زیادی برخوردار است و کمک می کند تا بسیاری از مشکلات جسمانی و روحی خود را با آب درمانی در جکوزی برطرف کنید و آرامش را به خود هدیه دهید. اما تمامی این موارد زمانی تحقق پیدا می کند که یک جکوزی با کیفیت با بهترین آپشن را خریداری کنید. شما باید برای این کار مرکزی معتبر را انتخاب کنید تا وان جکوزی مرغوبی را در اختیار شما قرار دهد. آیرال تولید کننده انواع وان جکوزی در بهترین کیفیت با به روزترین متریال دنیا بوده و تمامی تولیدات خود را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند. شما می توانید این محصول را مستقیما و بدون واسطه هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از ما خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 6 =