کابین دوش یا دوردوشی چیست؟بررسی مزایا و اجزاء

کابین دوش چیست

کابین دوش چیست؟ شاید برایتان پیش آمده است که از آپارتمان یکی از اقوام یا همسایه دیدن کرده باشید و از دیدن یک اتاقک جدید و زیبا شگفت زده شده باشید. بله آن همان کابین دوش است، یکی از تجهیزات مدرنی که امروزه برای تنوع و زیبایی در صنعت ساختمان استفاده می­شود. کابین دوش یا دوردوشی که به آن پارتیشن نیز می­گویند، یک اتاقک شیشه ای است که در اطراف دوش قرار گرفته و فضای دوش را از سایر قسمت­های حمام تفکیک می­کند. البته ممکن است دوش در فضایی غیر از حمام، مثلاً در اتاق خواب، کلینیک زیبایی، باشگاه­ های ورزشی بزرگ، استخرها و … قرار گرفته باشد که در این صورت هم می‌توان از دوردوشی استفاده نمود. در این مقاله از آیرال توضیح خواهیم داد که کابین دوش چیست، خرید کابین دوش چه مزایایی دارد، معایب آن چیست و همچنین به برخی از سوالات متداول در مورد این محصول، پاسخ خواهیم داد.

مزایای کابین دوش چیست؟

برخلاف تصور خیلی­ ها که فکر می­کنند خرید کابین دوش یک محصول لوکس و مناسب ساختمان­ های با متراژ بزرگ است، دوردوشی­ ها برای آپارتمان­ های کوچک که دارای مساحت کمی هستند، بسیار مناسب است.مزایای استفاده در تمامی ابعاد از حمام منزل را بررسی میکنیم:

  • جداسازی فضای خشک و تر در حمام
  • گرم نگه داشتن فضای حمام و بهینه سازی مصرف انرژی
  • افزایش طول عمر اکسسوری در حمام
  • کمک به نظافت محیط
  • زیبایی چشمگیر در دکوراسیون حمام

جداسازی فضای خشک و تر در حمام

زیرا در ساختمان­ هایی که به دلیل کمبود فضای حمام و دستشویی در یک مکان قرار دارد، می­توان از کابین دوش برای جداسازی فضا استفاده کرد و مانع از خیس شدن سرویس بهداشتی در حین استحمام شد.کابین دوش در حمام علاوه بر اینکه مانع از خیس و کثیف شدن قسمت‌های دیگر فضای حمام می­شود، قسمت‌ دیگر حمام را به رختکن تبدیل می­کند.

گرم نگه داشتن فضای حمام و بهینه سازی مصرف انرژی

از جمله مشکلاتی که تعداد زیادی از اشخاص با حمام خانه خود دارند این است که  حمام آن­ها به اندازه کافی گرما ندارد، یکی از روش­ های حل این مشکل استفاده از کابین دوش است که با محدودتر کردن فضای اطراف دوش، دمای داخل آن سریع­تر بالا می رود و شما دیگر در زمان استحمام، احساس سرما نخواهید کرد.

افزایش طول عمر اکسسوری در فضای حمام

یکی دیگر از مشکلات ما در حمام، زنگ زدگی اشیاء فلزی است. با استفاده از کابین دوش شما یک دیوایدر جذاب دارید که مانع از نفوذ رطوبت به سایر قسمت­ها شده و بنابراین از زنگ زدگی سایر اشیاء مانند آینه و شیرآلات و … جلوگیری می­ کنید.

کمک به نظافت محیط

کابین دوش از فرسایش دیوارهای حمام نیز که در معرض آب و رطوبت هستند، جلوگیری می­کند. همچنین با تفکیک فضای دوش از سایر بخش­های سرویس بهداشتی، سرامیک­های اطراف خیس نمی­شود و لازم نیست دائما در حال تمیز کردن کاشی و سرامیک­ ها باشید.

زیبایی چشمگیر در دکوراسیون حمام

یکی از دلایل دیگر خرید کابین دوش، زیبایی چشمگیر این محصول در دکوراسیون حمام است. این اتاقک جمع وجور و دوست داشتنی به صورت ثابت در مکان مورد نظر از منزل شما نصب می­شود. کابین دوش معمولا به صورت آماده به فروش می­رسد اما شما می­توانید آن­ها را بر اساس سایز مورد نظر خود سفارش دهید تا برای شما ساخته شود. امروزه کابین دوش­ ها در مدل­ها و امکانات جدیدتر طراحی و به بازار عرضه می­شوند. برای انتخاب کابین دوش مناسب می­بایست با انواع مدل­ها و ویژگی­های هر کدام از آن­ها آشنا شوید و با در نظر گرفتن فضای مورد نظر و مکان نصب و قرارگیری، نسبت به سفارش اقدام نمایید.

برای آشنایی با انواع مختلف کابین دوش در این مقاله از آیرال با ما همراه باشید.

اجزای تشکیل دهنده کابین دوش

یک کابین دوش، متشکل از اجزاء مختلفی است که هر یک از این اجزاء در انواع مختلف اندازه، طرح و شکل ساخته می شوند تا مشتری بتواند با توجه به نیاز و علایق خود دست به انتخاب بزند .

  • شیشه نشکن
  • فریم یا قاب
  • یراق آلات
  • زیر دوشی

شیشه نشکن

می توان گفت شیشه های نشکن که عمدتا به نام سکوریت عنوان می شوند از مهمترین و اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده کابین دوش می باشند. به طور کلی، جنس درب کابین های دوش از شیشه های نشکن سکوریت یا سوپرکلیر ساخته می شوند و با توجه به انتخاب و سلیقه مشتری، در دو نوع مات و شفاف تولید می شوند. در نوع شفاف شیشه های نشکن، فضای داخل اتاقک یا کابین دوش کاملا از بیرون قابل رویت می باشد. در مدل مات شیشه های نشکن یا سکوریت، که به آنها سندبلاست و ساتینا گفته می شود با طرح های مات کننده ای که دارند موجب می شوند تا فضای داخل کابین دوش غیر قابل دید باشد و به عبارتی حریم خصوصی داخل اتاقک و کابین دوش را حفظ می کند.
شیشه های نشکن سند بلاست، بسیار زیبا بوده و در طرح ها و رنگ های مختلف مات کامل، مات طرح دار (در طرح های مختلف)، دودی، برنز و … تولید می شوند که شما می توانید با انتخاب هر یک از آنها طبق دلخواه خود، جلوه خاص و شگفت انگیزی به کابین دوش وبه طور کلی سرویس حمام خود هدیه دهید.
سکوریت هایی که برای درب کابین های دوش مورد استفاده قرار می گیرند، باید از ضخامت حداقل 6 تا 10 میلی متری برخوردار باشند تا امنیت بیشتری را ارائه دهند. البته که ضخامت بیشتر شیشه های نشکن (سکوریت) موجب افزایش وزن آن ها نیز خواهد شد.

فریم یا قاب

کابین های دوش در دو نوع فریم دار (قاب دار) یا بدون فریم (بدون قاب) تولید و عرضه می شوند. فریم ها یا همان قاب های کابین دوش در فواصل بین هر شیشه به کار می روند و به نوعی نگه دارنده شیشه های نشکن (سکوریت) هستند و همچنین مانع انتقال آب از داخل کابین دوش به بیرون و جاری شدن در کف سرویس بهداشتی می شوند. جنس فریم های شیشه های نشکن کابین دوش از استیل، پلاستیک فشرده و آلومینیوم است که فریم های آلومینیومی از دیگر جنس ها بهتر بوده وکیفیت و دوام بیشتری در برابر خروج آب دارد. ضخامت ایده آل برای قاب های آلومینیومی 2/2 میلی متر می باشد.

یراق آلات

یراق آلاتی که در کابین دوش و دور دوشی به کار می رود باید از کیفیت بالایی برخور دار باشد، چرا که به طور مستمر در تماس با آب و مورد استفاده مصرف کننده قرار می گیرد و بیشتر در معرض آسیب دیدگی هستند. پس انتخاب یک کابین دوشی که یراق آلات خوب و مرغوبی را به کار می گیرد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

زیر دوشی

یکی دیگر از اجزای کابین دوش، زیر دوشی می باشد. زیر دوشی سطحی صاف است که زیر پنل کابین دوش نصب می شود. وجود زیر دوشی در کابین دوش موجب می شود تا آب استفاده شده و ترکیب شده با کف، از اتاقک یا کابین دوش خارج نشود و در بخش های دیگر حمام جاری نشود.همچنین یک زیر دوشی خوب باید دوام انواع وزن ها را داشته باشد و افراد نگرانی از این بابت نداشته باشند. مواد به کار رفته در زیر دوشی نیز قابل توجه است و باید ضد پوسیدگی و خراب شدن باشد. یک زیر دوشی خوب باید ازمکش خوبی بر خوردار باشد و بتواند آب ها را به سمت لوله خروجی هدایت کند.
عموما زیر دوشی ها متناسب با اندازه و شکل کابین های دوش طراحی و نصب می شوند و رنگ های مختلفی دارند. زیر دوشی ها در 4 نوع زیردوشی ثابت، زیر دوشی متحرک، زیردوشی روکار و زیر دوشی توکار تولید می شوند.

انواع کابین دوش بر اساس فریم چیست؟

در پاسخ به سوال کابین دوش چیست؟ باید انواع این محصول ارزشمند را بررسی کنیم.کابین دوش­­ ها بر اساس فریم در دو سبک فریم­دار(دارای قاب) و بدون فریم (بدون قاب) طراحی می­شوند که هر کدام از آن­ها با توجه به معایب و مزایایی که دارند طرفداران خاص خود را دارند.

کابین دوش­ شیشه ای فریم دار

در کابین دوش شیشه ­ای فریم­دار که در واقع ترکیبی از شیشه و فلز می­باشد، شیشه­ ها درون قابی فلزی قرار دارند. این قاب­ های فلزی از متریال مختلف مانند کروم، آلومینیوم، برنج، برنز و آلومینیوم می­باشند که طبق سلیقه­ ی مشتری انتخاب شده و دور شیشه قرار می­گیرند. قاب­ها­ نقش نگهدارنده برای شیشه­ های سکوریت را به عهده دارند. همچنین می­توان رنگ این فلزها را تغییر داد و با توجه به دکوراسیون حمام با رنگ کاشی­ ها هماهنگ کرد.

بهترین این فریم‌ها آلومینیوم است. استفاده از قاب­های کوچک آلومینیومی تیره با شیشه ­های شفاف ، ظاهری خیره کننده به فضای شما می­بخشد. کابین دوش فریم فانتزی و طلایی، یکی دیگر از نمونه ­های لوکس و پرفروش می­باشد که بسیار مورد توجه طراحان و کاربران قرار گرفته است.

کابین دوش آیرال

مزایای کابین دوش شیشه ای فریم دار

  • به طور کلی، نصب کابین دوش فریم­دار بسیار راحت­تر از کابین دوش بدون فریم است.
  • نوع فریم­دار نسبت به نوع فریم­لس از نظر آب­بندی ایده­ آل می­باشد. به دلیل فریم­دار بودن، نیازی به ایجاد سنگ لبه در کف سطح برای جلوگیری از خروج آب از کابین نیست.
  • امکان فرم پذیری شیشه و طراحی کابین با اشکال مختلف نیمه گرد و گرد وجود دارد.
  • و…

کابین دوش شیشه­ ای بدون فریم (فریم لس)

کابین دوش­ فریم لس شیشه ای نوع دیگری از طراحی­ های کابین دوش است که در ساخت آن از قاب استفاده نشده و امروزه استقبال بیشتری از آن می­شود. متریال اصلی کابین دوش بدون فریم، شیشه است و نسبت به مدل فریم­دار مدرن­تر می ­باشد. در این طراحی هر چیز اضافی از محصول حذف شده است و فقط از یراق آلات ضروری استفاده شده است.

کابین دوش آیرال

با توجه به این­که فریم­ های دور شیشه در این مدل حذف شده­ اند ممکن است آب به بیرون درز پیدا نماید. برای جلوگیری از این اتفاق می­توان برای ایجاد اختلاف سطح در قسمت کف کابین دوش، سکو یا لبه ای را پیش از نصب ساخت و سپس کابین دوش را بر روی آن نصب نمود.

کابین دوش­ های بدون فریم در شکل‌های مربع، مستطیلی، صاف و 135 درجه (زاویه دار) تولید و اجرا می­شوند.

مزایای کابین دوش شیشه ­ای فریم لس

  • در کابین دوش‌ فریم­لس به دلیل نبود فریم در اطراف شیشه، فضایی برای رشد میکروب و قارچ وجود ندارد و جرم نمی­گیرد
  • نظافت کابین دوش بدون فریم، آسان­تر از فریم­دار است.
  • کابین دوش­ های فریم­لس فضا را بزرگتر نشان می­دهد.
  • از نظر کاربران کابین دوش­ های فریم­لس زیبایی بصری خاصی دارند و به بهتر دیده شدن سرامیک و کاشی و شیرآلات کمک می­کنند.
  • این نوع از کابین دوش­ها می‌توانند هم به صورت ریلی(کشویی) و هم به صورت بازشو (لولایی) اجرا شوند.

معایب کابین دوش شیشه ای فریم لس

  • آب بندی کم به دلیل عدم وجود فریم
  • به دلیل عدم وجود فریم، قابلیت اجرا به صورت گرد (قوس دار) امکان پذیر نیست.
  • یراق آلات این نوع از کابین دوش­ها کمی گرانتر هستند و به همین دلیل، تعدادی از افراد تمایل دارند از کابین دوش های فریم ­دار که ارزان‌تر هستند، استفاده کنند.

کابین دوش نیم فریم

کابین دوش نیم فریم در واقع ترکیبی از کابین دوش فریم­دار و فریم­لس می­باشد.

با توجه به مزایا و معایب ذکر شده در بالا کابین دوش نیم فریم نیز می­تواند انتخاب خوبی باشد.

کابین دوش طلقی پلکسی گلاس چیست

کابین دوش ­ها اغلب از جنس شیشه ساخته شده ­اند. البته باید دقت کنید که جنس طلقی آن نیز در بازار وجود دارد. درکابین دوش­ های طلقی که تنها به صورت فریم­دار هستند، به جای شیشه سکوریت از طلق‌های پلکسی گلاس استفاده می‌شود. طلق‌های پلکسی گلاس در درون یک قاب آلومینیومی ضخیم محکم شده و با پیچ یا پرچ به دیوار متصل می­گردند. در این نوع از کابین دوش­ ها می‌توان از طلق پلکسی گلاس در دو نوع شفاف و مشجر استفاده نمود که نوع مشجر آن می‌تواند به صورت مات کامل یا مات طرح دار باشد. کابین دوش­ های طلقی را می‌توان به صورت مربع مستطیلی یا صاف تولید و اجرا نمود.

کابین دوش طلقی

مزایای کابین دوش­ های طلقی پلکسی گلاس

  • حمل و نقل آسان به دلیل وزن کم
  • جذب رطوبت پایین طلق‌های پلکسی گلاس
  • قیمت کمتر نسبت به کابین دوش­ های شیشه ای
  • نمایش کمتر لک‌ها در طلق‌های پلکسی گلاس نسبت به شیشه
  • ایمنی بالاتر طلق‌های پلکسی گلاس نسبت به شیشه نشکن و مناسب برای کسانی که از شکستن شیشه  نگرانند

معایب کابین دوش­ های طلقی پلکسی گلاس

  • عدم اجرا به صورت منحنی
  • عدم مقاومت طلق‌های پلکسی گلاس در برابر آتش
  • عدم توان ایجاد طرح‌های زیبا و دلخواه بر روی طلق‌های پلکسی گلاس
  • فقدان جلوه خاص و زیبا
  • عمر و دوام کمتر

تفاوت کابین دوش شیشه ای و طلقی چیست؟

کابین ­های دوش به طور معمول از شیشه ساخته می­شوند. مسلم است که شیشه مقاومت بالاتر و طول عمر بیشتری نسبت به طلق دارد و چون کابین­ های دوش به صورت مکرر نیاز به شست و شو دارند، طبیعی است که شیشه در برابر فشار آب ، شست و شوی مکرر و یا ضربه ­های احتمالی مقاوم­تر است. علاوه بر زیبایی، مزیت دیگر کابین دوش شیشه ­ای خاصیت شفاف بودن شیشه و ویژگی بازتابندگی نور در شیشه است که باعث بزرگتر دیده شدن فضای حمام و سرویس بهداشتی و پخش بیشتر نور در آن می­شود. همچنین، با استفاده از شیشه می‌توان پارتیشن دوش ­های متنوع‌تری را طراحی و تولید نمود.

کابین دوش شیشه ­ای آیرال ساخته شده از باکیفیت ترین شیشه سکوریت تولیدی خود شرکت با یراق آلات مرغوب و قابل رقابت با  نمونه ­های مشابه خارجی می­باشد که توسط گروه تکنسین مجرب نصب و اجرا می­شود. شما می­توانید قبل از خرید کابین دوش حمام از کارشناسان آیرال کمک بگیرید و انتخاب هوشمندانه تری را تجربه کنید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با جکوزی خانگی میتوانید مقاله جکوزی خانگی چیست؟ را مطالعه بفرمایید.

انواع کابین دوش بر اساس نوع درب

کابین دوش لولایی

درب‌ لولایی در این محصول دقیقا مشابه سایر درب‌های لولایی است که تاکنون دیده‌اید. استفاده از این درب، ظاهری شیک و زیبا به حمام داده و معمولا در حمام‌هایی با فضای بزرگ مورد استفاده قرارمی‌گیرند که فضای باز شدن درب متحرک را داشته باشد. برای باز شدن باید درب را به سمت بیرون و برای بسته شدن باید آن را به سمت داخل هل دهید. با افزودن دسته‌ای کرومی یا فلزی، این درب‌ها ظاهری شیک و کاربردی خواهند داشت. البته اگر فضای زیادی ندارید، ممکن است درب کشویی گزینه بهتری باشد.

کابین دوش ریلی یا کشویی

کابین دوش با درب کشویی گزینه ای عالی برای حمام‌هایی است که فضای زیادی ندارند. به علاوه، درهای کشویی ساده‌تر به نظر می‌رسند و جلوه مدرن‌تری را به فضا می‌بخشند. این کابین‌ها می‌توانند از شیشه با اکریلیک شفاف و به شکلی با دوام ساخته شوند تا کیفیت و راحتی را به کاربران ارائه دهند.

کابین دوش درب تاشو

کابین دوش تاشو که به آن کابین دوش کشویی ریلی نیز می گویند، در سرویسهای بهداشتی با عرض کم کابرد دارد. شیشه درب متحرک روی شیشه ثابت جمع می شود و هر دو شیشه به موازات دیوار تا می شوند.

کابین دوش درب تاشو

انواع مدل کابین دوش بر اساس نوع طراحی

برای پاسخ به نیاز مشتریان شکل های مختلف کابین دوش طراحی شده اند. ربع دایره، نیم دایره، سه گوش، مربعی شکل، صاف، زاویه دار و… نمونه طراحی‌های مختلف این محصول هستند. در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

کابین دوش ربع دایره (جلوگرد)

این نوع کابین دوش برای انواع حمام‌ به ویژه حمام های کوچک، یک انتخاب مناسب است. کابین دوش گوشه همانطور که از نامش پیداست، در گوشه‌ای از حمام قرار می‌گیرد. قرارگیری در گوشه حمام با شیشه منحنی شکل باعث اشغال فضای کم‌تر کابین دوش می‌شود. همچنین درب کشویی، باعث می‌شود فضایی برای باز و بسته شدن در نیاز نباشد. با این مزایا می توانید نهایت استفاده از فضا را داشته باشید و مشکلات مربوط به فضا به حداقل می رسد. شما با استفاده از این کابین دوش، می‌توانید شیرآلات، سرویس بهداشتی ، روشویی، شیر توالت و شیرآلات حمام را بدون هیچ محدودیتی درجای مناسب خود قرار دهید.

پارتیشن مدل جلوگرد

کابین دوش نیم دایره یا دی شکل

کابین دوش دی شکل فضای بیشتری برای مانور به شما می‌دهد و برای حمام‌های کوچک‌ انتخاب خوبی هستند.  برای گوشه‌ها، حمام D شکل ایده‌آل می‌باشد زیرا به دلیل انحنایی که دارد، هم زیباست و هم در هنگام استفاده از دوش فضای بیشتری به کاربر ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید پارتیشن

کابین دوش مربع یا مستطیل

اگر طول و عرض حمامتان زیاد است و فضای کافی در اختیار دارید، می‌توانید با استفاده از کابین دوش مربع و مستطیل شکل، فضایی مدرن و شیک به حمامتان بدهید. انتخاب این سبک از کابین دوش‌ها به شما آزادی بیش‌تری در انتخاب فریم مطابق با سلیقه‌تان می‌دهد.

کابین دوش اتاق خواب یا حمام مستر

امروزه حمام مستر از بخش‌های مهم خانه‌های مسکونی محسوب می‌شود. اتاق مستر بزرگترین اتاق خانه‌های مسکونی است که به عنوان اتاق خواب والدین کاربرد دارد و به شکلی متفاوت با سایر بخش‌های خانه‌های مسکونی طراحی می‌شود. اتاق مستر علاوه بر ابعاد بزرگ، دارای خصوصیاتی می‌باشد. یکی از خصوصیات بارز اتاق مستر این است که این اتاق معمولاً دارای سرویس بهداشتی و حمام جداگانه می‌باشد. امروزه بسیاری از طراحان در خانه‌های بزرگ برای ایجاد تنوع و کاربردی‌تر کردن اتاق مستر به جای حمام معمولی، یک حمام شیشه ای در نظر می‌گیرند.

کابین دوش اتاق خواب یا حمام مستر

آنچه به عنوان حمام مستر شناخته می‌شود، معمولاً یک دیوار و درب شیشه ای است که به جای دیوار گچی و درب چوبی حمام معمولی اجرا می‌گردد. اما می‌توان از اتاق دوش نیز به عنوان کابین دوش اتاق خواب استفاده کرد.
حمام مستر ممکن است به صورت طلقی یا شیشه ای تولید شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند؛ اما با توجه به این که شیشه زیبایی منحصر به فردی داشته و در جذابیت دکوراسیون داخلی بسیار مؤثر است و باعث بزرگتر جلوه دادن فضا می‌شود، امروزه استفاده از کابین دوش در اتاق خواب و حمام مستر شیشه ای بسیار رایج‌تر است.

راهنمای انتخاب کابین دوش برای حمام

در ادامه چند نکته مهم در اختیار شما قرار می­دهیم که در انتخاب بهتر به شما کمک می­کند.

  • انتخاب مدل کابین مناسب فضای حمام
  • انتخاب شیشه مناسب برای کابین
  • ضخامت شیشه در کابین دوش

انتخاب مدل کابین مناسب فضای حمام

یک نکته در انتخاب کابین دوش این است که چه مدلی مناسب فضای حمام شما می­باشد.کابین دوش با توجه به ابعاد و چیدمان حمام شما می­تواند در مدل های کنجی یا ال شکل، دیواری یا صاف، سه وجهی یا 135 درجه،گرد و یا نیم گرد تولید شود. تمام این مدل­ ها می­توانند به صورت ریلی یا لولایی اجرا شوند که معمولا درب­ های ریلی در فضاهای کوچکتر و درب­ های لولایی در فضاهای بزرگتر که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب را دارند مورد استفاده قرار می­گیرند.البته امروزه بیشتر از درب­های کشویی استفاده می­شود.

انتخاب شیشه مناسب برای کابین

برای حمام­ های کوچک بهتر است از شیشه­ های شفاف که از لحاظ بصری محیط بزرگتری را به ما القا می­کند، استفاده کنید. در خانه­ های کوچک که حمام و دستشویی مشترکی دارند، از شیشه­ های مات که امکان استفاده همزمان دو نفر از سرویس را دارد استفاده کنید. در حمام­ هایی که طراحی ساده ای دارند، می­توانید با استفاده از شیشه­ های طرح دار و رنگی، جلوه زیبایی به محیط خود ببخشید. بهتر است با ایجاد تناسب رنگ بین فریم و اتصالات با شیرآلات و کاشی حمام هارمونی مناسبی را در حمام ایجاد کنید.

ضخامت شیشه در کابین دوش

نکته­­ بعدی جهت خرید کابین دوش، انتخاب ضخامت شیشه آن است. شیشه هایی که ضخامت 6 تا 10 میلیمتری دارند، با دوام و ایمن هستند. آیرال طراح، تولیدکننده و مجری انواع کابین دوش بر روی وان، جکوزی، زیر­دوشی و کف حمام  براساس سلیقه­ ی شماست.

همینطور برای انتخاب صحیح و کسب اطلاعات دقیق راهنمای خرید کابین دوش یا دوردوشی را نیز میتوانید مطالعه کنید.

کابین دوش آیرال

دور دوشی­ های شیشه­ ای شرکت آیرال در چندین مدل مختلف (جلوگرد، فریم فانتزی، فریم فلت، فریم لس، لولائی، لولائی اتوبوسی و لولائی کشویی ) تولید می‌شوند و در تمامی آن‌ها می‌توان از انواع مختلف شیشه سکوریت در رنگ‌های مختلف کروم مات و براق، طلایی مات و براق، شامپاینی ،سفید، مشکی … استفاده نمود. همچنین انواع طرح­ های سندبلاست (طرح‌های مختلف مات کننده غیر کارخانه‌ای) روی شیشه قابل اجراست. قیمت دور دوشی­ ها با توجه به مدل، ابعاد، رنگ شیشه و … متفاوت می­باشد. پس از اندازه­ گیری ابعاد و انتخاب طرح مناسب می ­توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش ما تمامی اطلاعات لازم درباره انواع کابین دوش را کسب نمایید، از قیمت ­ها مطلع شوید و بهترین خرید را داشته باشید.

سوالات متداول کابین دوش چیست

آیا فریم های دوردوشی و پارتیشن های آیرال رنگ بندی دارد؟

بله فریم های محصولات آیرال در رنگهای کروم مات، کروم براق ، طلایی مات، طلایی براق ، برنزی ، سفید و مشکی موجود است. جهت اطلاع از رنگ بندی هر نوع از فریمها با واحد فروش آیرال تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان ایجاد طرح روی شیشه دوردوشی و پارتیشن وجود دارد ؟

بله – طرح های سندبلاست در صورت درخواست مشتری و انتخاب ایشان در طرح های متنوع وجود دارد و برای مشتری ارسال خواهد شد.

آیا امکان انجام سندبلاست رنگی روی شیشه های پارتیشن و دوردوشی با هر طرحی وجود دارد؟

بله ، شرکت آیرال تنها شرکتی است که سندبلاست رنگی را بصورت دیجیتال و با هر رنگی که مشتری انتخاب کند می تواند اجرا نماید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =