وان جکوزی بادی چیست؟مقایسه آن با جکوزی آنتی باکتریال

جکوزی بادی

آیا می دانید وان جکوزی بادی چیست؟چه کاربردی داشته و از چه مزایایی برخوردار است؟ همانطور که می دانید استفاده از وان جکوزی به دلیل تاثیرات بی نظیری که بر روی سلامت بدن و تسکین انواع دردهای عضلانی دارد، از استقبال زیادی رو به رو شده و امروزه در اکثر خانه ها، مدل های مختلفی از این محصول به چشم می خورد. گسترش استفاده از جکوزی و نصب آن در خانه ها، موجب شده است تا این محصول در ابعاد و اشکال متفاوتی تولید شود. وان جکوزی بادی نیز یک نمونه از جکوزی بوده که در مقایسه با سایر نمونه های جکوزی، نسبتا جدید تر و مدرن تر است. به همین منظور برای افزایش اطلاعات شما عزیزان در این خصوص، این مقاله از آیرال را با موضوع وان جکوزی بادی و مزایای آن نگارش کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. پس حتما تا انتهای این مطالب با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

وان جکوزی بادی چیست؟

وان جکوزی بادی همانطور که از نامش پیدا است، مخزنی بادی از جنس PVC بوده و از تمامی امکانات جکوزی مانند پمپ جکوزی، جت پمپ، نانو جت، فیلتراسیون و غیره برخوردار است. این محصول در ابعاد و گنجایش 1 نفره تا 6 نفره وجود دارد و افراد می توانند با توجه به نیاز خود و ابعاد خانه خود، جکوزی بادی مناسبی را انتخاب و خریداری کنند. همانطور که گفته شد، جنس بدنه این جکوزی از PVC طرح چرم بوده و این موجب می شود تا وان جکوزی بادی بتواند آب داخل وان را گرم تر نگه دارد. در دیواره های داخلی وان جکوزی بادی با توجه به گنجایش آن، تعدادی نازل جت پمپ تعبیه شده است که وظیفه گردش و پمپاژ آب را به عهده دارند. این نوع جکوزی به صورت پیش ساخته در بازار موجود است. یکی از قابلیت های وان جکوزی بادی که موجب افزایش محبوبیت آن شده است، قابلیت تنظیم باد و تخلیه باد این محصول بوده و در این صورت، افراد می توانند به راحتی این محصول را حمل و نقل کرده و در صورت نیاز آن را از هوا پر کنند و مورد استفاده قرار دهند. وان جکوزی بادی با توجه به تمام خصوصیات و مزایایی که دارد، از قیمتی بسیار مقرون به صرفه برخوردار بوده و خریداران می توانند متناسب با نیاز و بودجه خود، بهترین وان جکوزی بادی را خریداری کنند.

جکوزی بادی

مزایای وان جکوزی بادی

اطلاع از مزایای وان جکوزی بادی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آگاهانه تر برای خرید این محصول اقدام کنید. بر این اساس، در ادامه به برخی از این مزایا و خصوصیات اشاره خواهیم کرد.

وزن سبک

وان جکوزی بادی از وزنی بسیار سبک برخوردار بوده و می توان گفت سبک ترین جکوزی موجود در بازار، همین محصول است. وزن سبک این محصول به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را جا به جا کرده و در مکان های مختلفی از جکوزی بادی خود استفاده کنید.

نصب آسان

وان جکوزی بادی از نوع پیش ساخته بوده و به همین دلیل، نصب و راه اندازی این محصول بسیار آسان و راحت خواهد بود. بر خلاف سایر جکوزی ها، برای نصب این نوع از جکوزی نیازی به لوله کشی مجزا، کنده کاری زمین و غیره نخواهد بود و شما می توانی در عرض یک ساعت، جکوزی بادی خود را نصب و راه اندازی کنید و از آب تنی در آن غرق لذت شوید.

اشغال فضای کم

از آنجا که جکوزی بادی قابلیت تخلیه باد دارد، می توانید هنگامی که نیازی به این محصول ندارید باد آن را تخلیه کرده و در فضایی بسیار کوچک حتی زیر تخت از آن نگهداری کنید. بنابراین، اگر خانه کوچکی دارید و فضای زیادی در دست ندارید، با این حال می خواهید در خانه خود جکوزی داشته و از مزایای آب درمانی آن بهره مند شوید، بهترین گزینه برای شما همین جکوزی بادی خواهد بود.

قابل استفاده در مکان های مختلف

استفاده از جکوزی بادی محدودیت مکانی نداشته و در هر جایی از خانه می توان از این محصول استفاده کرد. به طور مثال؛ می توانید در حمام، اتاق خواب، تراس و بالکن، حیاط و به طور کلی هم در مکان های بسته و هم در محیط های سر باز، می توانید از وان جکوزی بادی خود استفاده کنید.

قیمت مناسب

وان جکوزی بادی در مقایسه با دیگر جکوزی های موجود بازار، از قیمتی فوق العاده پایین تر و به صرفه تر برخوردار است. در واقع؛ می توان این محصول را اقتصادی ترین و ارزان ترین جکوزی موجود در بازار معرفی نمود. پس اگر قصد خرید جکوزی با کیفیت و در عین حال ارزانی را دارید، می توانید با خیالی راحت وان جکوزی بادی را خریداری کنید.

جنس بدنه نرم

جنس بدنه وان جکوزی بادی از 4 لایه پی وی سی (PVC) تشکیل شده و برای بدنه داخلی جکوزی بادی از 2 لایه پی وی سی ضخیم تر استفاده شده است. به این ترتیب،  جنس بدنه این محصول در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و تاثیر بسزایی در گرم نگه داشتن آب وان خواهد داشت. همچنین، جنس وان جکوزی بادی در عین مقاومتی که دارد، نرم بوده و هنگام تکیه دادن بر دیواره های این جکوزی، کاملا احساس سبکی و راحتی را تجربه خواهید کرد.

معایب وان جکوزی بادی

هر نوع محصولی، حتی اگر بهترین کیفیت را داشته باشد و از برترین برند های موجود باشد، باز هم در کنار تمام مزایای عالی و منحصر به فردی که دارد، دارای معایبی هر چند کوچک خواهد بود. وان جکوزی بادی هم از مزایا و معایب خاصی برخوردار است. وان جکوزی بادی با توجه به ساختار ظاهری و جنسی که دارد، در مقابل اشیاه نوک تیزی مانند چاقو و سوزن های بزرگ چندان مقاوم نخواهد بود. پس هنگام استفاده از این محصول حتما مراقب باشید که در مجاورت با شی نوک تیز و برنده ای نباشد. همچنین، بهتر است دمای آب وان جکوزی بادی در حد استانداردی باشد. زیرا آب خیلی داغ نیز می تواند موجب پارگی و ذوب شدن بدنه این محصول شود.

جکوزی بادی

به طور کلی معایب وان جکوزی بادی در مقایسه با مزایای این محصول زیاد نبوده و تنها با نگهداری اصولی از آن، می توانید مانع از بروز اتفاقات گفته شده شوید و بهترین بازدهی را از محصول خود دریافت کنید. برای اینکه این مشکلات و معایب را تجریه نکنید و جکوزی بسیار باکیفیت، مقاوم با طول عمر بالا داشته باشید گزینه پیشنهادی استفاده از جکوزی آنتی باکتریال است. این نوع جکوزی بسیار کارآمدتر و بهتر از جکوزی بادی است.

طریقه نصب و راه اندازی وان جکوزی بادی

همانطور که گفته شد طریقه نصب و راه اندازی جکوزی بادی بسیار راحت بوده و در مدت زمان کمی انجام می شود. اما با این حال، حتما باید قبل از نصب جکوزی بادی، راهنمای این محصول را مطالعه کنید و سپس اقدام به نصب کنید.

هنگامی که جکوزی بادی را خریداری کرده و آن را باز می کنید، ظاهری جمع و جور خواهد داشت. برای استفاده از آن، باید این محصول را پر از هوا کنید. برای باد کردن جکوزی بادی نیز باید از پمپ هوا استفاده کنید. پس از اینکه بدنه اصلی این محصول را باد کردید، باید سایر تجهیزات آن از جمله پمپ جکوزی، لوله ها و فیلتر ها را به جکوزی متصل و راه اندازی کنید. بعد از انجام این کار ها، می توان گفت که وان جکوزی بادی شما آماده استفاده خواهد بود. توجه داشته باشید که جکوزی بادی دارای زیر اندازی مخصوص است که هنگام استفاده باید در قسمت زیرین این محصول پهن کنید تا آب داخل وان، محیط پیرامون خود را کثیف نکند. همچنین وجود زیر انداز در زیر جکوزی بادی موجب می شود که کفی این محصول در جایی نرم و صاف قرار گیرد و شما هم هنگام شنا کردن و راه رفتن در وان جکوزی بادی، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. پس از انجام کار های گفته شده، می توانید وان جکوزی بادی را به برق متصل کرده، داخل وان را از آب پر کنید و به آب تنی در وان جکوزی بادی بپردازید. توجه داشته باشید که وان جکوزی بادی را باید به صورت مکرر و پس از هر بار استفاده، تمیز و ضد عفونی کنید.

قیمت وان جکوزی بادی

همانطور که گفته شد، قیمت وان جکوزی با توجه به مزایایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه و ارزان است. با این حال، قیمت این محصول بر اساس برخی مقادیر متغیر بوده و ممکن است افزایش یا کاهش یابد. به طور مثال؛ هر چه قدر امکانات و تجهیزات وان جکوزی بادی پیشرفته تر و مرغوب تر باشد، قیمت نهایی محصول نیز بالا تر خواهد رفت. همچنین، ابعاد و ظرفیت جکوزی بادی نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن خواهد داشت. برند وان جکوزی بادی و فروشگاهی که این محصول را به فروش می رساند هم از دیگر عوامل موثر بر قیمت وان جکوزی بادی بوده و شما باید هنگام خرید این محصول، به این موارد توجه داشته باشید تا در نهایت، وان جکوزی با کیفیت و قیمت مناسبی را خریداری کنید.

وان جکوزی

مقایسه جکوزی بادی با جکوزی آنتی باکتریال

در مقایسه جکوزی بادی با جکوزی پیش ساخته ABS آنتی باکتریال باید بدانید که جکوزی آنتی باکتریال بسیار کارآمدتر، کاربردی و حرفه ای تر از جکوزی بادی است. اگر امکان خرید وان جکوزی آنتی باکتریال و فضای نصب آن را داشته باشید حتما از این محصول استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی امکان استفاده جکوزی فایبرگلاس را نداشته باشید جکوزی بادی میتواند گزینه خوبی باشد. جکوزی آنتی باکتریال بدنه مستحکم، پایدار و قوی دارد و می تواند مقاومت بالایی حین استفاده داشته باشد. جکوزی آنتی باکتریال اسکلت و ساختاری ثابت و محکم دارد. جکوزی آنتی باکتریال از متریال اولیه مقاوم تشکیل شده است و به صورت دائمی در محل شما ( حمام، اتاق خواب، حیاط، روف گاردن، ویلا، تراس، بالکن و …) نصب میشود. طول عمر جکوزی آنتی باکتریال نیز نسبت به جکوزی بادی بیشتر است.

وان جکوزی برند آیرال

شما با خواندن این مقاله از آیرال به طور کلی در مورد اینکه وان جکوزی بادی چیست و چه مزایایی دارد، اطلاعات مفیدی را کسب کردید و راهنمایی های لازم را در خصوص نصب وان جکوزی و نحوه قیمت گذاری آن دریافت نمودید. اما یکی از مهم ترین مسائل برای داشتن خریدی موفق، انتخاب مرکز و فروشگاهی مطمئن است. امروزه بخش عمده ای از خرید فروش به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود. از این رو اکثر افراد ترجیح می دهند که محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهند. شرکت آیرال برترین تولید کننده انواع جکوزی خانگی، جکوزی فضای باز روف گاردن، وان حمام، انواع پارتیشن و کابین دوش در ایران است و تمامی محصولات خود در بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می کند. این مرکز، علاوه بر خرید حضوری و مستقیم، امکان خرید اینترنتی و آنلاین را نیز فراهم نموده و شما می توانید برای مشاهده نمونه کارها، دریافت مشاوره و ثبت سفارش خود، به سایت آیرال مراجعه کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =