وان جکوزی در اتاق خواب

وان جکوزی برای اتاق خواب

استفاده از جکوزی فواید زیادی برای سلامتی و بدن انسان دارد، از این فواید میتوان به ایجاد احساس آرامش، ریلکسیشن و کاهش استرس اشاره کرد. جکوزی علاوه بر اثرات درمانی که دارد، یک عنصر دکوراتیو هم به حساب می آید. اتاق خواب به عنوان یک فضای شخصی در منزل میتواند یکی از مناسب ترین فضاها برای نصب وان جکوزی باشد. با نصب وان جکوزی در اتاق خواب، میتوانید از تمامی مزایای جکوزی داخل اتاق خواب خود بهره مند شوید و فضایی لوکس و زیبا داشته باشید. همچنین با استفاده از وان حمام در اتاق خواب شخصی خودتان دیگر لازم نیست هنگام استفاده از جکوزی نگران مشکلات بهداشتی جکوزی های عمومی باشید.

نکات مهم در انتخاب وان جکوزی برای اتاق خواب

نوع و شکل وان جکوزی که در اتاق خواب نصب میکنید در دکوراسیون و تجربه شما در استفاده از جکوزی تاثیر دارد پس باید با دقت زیادی این انتخاب را انجام دهید. برخی از نکات مهم که باید در هنگام انتخاب وان جکوزی خود رعایت کنید:

  • اقدامات لازم پیش از نصب وان جکوزی در اتاق خواب را انجام دهید.
  • وان جکوزی نباید خیلی جاگیر و بزرگ باشد، مخصوصا اگر اتاق خواب بزرگی ندارید. مسیر رفت و آمد و محل قرار دادن سایر وسایل نباید گرفته شود.
  • در انتخاب شکل وان جکوزی خود دقت کنید. با توجه به نقشه اتاق خواب وان جکوزی گوشه ای، مستطیلی، تک نفره، دونفره و… را انتخاب کنید.
  • بودجه خود را دقیقا مشخص کنید و با توجه به آن بهترین انتخاب را انجام دهید. گران ترین گزینه همیشه بهترین انتخاب نیست.
  • وان جکوزی در جنس های مختلف مثل فایبرگلاس، آکریلیک، بتن و… تولید میشود، جنسی را انتخاب کنید که مقاوم و با دکوراسیون و شرایط اتاق خوابتان هماهنگ باشد.
  • هنگام انتخاب وان جکوزی برای اتاق خواب خود امکانات اضافی مثل سیستم صوتی و ماساژ را در نظر داشته باشید و تصمیم بگیرید که آیا به آنها نیاز دارید یا نه.
  • حتما وزن وان جکوزی را با آب داخل آن اندازه بگیرید، مخصوصا اگر در آپارتمان زندگی میکنید.
  • جکوزی هایی را خریداری کنید که عایق بندی خوبی دارند، این نوع جکوزی ها انرژی کمتری مصرف میکنند در نتیجه در آینده هزینه کمتری خواهند داشت.
  • سعی کنید از برند های معتبر و شناخته شده مانند آیرال خرید کنید.
  • وضعیت خدمات پس از فروش و گارانتی وان جکوزی را در نظر بگیرید.
  • در صورت امکان نظر کسانی که از مدل وان جکوزی مورد نظرتان استفاده کرده اند را بپرسید.
به قیمت خرید کن!
خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ...
ارزانترین قیمت

انواع وان جکوزی برای اتاق خواب

وان جکوزی ها در انواع مختلف وجود دارند. برای انتخاب یک وان جکوزی مناسب برای اتاق خواب بهتر است با انواع آنها آشنا شوید.

وان جکوزی تک نفره برای اتاق خواب

جکوزی تک نفره در رنگ ها و با مواد و امکانات مختلف مخصوص یک نفر ساخته میشوند و به دلیل جمع و جور بودن برای نصب در اتاق خواب گزینه مناسبی هستند. توصیه میشود برای اتاق خواب های کوچک از وان جکوزی های بزرگ استفاده نکنید.

وان جکوزی تک نفره

وان جکوزی دونفره برای اتاق خواب

وان جکوزی دونفره هم ابعاد متوسط و خوبی دارد و امکان استفاده همزمان توسط دونفر را دارد. اگر وان جکوزی بزرگتر را ترجیح میدهید و فضای کافی برای آن دارید این گزینه انتخاب خوبی برای شماست. جکوزی های دونفره هم در طرح و شکل های مختلف متناسب با هر سلیقه ای تولید میشوند.

جکوزی دونفره

وان جکوزی چند نفره (4 تا 6 نفره)

جکوزی بزرگ با آپشن زیاد همانطور که از نام آن مشخص است میتواند در ابعاد بزرگ با امکانات جانبی زیادی مانند سیستم نورپردازی و صوتی داشته باشد. این جکوزی ها طراحی بسیار لوکسی دارند اما معمولا قیمت بالاتری هم دارند. اگر جکوزی های چند نفره بزرگ (جکوزی 4 نفره، جکوزی 6 نفره، جکوزی 8 نفره) با ظاهر زیبا را میپسندید این جکوزی ها برای اتاق خواب شما مناسب هستند.

جکوزی 8 نفره

اشکال مختلف وان جکوزی در اتاق خواب

وان جکوزی ها در شکل های مختلف تولید میشوند که هر کدام از آنها برای دکوراسیون و متراژ خاصی استفاده میشوند. مستطیل یکی از شکل های پرفروش وان جکوزی میباشد که به دلیل طراحی ساده و کارآمد پرطرفدار است. وان جکوزی مستطیلی در اندازه های مختلف موجود است و به راحتی امکان استفاده در هر اتاق خوابی را دارد، معمولا در کنار دیوار قرار میگیرد و جای زیادی اشغال نمیکند.

از طرف دیگر وان جکوزی دایره ای برای فضا های بزرگتر مناسب است و میتواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو بسیار جذاب هم در نظر گرفته شود. وان جکوزی گوشه ای که مناسبترین شکل برای اتاق های کوچکتر است به راحتی در گوشه اتاق جا میگیرد و حالت مثلثی دارد. این نوع وان جکوزی زیبا و کم جاست. وان جکوزی بیضی شکل هم بیشتر در دکوراسیون های مدرن و به صورت تک نفره استفاده میشود. همچنین وان جکوزی های چندضلعی معمولا در سایز های بزرگتر و به صورت سفارشی ساخته میشوند.

جکوزی برای اتاق خواب قیمت خوب

قیمت وان جکوزی اتاق خواب

هزینه های خرید وان جکوزی در اتاق خواب میتواند با توجه به نوع جکوزی، اندازه، شکل، ویژگی های اضافی و… بسیار متفاوت باشد و بدون مشخص کردن آنها نمیتوانیم قیمت ثابتی تعیین کنیم. جنس وان جکوزی تاثیر زیادی در قیمت آن دارد، مثلا جکوزی های فایبرگلاس و اکریلیکی قیمت پایینتری دارند و معمولا پیش ساخته هستند. امکانات وان جکوزی مثل ماساژور و نورپردازی هم در قیمت آن تاثیر دارد. برند سازنده وان جکوزی هم در قیمت آن تاثیر دارد و باید تولید کننده ای را انتخاب کنید که بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه دهد. آیرال به عنوان یک تولید کننده معتبر انواع وان جکوزی مخصوص اتاق خواب به دو صورت سفارشی و آماده با حذف واسطه ها بهترین و ارزانترین محصولات را به شما ارائه میدهد. کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا قیمت دقیق محصولات در اختیار شما قرار بگیرد.

وان جکوزی

مزایای داشتن وان جکوزی در اتاق خواب

نصب وان جکوزی در اتاق خواب مزایای زیادی دارد. در ادامه به برخی از آنها میپردازیم:

  • دسترسی آسان
  • ایجاد فضای آرامش بخش شخصی
  • بهبود کیفیت خواب
  • ظاهر و دکوراسیون زیبای اتاق خواب
  • بهره مندی از امکانات اتاق حین استفاده
  • استراحت و ریلکسیشن در اتاق

دسترسی آسان

وقتی که وان جوزی در اتاق خواب داشته باشید میتوانید خیلی راحت در هر ساعتی از شبانه روز از آن استفاده کنید و نیاز به مراجعه به جکوزی های عمومی یا رفتن به حمام خود ندارید. جکوزی به دلیل داشتن فواید درمانی اگر در اتاق ورزشکاران، بیمارانی که به این فواید نیاز دارند یا افراد کم توان نصب شود بسیار مفید خواهد بود.

ایجاد فضای آرامش بخش شخصی

از مزایای دیگر نصب وان جکوزی در اتاق خواب به وجود آمدن یک فضای خصوصی و مناسب برای استفاده از آن است. شما میتوانید داخل اتاق خواب خودتان که در آن احساس راحتی میکنید از همه فواید جکوزی بهره مند شوید و برای این کار نیاز به ماندن طولانی مدت در حمام نداشته باشید.

بهبود کیفیت خواب

اگر یک وان جکوزی در اتاق خواب خود داشته باشید به راحتی میتوانید قبل از خواب از آن استفاده کنید. استفاده از جکوزی درست قبل از خوابیدن باعث بالا رفتن کیفیت خواب و حل شدن مشکل بی خوابی و کم خوابی شود. کاهش اضطراب و ریلکسیشن که از فواید دیگر جکوزی است میتواند در تجربه کردن خواب راحت و عمیق به شما کمک کند. همچنین بدن بعد از حمام آب گرم، سرد میشود، به همین دلیل زودتر به خواب میرود.

ظاهر و دکوراسیون زیبای اتاق خواب

با نصب وان جکوزی در اتاق خواب یک فضای شخصی زیبا و مدرن برای خودتان ایجاد میکنید. وان جکوزی در طرح ها و مدل های مختلف تولید میشود و میتواند با هر دکوراسیونی هماهنگ شود. اضافه کردن جکوزی مناسب به اتاق خواب میتواند تاثیر زیادی در طراحی داخلی و دکوراسیون شما داشته باشد و زیبایی چشمگیری به آن ببخشد.

جکوزی برای اتاق خواب

بهره مندی از امکانات اتاق حین استفاده

داشتن امکاناتی مثل نورپردازی رنگی یا ملایم، گل و گیاه، سیستم صوتی، تماشای تلویزیون و… ممکن است هنگام استفاده از جکوزی در حمام امکان پذیر نباشد، اما با نصب وان جکوزی در اتاق خواب میتوانید از آنها بهره بگیرید.

استراحت و ریلکسیشن در اتاق

از بزرگترین مزایای نصب وان جکوزی در اتاق خواب قابلیت استراحت و ریلکس کردن در آن بعد از یک روز پرکار و خسته کننده است. استفاده از ماساژ و امکانات دیگر جکوزی هنگام خستگی بدون نیاز به دور شدن از اتاق خواب خودتان به آرامش ذهنی و رفع گرفتگی عضلات شما کمک میکند.

چالش های داشتن وان جکوزی در اتاق خواب

نصب وان جکوزی در اتاق خواب علاوه بر مزایای زیادی که دارد میتواند چالش هایی هم داشته باشد که باید قبل از خرید آنها را بشناسید. در ادامه به برخی از این چالش ها اشاره میکنیم:

مرطوب شدن فضای اتاق خواب

اکر اتاق خواب شما تهویه مناسب نداشته باشد استفاده از جکوزی داخل آن میتواند باعث مرطوب شدن فضا شود. رطوبت زیاد میتواند باعث آسیب دیدن برخی وسایل و رشد قارچ و باکتری ها در محیط شود. همچنین امکان دارد رطوبت باعث ایجاد بوی نامطبوع شود. بنابراین تهویه مناسب باید در نظر گرفته شود.

هزینه خرید و نصب

اگر نیاز به ایجاد تغییراتی مثل لوله کشی برای نصب وان جکوزی در اتاق خواب داشته باشید باید هزینه ای برای آماده سازی محیط و نصب وان جکوزی بکنید. همچنین جکوزی با توجه به اینکه هر چند وقت یکبار از آن استفاده میکنید آب و برق مصرف میکند که هر کدام هزینه دارند. تعویض فیلتر ها و سرویس وان جکوزی هم هزینه جداگانه دارد.

محدود شدن فضای اتاق خواب

اگر بدون توجه به مقدار فضای اتاق خواب خودتان وان جکوزی نصب کنید احتمال دارد با مشکل کمبود فضا روبرو شوید. قبل از نصب وان جکوزی از داشتن فضای کافی مطمئن شوید و اندازه و مدل مناسب فضایی که دارید انتخاب کنید. مشخص کنید وسایل دیگر اتاق خواب را کجا قرار است بچینید و دکوراسیون خود را طوری طراحی کنید که اتاق خوابتان کوچک نشود.

ایجاد سر و صدا

اگر وان جکوزی شما کیفیت پایین داشته باشد یا دچار خرابی و فرسودگی شود با مشکلاتی مثل صدای ناهنجار و آزار دهنده پمپ روبرو میشوید. با توجه به اینکه وان جکوزی در اتاق خواب قرار میگیرد اطمینان حاصل کنید که پمپ آن صدای اضافی تولید نمیکند.

وان جکوزی

خرید وان جکوزی آیرال مخصوص اتاق خواب

با توجه به وجود برندهای مختلف سازنده این کالا در بازار بهتر است قبل از خرید حتما یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید. از خدمات مجموعه آیرال، تولید باکیفیت ترین محصولات از جمله وان جکوزی های مخصوص اتاق خواب به قیمت درب کارخانه است. تمامی کالاهای مجموعه تضمین شده هستند پس نگران نباشید و همین الان وان جکوزی مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید، برای دریافت لیست قیمت و اطلاعات بیشتر از راههای ارتباطی موجود در سایت استفاده کنید. اگر در انتخاب کالای مورد نظر خود دچار مشکل شدید یا مدل مورد نظر خود را پیدا نکردید با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان استفاده کنید و وان جکوزی خاص مد نظر خودتان را سفارش بدهید.

خواندنی ها

تماس با آیرال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =