نورپردازی وان جکوزی به صورت حرفه ای و شیک

یکی از تفریحات دلچسب آدم ها که میتواند خستگی های روزانه را از تن به در بکند و نشاط و شادی به وجود آورد، رفتن به استخر و آب تنی است. تصور کنید که در حمام منزل خودتان وان یا جکوزی دارید که با نورپردازی جذاب این حس آرامش را به شما القا میکند. علاوه بر اینکه حس نشاط به شما می دهد دیگر دغدغه استخر رفتن و بهداشتی نبودن آن را نیز نخواهید داشت زیرا جکوزی شخصی و تمیز خودتان را دارید که با سلیقه خودتان چیدمان و نورپردازی شده است و هر زمان اراده کنید میتوانید از آن استفاده کنید.از نظر روانشناسان رنگ ها در ایجاد حس آرامش بسیار تاثیر گذارند. بنابراین در استخر و همچنین در وان و جکوزی از نورهای سبز، آبی و هر رنگ دلخواه دیگر برای ایجاد آرامش بیشتر استفاده می شود. امروزه با نورپردازی های زیبا و متنوع در جکوزی استقبال جوانان برای استفاده از آن بسیار افزایش یافته است در ادامه در مورد نورپردازی جکوزی بیشتر خواهیم خواند. با انتخاب و خرید جکوزی قیمت مناسب آیرال امکان اضافه کردن آپشن نورپردازی و هالوژن برای شما وجود خواهد داشت. در صورت تمایل زمان ثبت سفارش با کارشناسان ما این مورد را در میان بگذارید.

به قیمت خرید کن!
خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ...
ارزانترین قیمت

نورپردازی در وان جکوزی

نورپردازی یکی از دغدغه های همیشگی ما انسان هاست. همچنین نورپردازی جکوزی یا وان حمام ساده همیشه مورد استقبال افراد قرار میگیرد. استفاده از نور در محیط حمام که شامل وان یا جکوزی است علاوه بر زیبایی که به محیط میدهد، در خود جکوزی نیز نورپردازی به کار می رود. حتما به استخرهایی که این ویژگی هارو دارند رفته اید که از نور هم برای روشن کردن محیط و هم داخل استخر برای مشاهده جزئیات زیر آب استفاده می کنند. نورپردازی جکوزی دید بهتری از زیر آب به ما میدهد. درواقع نور در ایجاد ایمنی زیر آب بسیار نقش دارد. عمق آب، جزئیات داخل جکوزی با نورپردازی قابل مشاهده است و همچنین با استفاده از نور میتوان آب را به رنگ دلخواه خود درآورد.

نور وان جکوزی

تنوع نورپردازی وان جکوزی

نصب جکوزی در حمام های مدرن علاوه بر کاربردش نماد تزئینی و تجمل به حساب می آید که نیازمند نورپردازی است. انجام چنین کاری جلوه بهتری به داخل حمام و جکوزی می دهد. از انواع نور از جمله نور گسترده، نقطه ای، سقفی، دیواری یا نور مخفی میتوان در حمام برای نورپردازی وان جکوزی استفاده کرد. چراغ های رشته ای، هالوژنی و LED انواعی از چراغ هایی هستند که در نورپردازی وان جکوزی و استخر استفاده می شود. با این تفاوت که چراغ های رشته ای دیگر قدیمی شده اند و راندمان پایین و عمر کمتری دارند. لامپ‌های هالوژنی از راندمان خوبی برخوردارند، عمرشان بالا تر است و روشنایی زیادی ایجاد می‌کنند. چراغ‌های LED از دو نوع قبلی طول عمر و راندمان بالاتری دارند و نوری که تولید میکنند نفوذ بیشتری در آب دارد. قیمت آن بالاتر است ولی در عوض تنوع رنگی این لامپ ها بیشتر است.

اصول نورپردازی وان جکوزی

نورپردازی وان جکوزی مانند هر فضای دیگر، نیازمند اقدامات مناسب برای استفاده بهتر از فضا است. میزان نور زیاد در حمام باعث خسته شدن چشم ها می شود و آرامش را از بین میبرد و بالعکس اگر حمام نیمه تاریک باشد خستگی ذهن را به دنبال خواهد داشت. اگراز نورپردازی مناسب در محیط وان جکوزی بهره ببریم، محیطی رویایی و آرامش بخش بوجود خواهد آمد. استفاده کردن از لامپ و هالوژن‌هایی که رنگهای آرامش بخش دارند روی اصول باید انجام شود که نتیجه عکس ندهد.

نورپردازی وان جکوزی

نور نقطه ای سقفی مناسب

برای محیط حمام، نور نقطه ای سقفی مناسب است که بالای سر شخص باشد و ایجاد سایه نکند. اما با توجه به مدرن بودن وان جکوزی برای روشنایی این قسمت باید توجه بیشتری به جزئیات شود. برای مثال نمی توان از نور زیاد بالای سر شخص که در جکوزی دراز کشیده استفاده کرد. همچنین اگر قصد استفاده از تعداد زیادی لامپ برای نورپردازی دارید، بهتر است لامپ های کوچکتر با تعداد بیشتر به کار رود.

همچنین مطالعه عطرهای مورد استفاده در جکوزی برای استفاده لذت بخش تر از جکوزی و اسپا مفید خواهد بود.

همانطور که در ابتدا گفتیم کسانی که به دنبال آرامش هستند در نورپردازی از رنگ آبی و سبز استفاده کنند. همچنین طبق اصول روانشناسی لامپ های قرمز برای ایجاد هیجان و انرژی بالا استفاده می شوند. میتوانید از چراغ های زرد رنگ و حتی هفت رنگ استفاده کنید. بنابراین با مشورت گرفتن از متخصصین این امر میتوانید به حس دلخواه خودتان برسید.

جکوزی 2 نفره
جکوزی دو نفره آیرال

جکوزی دونفره با شکل هندسی مستطیل در بین استفاده کنندگان بسیار محبوب است. این جکوزی مستطیل محبوب، پرفروش و کاربردی در ابعاد مختلف تولید می شود.با این جکوزی میتوانید حمامی شیک و زیبا طراحی کنید و از استفاده آن لذت ببرید.

هالوژن در نورپردازی وان جکوزی

میتوان از نورپردازی در دیواره های جکوزی یا در کف آن استفاده کرد. بسیار مهم است که این هالوژن ها در چه فاصله ای از همدیگر قرار گیرند و به چه رنگ هایی باشند و برای ایجاد حس رویایی قرار است آب را به چه رنگ هایی در بیاورند. میتوان از هالوژن هایی استفاده کرد که تغییر رنگ بدهند یا به صورت ثابت و تک رنگ باشند. تصور کنید استفاده از جکوزی که پرشده از آب گرم و رنگ دلخواه شما را هم دارد، چقدر می‌ تواند آرامش بخش باشد و استرس و اضطراب روزانه را از شما دور کند.

نورپردازی جکوزی

نکات ایمنی در نورپردازی وان جکوزی

طبق قوانین در سیم کشی برق، دو شاخه برق وان جکوزی باید به یک پریز جداگانه وصل شود. پریز برق جکوزی باید در فاصله 3 -3.5 متری این دستگاه در مکان بدون رطوبت قرار بگیرد و ارتفاع آن مناسب باشد. برای ایمنی بیشتر در سیم کشی برق جکوزی کلید محافظ جان نیز تعبیه می شود که بسیار حیاتی و مهم است. این کلید در مواقع اتصال به گونه ای عمل میکند که برق اصلی وان جکوزی را قطع می کند. حتما قبل از استفاده از وان جکوزی دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید تا از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری شود.

اهمیت نورپردازی وان جکوزی

نورپردازی وان جکوزی از آن جهت مورد توجه است که در درجه اول خود جکوزی وسیله تزئینی است که زیبایی بصری در حمام ایجاد میکند (البته علاوه بر فواید درمانی بسیاری که دارد). بنابراین با نورپردازی این زیبایی بیشتر به چشم خواهد آمد. از طرفی استفاده از وان جکوزی زمان طولانی تری نسبت به استفاده از دوش دارد. یعنی فرد برای استحمام داخل جکوزی وقت بیشتری صرف خواهد کرد. پس باید فضای داخل حمام و داخل جکوزی قابل تحمل و لذت بخش باشد. از روشنایی خوبی برخوردار باشد و آرامش فرد را به ارمغان بیاورد. علاوه بر آن برای جلوگیری از لیز خوردن با نورپردازی دید بهتری از محیط بوجود خواهد آمد. نکته ای که باید به آن توجه کرد و در نورپردازی جکوزی تاثیر زیادی دارد، رنگ به کار گرفته شده در محیط حمام است. اگر در حمام رنگ غالب اشیاء، کاشی ها، کمد و … روشن باشد نور کمتری برای نورپردازی احتیاج است. همچنین اگر در فضای حمام پنجره بزرگی وجود داشته باشد که در طول روز نور طبیعی مناسبی به شما میدهد میتوانید نور کمتری استفاده کنید. درآخر اگر از رنگ تیره در حمام استفاده شده باشد، باید نور بیشتری به کار ببرید.

پیشنهاد میکنیم مقاله 15رنگ سرویس بهداشتی و حمام را مطالعه کنید. مقاله جامع در مورد رنگ های جذاب و شیک که میتوانید در طراحی سرویس بهداشتی و حمام از آن ها استفاده کنید.

نورپردازی جکوزی خانگی آیرال

نورپردازی در جکوزی های آیرال

در این مقاله سعی شده است که در مورد نورپردازی وان جکوزی و انواع آن اطلاعات کلی به شما داده شود. برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر میتوانید با متخصصین این امر در شرکت آیرال در ارتباط باشید تا با راهنمایی آنها انتخابی بهتر و مناسبتر برای جکوزی خود داشته باشید. همچنین میتوانید در سایت از تمامی محصولات این شرکت اعم از وان، جکوزی، اسپا و کابین دوش آیرال دیدن کنید و طبق سلیقه خود حمامتان را طراحی کنید. آیرال تولیدکننده وان جکوزی است بنابراین تمامی جکوزی های آیرال قابلیت شخصی سازی و اجرای نورپردازی حرفه ای را دارند. جکوزی هایی که دارای هالوژن هستند برای کودکان میتوانند بسیار جذاب باشند. فوتوتراپی یا هلیوتراپی، نور درمانی و رنگ درمانی از قابلیت های جذاب دیگر هالوژن ها است. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =