کابین دوش در فضای باز و کنار استخر {ایده و اجرا} 2024

نصب و اجرای کابین دوش در فضای باز

امروزه طراحی های مختلفی برای داشتن حمام مدرن صورت می گیرد برای این منظور امکانات متعددی برای داشتن یک حمام زیبا و با کاربری بهینه نیاز است. یکی از این امکانات کابین دوش است. کابین دوش نه تنها در حمام بلکه در فضاهای باز نیز قابل نصب و استفاده است. یکی از خاص ترین طراحی های حمام، طراحی در فضای بیرون با کابین دوش است که این امکان را به فرد می دهد تا در فضای باز مثل باغ و تراس دوش بگیرد. کابین دوش فضای باز با طراحی خاصی که دارد تجربه متفاوتی از استحمام کردن را برای فرد بوجود می آورد. در ادامه راجع به این محصول بیشتر توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

ویژگی ها و خصوصیات کابین دوش فضای باز

کابین دوش فضای باز را می توان در فضاهای باز از جمله باغ، تراس و غیره نصب کرد. کابین دوش ها اغلب از جنس شیشه ساخته می شوند و فضای داخل آن قابل رویت است. برای حفظ حریم شخصی در فضاهای باز می توان از شیشه های مات و طرح دار استفاده کرد. البته انتخاب کابین دوش برای فضای باز به سلیقه و نیاز شما وابسته است.

به قیمت خرید کن!
خرید بدون واسطه پارتیشن و کابین دوش حمام با امکان ساخت در ابعاد سفارشی...
ارزانترین قیمت

از ویژگی های دیگر کابین دوش فضای باز داشتن پوشش ضد چربی و آب است. این پوشش برای حفظ زیبایی شیشه و راحتی شستشوی آن بسیار مهم است. اگر قصد نصب کابین دوش برای فضای باز دارید باید توجه داشته باشید که سیستم تخلیه آب و لوله کشی، لوازم و امکانات دیگر را نیز باید در نظر داشته باشید. با نصب این امکانات شما می توانید حتی وسط یک باغ حمام کنید و از بودن در طبیعت لذت ببرید.

مزایای کابین دوش فضای باز

تفکیک فضا

یکی از مزیت های کابین دوش فضای باز تفکیک فضا است. برای مثال اگر در باغ جکوزی یا استخر دارید، نصب کابین دوش در فضای باز باغ محل دوش گرفتن را از سایر بخش ها جدا می سازد و مانع از پاشش آب و کف به سایر قسمت های باغ می شود. همچنین با نصب نوع مات و استفاده از شیشه سندبلاست در پارتیشن حمام باعث ایجاد حس امنیت و حفظ حریم شخصی نیز خواهد شد.

حفظ حرارت داخل کابین در صورت نیاز

نصب کابین دوش در فضای باز باعث می شود تا دما در داخل کابین حفظ شده و دمای فضای باز اطراف کابین بر دمای داخل کابین موثر نبوده و استحمام را لذت بخش تر سازد. البته در صورتی که بخواهید به صورت بسته طراحی شود. در غیر این صورت میتواند تا حد زیادی اطراف کابین باز باشد.

طراحی مدرن و زیبا

کابین دوش ظاهری زیبا و بسیار لاکچری دارد و در فضایی که قرار می گیرد حس مدرنیته و لوکس را القا می کند.

کابین دوش در فضای باز

نور بهتر برای استحمام

مسلما استفاده از شیشه در اطراف دوش نور بهتری نسبت به حضور دیوار در اطراف دوش خواهد داشت. شیشه نور را از خود عبور داده و فضای داخل وان را روشن می سازد و این مورد در مورد کابین دوش فضای باز نیز صدق می کند.

نظافت راحت دوره ای

یکی دیگر از مزیت های کابین دوش فضای باز خاصیت ضدلکه شیشه آن است که به راحتی می توان آن را در فضای باز قرار داده و به صورت دوره ای و خیلی آسان و سریع آن را تمیز کرد.

عدم نفوذ آب به سایر بخش ها

کابین دوش فضای باز این مزیت را دارد که آب دوش فقط در فضای داخل آن ریخته شده و سایر قسمت های باغ یا فضاهای باز لیز نشود. ممکن است در اطراف کابین، تجهیزات دیگری مانند وان جکوزی نصب شود.

خرید کابین دوش فضای باز

انتخاب و خرید کابین دوش فضای باز، باید با سلیقه و محیط شما مطابقت داشته باشد. به همین منظور قبل از خرید بهتر است مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و با متخصصین این زمینه مشورت کنید. بررسی جنس شیشه، ابعاد کابین، مواد ساخت، قیمت، مدل و سایر جزئیات دیگر از عواملی هستند که باید در خرید کابین دوش فضای باز به آنها دقت کنید. برای انتخاب بهترین محصول از نمونه‌های مختلف دیدن کنید تا گزینه مناسب برای نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

تماس با آیرال

از دیگر عوامل مهم که باید در انتخاب به آن توجه داشته باشید ساختار شیشه ای کابین دوش است. اگر می خواهید حریم خصوصی شما حفظ شود بهتر است از مدل های دیگر کابین دوش که دارای شیشه مات و طرح دار و یا رنگی هستند استفاده کنید. برای داشتن انتخابی صحیح پیشنهاد می کنیم با مشاورین ما در گروه آیرال تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در زمینه انتخاب و خرید مناسب بهره ببرید.

استفاده از چوب در ساخت کابین دوش فضای باز

یکی از ایده های منحصر به فرد در ساخت کابین دوش فضای باز که مخصوص باغ است استفاده از چوب ترموود در بدنه آن است. بدنه چوبی باعث ایجاد هماهنگی با عناصر باغ می شود و حسی طبیعی و زنده ایجاد می کند. چوب ترموود مقاوم در برابر رطوبت و حشرات است و از این رو می توان در ساختار کابین دوش از آن استفاده کرد بدون اینکه دچار پوسیدگی شود. این محصول با محیط طبیعی انطباق داشته و جلوه زیبایی در محیط باغ ایجاد خواهد کرد.

تاثیر کابین دوش فضای باز بر قیمت ملک

استفاده از کابین دوش در محوطه باغ ویلا، تراس و یا اتاق یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت ملک است و در واقع ارزش آن را بالاتر می برد. معمولا در کنار کابین دوش فضای باز افراد از وان جکوزی نیز استفاده می کنند که به عنوان امکانات لوکس باغ ویلا و حتی خانه های آپارتمانی محسوب می شود.

نصب و اجرای کابین دوش در فضای باز

دوش گرفتن در داخل کابین دوشی که در فضای باز قرار دارد به کاهش استرس ها و افزایش روحیه فردی کمک می کند. قرار داشتن این محصول در باغ ارتباط انسان با محیط طبیعی را افزایش می دهد که همین امر باعث ایجاد حس آرامش و انرژی مثبت می شود. به دلیل همین تاثیرات مثبتی که آب بازی در فضای باز دارد این محصول را مورد توجه بسیاری از افراد قرار داده است.

تهیه کابین دوش فضای باز از کارخانه

مشغله های کاری و ذهنی که امروزه افراد جامعه را درگیر کرده است باعث شده تا به فکر امکاناتی برای رفع این مشکلات و ایجاد آرامش و رهایی فکری باشیم. یکی از این موارد آبتنی است. بعد از یک روزکاری سنگین و دغدغه های ذهنی دوش گرفتن می تواند فشارهای روحی و جسمی را تا حدود زیادی کاهش دهد. از آنجایی که همه افراد به استخر دسترسی ندارند می توان شبیه سازی استخر در منزل را با به کارگیری جکوزی انجام داد. همچنین نصب کابین دوش در فضاهای باز می تواند حس خوشایندی هنگام دوش گرفتن بوجود آورد. استحمام در فضای باز به بهبود روحیه و افزایش کیفیت زندگی کمک می کند. این وسیله نه تنها در فصل تابستان بلکه در فصول سرد سال نیز قابل استفاده است زیرا از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و می تواند دمای داخل کابین را حفظ کند. برای تهیه پارتیشن حمام و کابین دوش به صورت مستقیم ار تولیدکننده با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

خواندنی ها

تماس با آیرال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =