بررسی جامع ویژگی‌ وان حمام خوب و با کیفیت

وان حمام

دوش گرفتن و حمام کردن بخشی جدا نشدنی از زندگی روزمره ما انسان ها در تمام دنیا است. اما دوش گرفتن سرپایی کجا و لذت آب تنی و استحمام در یک وان حمام خوب و با کیفیت کجا. از آن گذشته در سبک زندگی امروزی اهمیت زیبایی دکوراسیون خانه و به ویژه حمام بسیار زیاد است. تا جایی که در اکثر خانه ها علاوه بر زیبا سازی پذیرایی و دیگر بخش های خانه به زیبا سازی حمام نیز اهمیت داده می شود. وان حمام یکی از بهترین تجهیزات برای زیبا سازی فضای حمام است. همه ما می دانیم که دراز کشیدن در وان حمام چه آرامشی را برای روح و جسم ما به ارمغان می آورد. همچنین وان آب گرم مزایای بسیاری برای سلامت ما دارد. البته خرید وان حمام خوب و با کیفیت نیز لذت آب تنی را دوچندان می کند. از این رو قرار است در این مقاله از آیرال به بررسی جامع ویژگی های وان حمام خوب و با کیفیت بپردازیم. پس اگر شما هم قصد دارید تا برای حمام خانه خود وان حمام خریداری کنید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نماید تا اطلاعات کافی و مفیدی را در این خصوص کسب کنید.

وان حمام چیست؟

قبل از بررسی ویژگی های وان حمام خوب و با کیفیت ابتدا باید با مفهوم و کارایی وان حمام آشنا شوید. وان حمام درواقع حوضچه ای عمیق است که در ابعاد، شکل و جنس های متفاوتی تولید می شود. وان حمام دارای شیر آلات و دریچه تخلیه آب است. با گذاشتن درب پوش بر روی دریچه فاضلاب وان حمام می توانید وان را از آب گرم پر کنید و درون آن دراز بکشید. بدنه وان حمام از جنس های اکریلیک، فایبر گلاس، چدن، مس، سنگی و چوبی ساخته می شود. عمدتا وان حمام در شکل بیضی، مستطیل، دایره و مثلثی یا گوشه ای تولید می شود.

ویژگی یک وان خوب و با کیفیت

قبل از خرید وان حمام باید بدانید که یک وان خوب و با کیفیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد. در ادامه به برخی از ویژگی های وان حمام خوب و با کیفیت اشاره خواهیم کرد.

وان

با ابعاد استاندارد و متناسب با نیاز مشتری موجود باشد

اولین مورد در انتخاب وان حمام خوب و با کیفیت توجه به ابعاد آن است. در واقع یکی از ویژگی های وان حمام خوب این است که ابعاد آن متناسب با اندازه حمام شما باشد. اگر حمام کوچکی دارید از خرید وان حمام بزرگ بپرهیزید. زیرا تمام فضای حمام شما را اشغال می کند و رسما وجود وان حمام بی فایده می شود. همچنین ظاهر حمام شلخته و تنگ می شود و ظاهری نه چندان دلچسب ایجاد می کند. موقعی می توانید ادعا کنید که وان حمام خوبی تهیه کردید که فضای کمی از حمام را توسط آن اشغال کنید تا هم از دیگر بخش های حمام خود استفاده کنید و هم از مزایای وان حمام خود بهره مند شوید. به این ترتیب زیبایی حمام شما نیز دوچندان می شود.

جنس بدنه باکیفیت و مقاوم داشته باشد

جنس بدنه وان حمام انواع مختلفی همچون مسی، چدنی، اکریلیک، فایبرگلاس، چوب، سنگ و کامپوزیت وجود دارد. تمامی این جنس ها از مزایا و معایب خاصی برخوردار هستند. اما به طور کلی جنس بدنه وان حمام خوب و با کیفیت باید مقاوم، زیبا، درخشان،  ضد باکتری و ضد میکروب باشد. جنس ورق ABS  اکریلیک آنتی باکتریال برای ساخت بدنه یک وان حمام خوب و با کیفیت بسیار مناسب است. زیرا در برابر باکتری و میکروب کاملا مقاوم است و همچنین در برابر خراشیدگی، ضربه و مواد شوینده نیز مقاومتی عالی دارد. از جهتی دیگر به کار گیری ورقه ABS اکریلیک آنتی باکتریال در وان حمام موجب بالا رفتن طول عمر آن نیز می شود و به طور میانگین تا 15 سال وان حمام شما بازدهی خواهد داشت.

شیر آلات به روز در رنگ های متنوع داشته باشد

وان حمام خوب و با کیفیت باید از شیر آلات با کیفیتی نیز برخوردار باشد. شیر آلات و یراق آلات وان حمام به دلیل اینکه به طور مستمر با آب در تماس است باید از جنس و کیفیتی خوبی برخوردار باشند تا دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشوند.

وان خوب باید پایه های مستحکم داشته باشد

از دیگر ویژگی های وان حمام خوب و با کیفیت وجود پایه های محکم، با کیفیت و زیبا در آن است. وان حمام از آب پر می شود وعلاوه بر آن فرد مصرف کننده نیز داخل وان حمام دراز می کشد. پس پایه های وان حمام باید به قدری استحکام داشته باشد که تحمل وزن بالا را داشته باشد. زیبایی و رنگ مناسب  پایه های وان حمام نیز بسیار مهم است.

 آب را بتواند گرم نگه دارد

یکی از ویژگی های یک وان حمام خوب و با کیفیت این است که این محصول بتواند آب را در طی مدت زمان استفاده به خوبی گرم نگه دارد و و دمای آب را سریع کاهش ندهد.

وان

نظافت وان باید آسان و سریع انجام شود

وان حمام خوب و با کیفیت باید به گونه ای باشد که به راحتی تمیز شود. وان حمام اکریلیک و فایبر گلاس ضد باکتری و ضد خراش بوده و از این جهت می توانید خیلی آسان با دستمالی مرطوب و یا فرچه ای نرم توسط  مواد شوینده مناسب، بدنه وان حمام را تمیز و ضد عفونی کنید.

وزن سبک و قابل قبول داشته باشد

یک وان حمام خوب و با کیفیت باید از وزن مناسبی برخوردار باشد. در واقع وان حمام نباید آنقدر سنگین باشد که در حمل ونقل و نصب آن دچار مشکل شویم. به طور مثال وان حمام آکریلیک و فایبر گلاس از انواع وان حمام های سبک وزن هستند و حمل و نقل آن ها بسیار آسان است. همچنین نصب راحتی هم دارند. اما وان حمام چدن و مس بسیار سنگین وزن هستند و برای حمل و نقل آنها مجبورب به صرف هزینه های بسیار می شویم. از آن گذشته این نوع از وان حمام ها قیمت گرانی هم دارند.

گارانتی و خدمات پس ار فروش معتبر داشته باشد

وان حمام خوب و با کیفیت باید دارای گارانتی و ضمانت باشد. به طور کلی ضامن اصالت یک محصول گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش آن است. اگر قصد دارید وان حمام با کیفیت خریداری کنید حتما در این مورد تحقیق کنید و وان حمامی تهیه کنید که دارای گارانتی باشد. شرکت آیرال برای تمامی انواع وان حمام و دیگر محصولات خود 5 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

قیمت مناسب از ویژگی های بارز یک وان حمام خوب است

در آخر مهم ترین ویژگی وان حمام خوب و با کیفیت این است که در حین کیفیت بالای خود از قیمتی مناسب نیز برخوردار باشد تا تمامی مشتریان بتوانند با توجه به بودجه خود یک وان حمام خوب و قیمت مناسب خریداری کنند. شرکت آیرال در ساخت وان حمام خود از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده می کند. جنس بدنه وان حمام آیرال از ورقه های ABS اکریلیک آنتی باکتریال است. همان طور که قبل تر اشاره کردیم این جنس در برابر میکروب، باکتری و خراش مقاومتی عالی از خود نشان می دهد. با تمام این ویژگی ها قیمت وان حمام آیرال بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و شما عزیزان می توانید بهترین وان حمام را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. در صورت تمایل برای ثبت سفارش با کارشناسان بخش فرشو ما در ارتباط باشید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =