10 مدل وان جکوزی لاکچری و شیک + تصویر حتما ببینید!

وان جکوزی لاکچری و شیک

وان جکوزی یک وسیله شیک و لاکچری است که در انواع مدل ها تولید می شود. افراد با هر سلیقه ای و هر سبک دکوراسیونی که می خواهند برای طراحی حمام به کار ببرند می توانند جکوزی دلخواه و متناسب با خواسته خود را تهیه کنند. مدل های متفاوتی از جکوزی در بازار عرضه شده است که اگر قصد خرید دارید باید در مورد خصوصیات و ابعاد آن اطلاعات کافی داشته باشید.

به همین منظور با مطالعه 5 دقیقه ای و آشنایی با 10 مدل از وان جکوزی های پرطرفدار، شیک و زیبا و با مقایسه بین آنها (ابعاد، اندازه و جنس) انتخاب درست تری میتوانید داشته باشید. همچنین میتوانید جکوزی متناسب با محیط حمام خود و نوع سبک دکوراسیون خود را انتخاب کنید. ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

1. وان جکوزی یک نفره  لاکچری | فوق العاده زیبا و شیک

یکی از مدل های شیک از وان جکوزی که با ظرفیت یک نفره طراحی شده است مدل چهار گوش و به شکل مستطیلی است که میتواند در ابعاد 80*150 سانتی متر و با ارتفاع 64 سانتی متر ساخته شود. این وان جکوزی شیک و لاکچری برای حمام های کوچک خانگی می تواند گزینه خوبی باشد و جنس ورقه آن از ABS  اکریلیک سه لایه ساخته شده است. این محصول با کیفیت آنتی باکتریال بوده و پوشش زیرین آن از فایبرگلاس ساخته شده است. با توجه به کیفیت بالای بدنه و پوشش آن بسیار محکم است و به دلیل آنتی باکتریال بودن از تجمع باکتری بر سطح وان جلوگیری می شود که از نظر بهداشتی و سلامت پوست بسیار حائز اهیمت است. وان جکوزی یک نفره دارای رنگ سفید می باشد و شیرآلات آن با رنگ های متفاوتی میتواند طراحی شود.

وان جکوزی یک نفره  لاکچری | فوق العاده زیبا و شیک

یکی از ویژگی های مهم در جکوزی برخورداری از شاسی محکم و بادوام است. این محصول دارای شاسی استنلس استیل ضد زنگ است که کیفیت بالایی داشته و در مجاورت با آب دچار زنگ زدگی نمی شود.

به قیمت خرید کن!
خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ...
ارزانترین قیمت

2. جکوزی سه گوش و مدل گوشه | خاص و کم نظیر

یکی از مدل های لاکچری و شیک، جکوزی سه گوش و گوشه با ظرفیت تک نفره است که به صورت کنجی در گوشه ای از حمام می توان قرار داد. این مدل از جکوزی فضای کمی نسبت به سایر مدل ها اشغال می کند از این رو برای نصب در حمام آپارتمان ها و فضا های کوچک بسیار مناسب خواهد بود. جکوی سه گوش  را در کنج حمام می توان قرار داد و ابعاد آن به طور مثال میتواند 145*145 و با ارتفاع 55 سانتی متر باشد. این مدل از جکوزی دارای سطح آنتی باکتریال و هفت لایه پوشش مقاومتی فایبرگلاس است. بسیار مقاوم و شاسی ضد زنگ دارد و از موتور قدرتمندی برخوردار است.

جکوزی سه گوش و مدل گوشه

3. وان جکوزی جزیره | قابل استفاده در هر قسمت فضا

جکوزی جزیره یکی از شیک ترین مدل های جکوزی است که می توان آن را در هر قسمت از اتاق یا حمام که بخواهید بگذارید. جکوزی جزیره تک نفره میتواند در ابعاد 175*78 و با ارتفاع 58 سانتی متر باشد.جکوزی های مدل جزیره را می توان برای زیبایی بیشتر فضا کمی از دیوار فاصله داد و جلوه خوبی به فضا بخشید. رنگ بدنه این محصول سفید است و پنل اطراف وان از چوب ترموود پوشیده شده است که ظاهر آن را بسیار زیبا ساخته است. چوب ترموود مقاوم به رطوبت است و با محیط حمام سازگار است.

4. وان جکوزی دو نفره لاکچری | با ابعاد استاندارد

یکی از مدل های وان جکوزی زیبا و شیک، وان جکوزی دو نفره است که برای زوج ها بسیار مناسب است. این مدل دارای ظرفیت دونفره است و تجربه رمانتیک و شخصی برای زوج ها بوجود می آورد که می تواند بسیار لذت بخش باشد. جکوزی دو نفره یکی از پرفروش ترین نوع جکوزی است که دارای بدنه سفید بوده و ابعاد آن میتواند 175* 120 و با ارتفاع 65 سانتی متر باشد. این جکوزی لاکچری به راحتی تمیز می شود و آنتی باکتریال است. جکوزی دو نفره دو زیر سری برای قرار دادن سر دارد که زوجین می توانند با تکیه بر آن در وان دراز بکشند.

جکوزی دونفره

5. جکوزی چهارنفره لاکچری | استفاده با خانواده و دوستان

در فضاهای بزرگ مثل باغ ویلاها، پشت بام و تراس که نسبت به حمام های داخل منزل فضای بیشتری دارند می توان از مدل های دیگر جکوزی که ظرفیت بالاتری دارند استفاده کرد. یکی از این جکوزی های شیک و لاکچری جکوزی چهار نفره است که مربع شکل با ابعاد 150*150و با ارتفاع 90 سانتی متر میتواند ساخته شود. در این محصول پله هایی تعبیه شده است که به راحتی می توانید خود را به وان جکوزی برسانید.

وان جکوزی

جکوزی چهار نفره مربعی یکی از جذاب ترین مدل های جکوزی است که مجهز به تکنولوژی LED است و با نورپردازی های زیبا داخل آب لحظات رویایی را بوجود می آورد. ظرفیت چهار نفره این جکوزی این امکان را برای شما فراهم می سازد که همراه خانواده و دوستان از جکوزی لذت ببرید. پنل اطراف این جکوزی را با چوب ترموود ساخته اند تا زیبایی آن چند برابر شود.

جکوزی 4نفره

6. جکوزی گرد شش نفره | با ابعاد بزرگ و استاندارد

یکی دیگر از مدل های زیبا و لاکچری، جکوزی شش نفره است که با شکل هندسی گرد طراحی شده است. قطر این جکوزی 190 سانتی متر بوده و عمق آن 90 سانتی متر است. این جکوزی گرد برای شش نفر طراحی شده و محل نشستن برای شش نفر را دارد و همچنین دارای شش بالشتک یا زیر سری برای قرار دادن سر بر روی آن می باشد. به دلیل بزرگ بودن این جکوزی فضای بیشتری برای قرار گیری جت های بیشتر دارد و تجربه لذت بخشی را در کنار خانواده و دوستان فراهم می کند.

وان جکوزی گرد 6 نفره با بهترین قیمت و خرید ارزان

7. وان جکوزی شش نفره مستطیلی | خاص، زیبا و بزرگ

یکی دیگر از جکوزی های زیبا با ظرفیت شش نفره جکوزی مستطیلی شکل با ابعاد 150*210 و عمق 90 سانتی متر است. این جکوزی قابلیت نصب ال ای دی دارد و می توان نورپردازی با رنگ های متغیر داخل وان داشت و ظاهری رویایی به آب داخل جکوزی بخشید. جکوزی شش نفره ابعاد بزرگی دارد و مناسب فضاهای بسته با متراژ بالا و فضاهای باز مانند تراس، روف گاردن، حیاط، باغ و غیره است. این جکوزی از هفت لایه پوشش مقاومتی فایبرگلاس ساخته شده است و رنگ بدنه آن سفید است. شیرآلات این وان جکوزی بسیار با کیفیت هستند و می توان در انواع رنگ های رزگلد، نقره ای، طلایی و غیره آن را سفارش داد.

خرید جکوزی 6 نفره

8. جکوزی هشت نفره گرد فوق العاده لاکچری و کارآمد

یکی دیگر از وان جکوزی های مدرن و بزرگ خانوادگی جکوزی هشت نفره است. این مدل زیبا و لاکچری دایره ای شکل است و از ابعاد 200*200 و عمق 90 سانتی متر برخوردار است. این جکوزی آنتی باکتریال است و نظافت آن بسیار راحت است. این مدل یکی از وان جکوزی های لاکچری و شیک است که فضای داخل آن بزرگ بوده و می تواند به طور همزمان هشت نفر را در خود جا دهد. جکوزی هشت نفره مکانی مناسب برای تفریحات خانوادگی و دوستانه است که علاوه بر حمام کردن می تواند خاصیت ماساژ درمانی نیز داشته باشد که برای رفع خستگی ها و ایجاد آرامش بسیار مفید باشد.

وان جکوزی گرد هشت نفره در فضاز باز با پنل ترموود

9. جکوزی هشت نفره مستطیل | بزرگ و شیک

جکوزی هشت نفره که ابعاد آن به صورت 180*210 *90 سانتی متر امکان طراحی و ساخت دارد.

این محصول مستطیلی شکل است و داخل وان آن جت های زیادی تعبیه شده است تا آب را با فشار به تمام قسمت های بدن وارد کرده و عملیات ماساژ را انجام دهند. برای هر هشت نفر زیر سری و جای نشستن داخل وان تعبیه شده تا راحتی افراد را فراهم سازد. امکانات متعددی را می توان در این مدل از جکوزی نصب کرد از جمله انواع نورپردازی ها، سیستم صوتی و بسیاری امکانات دیگر که برای آگاهی از  آنها می توانید با مشاورین آیرال تماس بگیرید و از آنها مطلع شوید.

جکوزی طرح چوب 8 نفره ترموود آیرال

10. جکوزی آکواریومی و شیشه ای بسیار خاص و زیبا

از دیگر مدل های وان جکوزی لاکچری و شیک، جکوزی آکواریومی است همانطور که از نام آن پیداست این مدل مانند آکواریوم داخل وان را قابل مشاهده می سازد. به همین منظور یکی از پانل های آن از جنس شیشه ساخته شده است و جذابیت آن را افزایش داده است. از مدل های آکواریومی می توان به  تک نفره مستطیلی آکواریومی و همچنین جکوزی سه گوش آکواریومی اشاره کرد که از دیگر جکوزی های شیشه ای است که امکان طراحی و تولید دارد.

وان جکوزی لاکچری خرید با بهترین قیمت

با 10 مدل وان جکوزی لاکچری و شیک آشنا شدید که هر کدام ظرفیت ها و مزایای خود را دارند. برای حمام های ایرانی که اکثرا به صورت آپارتمانی و کوچک هستند باید متناسب با فضای حمام از جکوزی کوچک تر و جمع و جورتری استفاده شود. اما برای فضاهای بزرگتر پیشنهاد می کنیم حتما از جکوزی با ظرفیت های چهار، شش و هشت نفره استفاده کنید و از آن در کنار خانواده لذت ببرید. تمام جکوزی های معرفی شده در مطلب فوق قابلیت اضافه کردن آپشن های مختلف را دارند برای مثال آپشن هایی مانند نورپردازی، سیستم صوتی، دیجیتالی، سیستم تصفیه آب،جت مخفی و بسیاری آپشن های دیگر را می توان اضافه کرد. نکته مهمی که باید بعد از تهیه جکوزی و نصب آن توجه داشته باشید نگهداری و تعمیر به موقع جکوزی است. برای اینکه عملکرد جکوزی همواره در سطح عالی باشد در نگهداری و حفظ آن باید نهایت دقت را داشته باشید. شما می توانید علاوه بر این 10 مدل جکوزی لاکچری و زیبا، از مدل های دیگر آیرال دیدن کنید و با تمام مدل های این شرکت آشنا شوید.

خواندنی ها

تماس با آیرال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هشت =