جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته آماده {نصب آسان و راحت} قیمت ارزان

جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته

جکوزی به دلیل داشتن مزایای خاصی مثل بهبود سلامت جسمی و روانی، کاهش درد عضلانی، افزایش گردش خون، احساس آرامش و… روز به روز بیشتر در منازل و مراکز تفریحی و درمانی مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه جکوزی ها در سایز و انواع مختلف وجود دارند و یکی از انواع آنها جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته است. این نوع جکوزی همان طور که از اسم آن پیداست با مواد فایبرگلاس ساخته شده و ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را به انتخابی مناسب در میان انواع دیگر جکوزی ها تبدیل میکند. تیم آیرال در این محتوا با بررسی کامل جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته، ویژگی ها، چگونگی نصب، قیمت و… یک راهنمای کامل درباره این کالا فراهم کرده است. شرکت آیرال یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان انواع جکوزی، بهترین گزینه برای خرید محصول مورد نظر شماست. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته، با ما تماس بگیرید.

به قیمت خرید کن!
خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ...
ارزانترین قیمت

مزایای جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته

ویژگی های مثبت و مزایای زیادی که جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته دارد باعث شده این نوع جکوزی به یک گزینه مناسب میان انواع مختلف جکوزی ها تبدیل شود. در ادامه به برخی از این ویژگی ها میپردازیم:

نصب سریع

نصب و راه اندازی این نوع جکوزی، به دلیل پیش ساخته بودن به وقت کمتری نیاز دارد. میتوانید جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته را در عرض چند ساعت تا چند روز راه نصب کرده و استفاده کنید.

مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی

طول عمر و هزینه نگهداری این جکوزی کمتر است، زیرا فایبرگلاس زنگ نمیزند و خورده نمیشود.

سبکی و کم وزن بودن

جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته از جکوزی های بتنی، چوبی و… سبک تر است و این مزیت باعث سهولت در نصب و حمل و نقل آن میشود.

مصرف کمتر انرژی

جکوزی های فایبرگلاس به دلیل عایق بندی مناسب به حفظ دمای آب کمک میکنند و باعث مصرف کمتر انرژی میشوند. این مزیت موجب کاهش هزینه ها نیز میشود.

عمر طولانی

فایبرگلاس در برابر مواد شیمیایی مقاوم است و همین باعث عمر طولانی آن میشود. همچنین در صورت استفاده جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته در فضای باز، به علت مقاومت آن در برابر عوامل محیطی آسیبی نمیبیند.

جابه جایی آسان

برخی از جکوزی های فایبرگلاس پیش ساخته قابلیت جابه جایی دارند. در صورتی که میخواهید محل آن را تغییر بدهید به راحتی میتوانید آن را جابه جا کنید.

نظافت آسان

فایبرگلاس سطح بسیار صافی و صیقلی دارد که به راحتی تمیز شده و از تجمع قارچ و آلودگی جلوگیری میکند.

مقایسه جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته با جکوزی بنایی

جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته نسبت به سایر جکوزی ها یک گزینه پرفروش در بازار است و این موضوع به دلیل ویژگی های خاص آن در مقایسه با سایر جکوزی هاست. این نوع جکوزی بر خلاف جکوزی بتنی که هزینه زیادی برای نصب و ساخت دارند، سریع تر راه اندازی میشود. وزن کمتر جکوزی فایبرگلاس و قابلیت جا به جایی، به برتری آن نسبت به جکوزی بتنی می افزاید. جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته از نظر قیمت خرید و هزینه نصب به صرفه تر از سایر جکوزی هاست. این جکوزی نیاز به نگهداری خاص ندارد و نظافت و تمیز کردن آن آسان است. همچنین فایبرگلاس در مقایسه با چوب که ممکن است دچار آسیب و پوسیدگی شود عمر طولانی تری دارد.

قیمت جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته

جکوزی فایبرگلاس در مقایسه با انواع دیگر جکوزی که ممکن است محدودیت هایی داشته باشند، تنوع بیشتری در طراحی و رنگ دارد و امکان انتخاب گزینه مناسب برای خریداران با سلایق مختلف را فراهم میکند. با این حال جکوزی بتنی ممکن است در حفظ حرارت آب از جکوزی فایبرگلاس بهتر باشد چون بتن به طور طبیعی در نگه داشتن حرارت بهتر است. در نهایت جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته با توجه به قیمت مناسب، نصب آسان، تنوع ظاهری و… نسبت به سایر جکوزی ها، برای بسیاری از مشتریان یک گزینه خوب و مناسب است.

انتخاب جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته

برای انتخاب یک جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته، باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید تا جکوزی که خریداری میکنید، نسبت به شرایط شما بهترین گزینه ممکن باشد:

  1. فضای موجود و اندازه جکوزی: فضایی که برای نصب جکوزی دارید را اندازه بگیرید و مطمئن شوید جکوزی که خریداری میکنید با محل نصب تناسب دارد.
  2. کیفیت فایبرگلاس: با خرید کردن از مراکز و برند های معتبر مطمئن شوید از فایبرگلاس با کیفیت بالا در ساخت جکوزی استفاده شده است. عمر بیشتر جکوزی به کیفیت فایبرگلاس استفاده شده بستگی دارد.
  3. قیمت جکوزی: بودجه خود را مشخص کنید. هزینه خرید جکوزی های مختلف را باهم مقایسه کنید و با توجه به بودجه ای که دارید بهترین جکوزی را انتخاب کنید.
  4. بررسی تجربیات مشتریان: برای اطمینان از کیفیت جکوزی نظر مشتریانی که از آن استفاده کرده اند را بپرسید.
  5. بررسی آپشن های اضافی: بعضی از جکوزی ها آپشن های ویژه مثل سیستم ماساژ، نور پردازی و… دارند. با در نظر گرفتن این آپشن ها تصمیم بگیرید که آنها را میخواهید یا نه.
  6. خدمات پس از فروش و تضمین کالا: مطمئن شوید جکوزی که میخرید ضمانت دارد. همچنین ارائه خدمات پس از فروش توسط تولید کننده ضروری است.
  7. ظاهر و سبک طراحی: جکوزی را خریداری کنید که با دکوراسیون فضای مورد نظر همخوانی داشته باشد.

وان جکوزی

نصب جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته

نصب جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته میتواند به دو صورت توکار و روکار انجام شود که هر کدام ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند. در روش نصب توکار، جکوزی داخل زمین یا یک نما قرار میگیرد و فقط لبه آن دیده میشود. جکوزی توکار به دلیل زیبایی و اشغال نکردن فضای زیاد بسیار پرطرفدار است. اما نصب جکوزی توکار به تغییرات ساختاری و حفاری در فضای مورد نظر نیاز دارد و پرهزینه است و ممکن است زمان بر باشد. از طرف دیگر جکوزی روکار به سرعت نصب میشود، کم هزینه تر است و بدون نیاز به حفاری و تغییر دادن فضای مورد نصب میشود. همچنین از نظر قابلیت جا به جایی و تعمیر آسان نصب روکار گزینه بهتری است.

در نهایت شما میتوانید با توجه به سلیقه شخصی، فضایی که در اختیار دارید و بودجه خود تصمیم به نصب توکار یا روکار جکوزی خود بگیرید.

قیمت جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته

قیمت جکوزی با توجه به عوامل مختلف مثل اندازه، کیفیت، برند و… میتواند بسیار متفاوت باشد. جکوزی های چند نفره معمولا قیمت بالاتری نسبت به جکوزی های کوچکتر دارند و هر چه کیفیت فایبرگلاس استفاده شده در ساخت جکوزی بالاتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. هزینه نصب و راه اندازی جکوزی و خدمات پس از فروشی که تولید کننده ارائه میدهد هم روی هزینه کل موثر هستند. همچنین تولیدکنندگان مختلف هم قیمت متفاوتی برای محصولات خود تعیین میکنند. بهتر است برای گرفتن قیمت دقیق با یک فروشنده معتبر مشورت کنید. برای اطلاع از رنج قیمت با مشاوران ما در شرکت آیرال تماس بگیرید.

نگهداری جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته

برای دوام بالا و عمر طولانی جکوزی فایبرگلاس خود باید چند نکته مهم را در نگهداری از آن رعایت کنید:

  1. نظافت منظم: جکوزی خود را مرتبا با استفاده از شوینده مناسب و پاک کننده نرم تمیز کنید.
  2. استفاده از شوینده مخصوص: برای تمیز کردن جکوزی فایبرگلاس از مواد شوینده خورنده و شیمیایی حاوی اسید های قوی استفاده نکنید.
  3. کنترل سطح آب: آب داخل جکوزی را همیشه در مناسب ترین حد ممکن حفظ کنید. آب باید به اندازه ای که پمپ و فیلتر درست کار کنند بالا باشد. پایین بودن سطح آب ممکن است به پمپ آسیب بزند.
  4. نظافت فیلتر آب: فیلتر های آب در جکوزی باید هر چند ماه یکبار تعویض و مرتبا تمیز شوند. فیلتر های کثیف کیفیت آب را پایین می آورند و کارایی جکوزی را کاهش میدهند.
  5. بررسی مرتب اجزا: با بررسی منظم اجزاء مختلف جکوزی مثل هیتر و پمپ از عملکرد درست و عدم وجود نشتی مطمئن شوید.
  6. بررسی نازل و دریچه ها: به طور منظم دریچه ها و نازل ها را بررسی و نظافت کنید و از عدم مسدودیت آنها مطمئن شوید.

خرید جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته

خرید جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته

آیرال بهترین تولید کننده جکوزی در ایران است. اگر شما هم یه دنبال یک مرکز معتبر و باسابقه برای خرید جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته و آنتی باکتریال هستید، میتوانید با خیال راحت برای دریافت مشاوره رایگان و ارتباط با کارشناسان فروش از طریق راههای ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید. تمامی محصولات آیرال با بهترین متریال ساخته شده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. کیفیت کالا و رضایت مشتری اولویت اول ماست پس میتوانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کرده و به ما اعتماد کنید.

خواندنی ها

تماس با آیرال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 2 =